حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شماتیک آیفون ۱۱ (iPhone 11) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 17 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، شایعات

با انتظار این خبر به نظر می رسد خوشحال‌ترین آدم روی زمین را می توان استیو دانست که حدود سه ماه پیش اولین رندر جدی آیفون ۱۱ یا آیفون ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه را منتشر کرد. این دستگاه دوربین سه گانه را با طراحی یکتا و متفاوت ارایه خواهد کرد و این شماتیک آیفون ۱۱ (iPhone 11) که جدیدا لو رفته است این را به ما می گوید. در ادامع با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

به تازگی تصویری شماتیک مربوط به فرایند تولید گوشی آیفون منتشر شده که به ادعای کارشناسان، می تواند نخستین اطلاعات موثق را در مورد آیفون های 2019 در اختیار ما قرار دهد.

این شماتیک جدید نمایی از یک گوشی با اندازه ای شبیه آیفون های 2018 را نشان می دهد که اطلاعات مربوط به نقاط جوش روی شاسی فلزی را در خود دارد. مهم ترین نکته ای که از این عکس می توان برداشت کرد، بریدگی های پشت بدنه است که ساختار متفاوتی با گوشی های امسال را نشان می دهد. در این شاسی جدید سه بریدگی گرد دیده می شود که احتمالاً به سه ماژول دوربین مربوط است.

آیفون ۱۱

آیفون ۱۱

انتشار دهنده ناشناس این تصویر که به «مستر وایت» معروف است و سابقه نسبتاً خوبی در افشای اطلاعات محصولات اپل دارد، اطلاعات فوق را مربوط به گوشی آیفون XI می داند اما جزئیات دیگری ارائه نکرده است، ضمن اینکه هیچ راهی برای تأیید صحت و اصالت این عکس هم وجود ندارد. با این حال چندی پیش رندری از آیفون ۱۱ با دوربین سه گانه در ماژول مربعی منتشر شد که با عکس امروز مطابقت دارد. دو بریدگی مربعی شکل در بالای بدنه هم به احتمال زیاد جایگاه فلاش و میکروفون یا حسگرهای ToF هستند.

با توجه به روند کنونی گوشی های پرچمدار در دنیای موبایل به نظر می رسد اپل هم مانند شرکت های دیگر به دوربین های پیشرفته ToF یا زمان پرواز برای کاربردهای حرفه ای واقعیت افزوده یا ثبت پرتره های دقیق تر روی بیاورد. البته فناوری های عمق سنجی در آیفون های کنونی هم وجود دارند اما بر اساس هوش مصنوعی یا لنز ثانویه عمل می کنند.

واضح است که هیچ راهی برای تأیید اصالت این تصویر در اختیار نداریم، اما اپل طی چند سال اخیر از سیاست های سختگیرانه خود دور شده و خواسته یا ناخواسته، اطلاعات نسبتاً کاملی از محصولاتش را پیش از رونمایی رسمی در اختیار رسانه ها قرار می دهد. بنابراین بعید نیست که چنین وضعیتی را برای آیفون های 2019 هم شاهد باشیم.

نظر شما درباره این شماتیک چیست؟ به هر حال کم کم باید شاهد شایعات بیشتری از آیفون ۱۱ باشیم و طراحی کلی دستگاه تا قبل از پایان بهار احتمالا کاملا لو برود. نظر شما درباره چینش دوربین سه گانه iPhone 11 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

اصلا خوب به نظر نمیرسه پشتش هرچند این طرح رو بعید میدونم اپل پیاده کرده باشه
فکر میکنم با محصول فوق العاده زیباتری نسبت به این تصاویر رو به رو باشیم

ali.k77

خیلی زشته

Vahid

ی پسرفت تو طراحی اگه این باشع

amer

سلام جناب عطایی .فریمور otaنشان داده رندرهای مربوط به چند روز پیش نوکیا مربوط به nokia6.2هست و دوربین48مگاپیکسلی همراه با باتری3900و نمایشگر 6.2اینچی و سلفی ریز داخل نمایشگر داره.

pouya

جالب نیست

pouya

امروز یه اتفاق خیلی بدی برام افتاد بچه ها، شیخ زاده رو با ما.درم دیدم😔😑😔😥

chalton

زود قضاوت نکن دوست عزیز،شاید داشتن در مورد تکنولوژی بحث میکردن.

_V_

دهنت چالتون😂

Vahid

😂😂😂

TVKade

فقط سامسونگ و اپل ارزش هزینه کردن دارن

Pouria.ahmadi.pa

بعید میدونم چیزی به این شکل بیرون بده😐

TVKade

منتظر تقلید هواوی از این نوع چینش دوربین باشین

vahid abedi

اره راست میگین

مخصوصا قاب مربعی شکل دوربین اپل رو هم هواوی بهس رحم نمیکنه.

میت 20 هم اصلا قاب مربعی نداره برا دوربینهاش.

یک درصد فکر کنیم جای میت 20 با ایفون ها عوض بشه

الان همه میگفتن کپی ناقص شکل دوربین مربعی عقب توسط هواوی از اپل.

واقعا تعصب هم حدی داره.

یعنی برخی ها به خودشون هم درووغ میگن

بزرگترین دشمن انسان جهل و نا اگاهی هستش

JAVAD

میگم چرا الان نمیگی دوربین سه گانه رو داره از هواوی تقلید میکنه ؟چرا نمیگی بازی با اعداده ؟
اگه برعکس این قضیه بود که الان زمین و زمان رو به هم دوخته بودی

_V_

اروم باش جوات

SAMSUNG_KING

طراحی متفاوت و یکتا????
عجیبه

Mortazavi

چقدر زشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)