حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سلفی گلکسی نوت ۱۰ شاید روی قلم S Pen باشد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعات متعددی درباره گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) وجود دارد که می تواند جالب و عجیب هم باشد. از اینکه سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ احتمالا بدون هیچ دکمه فیزیکی ارایه شود تا اینکه دوربین چهارگانه گلکسی نوت ۱۰ محتمل است. امروز در جدیدترین شایعه ای که تحققش کمی عجیب به نظر می رسد می شنویم دوربین سلفی گلکسی نوت ۱۰ شاید روی قلم S Pen باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین سلفی گلکسی نوت ۱۰

فلم گلکسی نوت ۱۰

فلم گلکسی نوت ۱۰

مدتی قبل شایعه شده بود که قرار است دوربین جلوی گلکسی نوت ۱۰ در قلم آن قرار داده شود، اما آیا سامسونگ واقعا برای یکپارچه کردن نمایشگر دست به این اقدام می‌زند؟ آیا دلایل کافی برای انجام این کار وجود دارد و این شرکت آماده است تا به طور کلی دوربین سلفی را از جلوی دستگاه به قلم آن منتقل کند؟

در پشت گلکسی نوت ۱۰ دوربینی چهارگانه وجود خواهد داشت که پیکربندی قدرتمندی را به کاربر ارائه می‌کند. سه تا از این دوربین‌ها احتمالا همان دوربین‌های استاندارد، عریض و تله‌فوتو خواهند بود و چهارمی سنسوری از نوع ToF است که به فراهم‌سازی بستر آینده واقعیت افزوده کمک می‌کند.

با توجه به پیکربندی گران قیمت‌ترین عضو خانواده گلکسی S، یعنی گلکسی اس ۱۰ فایو جی، به نظر می‌رسد که این پیکربندی قرار است در پشت و روی دستگاه‌های بیشتری از این شرکت پیاده‌سازی شود. اما آیا نوت ۱۰ از این قاعده مستثنی خواهد بود؟ آیا این بار هم گلکسی نوت می‌تواند پا را فراتر گذاشته و دست به حرکتی جدید بزند؟

شاید هم قرار است با اضافه شدن نمایشگر ثانویه به پشت دستگاه از دوربین‌های عقب به جای دوربین سلفی استفاده شود. این سازوکار به سنسور ToF اجازه می‌دهد به حداکثر قابلیت خود دست یافته و بتواند تشخیص چهره را به نحو احسن انجام دهد. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم تا ماه اوت چه خبرهایی درباره این تلفن هوشمند منتشر می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این ایده خوبی است؟ به نظر من نیست چون قلم یک وجود حساس است و احتمالا خراب شدن، گم شدن و هر چیز دیگر آن وجود دارد. از طرفی اینکه شما بخواهید قلم را بیرون بیاورید و رو به خود بگیرید، بعد نمای دوربین را روی چه چیزی می بینید؟ در صورتی این تصور می تواند موفق باشد که سامسونگ تمام جوانب تصمیم خود را سنجیده باشد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

کیلید های فیزیکی مثل کم و زیاد صدا امکانش زیاده در نوت 10 حذف بشن،دوربین جلو رو هم حتما سامسونگ براش برنامه هایی داره که البته الان برای همچین شایعه هایی زوده شایعه هایی که به واقعیت نزدیک هستن رو باید از مرداد به بعد روشون حساب کرد،در کل تاریخ نشون داده که سری های همیشه یه سر و گردن از بقیه برندها بالاتر بودن و هستن،همین الانش اس 10 پلاس رو چند تا از سایت های تکنولوژی بهترین گوشی اعلامش کردن،بهترین تو صفحه نمایش و دوربین و طراحی و امکانات،تو این 4 مورد سامسونگ الان بی رقیبه.

TVKade

واقعا بی نظیره…یکی مثل سامسونگ انقدر خلاقیت به خرج میده یکی مثل هواوی پردازنده منسوخ شده 980 که به زور در حد رقابت با پرچمدارهای سال قبل هست روی گوشی پرچمدارش میذاره.

Milad7

سری نوت همیشه عالی هستند 🙂👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)