حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب وان پلاس ۷ (Oneplus 7) به ما دوربین سلفی پاپ آپ طور و دوربین سه گانه اصلی را نشان می دهد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس ۷ (OnePlus 7) را قبلا دیده بودیم که با دوربین سلفی پاپ آپ طور ارایه خواهد شد. قبلا با دیدن قاب وان پلاس ۷ متوجه شدیم که احتمالا با طراحی کشویی ارایه شود. امروز برای بار دیگر قاب وان پلاس ۷ (Oneplus 7) به ما دوربین سلفی پاپ آپ طور و دوربین سه گانه اصلی را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

وان پلاس ۷

وان پلاس ۷

در این تصویر که از قاب وان پلاس ۷ می بینیم، به سختی اما مشخص است که روی لبه بالا فضایی برای بیرون آمدن دوربین سلفی درنظر گرفته شده است. این به ما دوربین سلفی پاپ آپ طور را نشان می دهد. همچنین این قاب به ما بریدگی عریض برای دوربین اصلی را نشان می دهد که احتمالا دوربین سه گانه را روی آن شاهد باشیم.

پیش از وان پلاس، این ویوو بود که ایده دوربین سلفی پاپ آپ طور را مطرح و با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر یک موبایل با حاشیه نمایشگر بسیار کم و بدون هیج زائده ای در نمایشگر ارایه کرد. ویوو اما این طرح خود را در مقیاس انبوه و بازار جهانی تولید و عرضه نکرد.

به نظر می رسد که وان پلاس به این طرح اعتقاد دارد و می خواهد که ناچ بسیار کوچک وان پلاس 6T را حذف کرده و به دوربین سلفی پاپ آپ طور تبدیل کند. با این حرکت و البته گلکسی A90 سامسونگ که احتمالا دوربین سلفی پاپ آپ طور داشته باشد، به نظر می رسد که این رویه خیلی جدی تر گرفته شود.

وان پلاس ۷ (OnePlus 7) را ببینید

وان پلاس ۷ اما یک پیشرفت دیگر نیز خواهد داشت و آن روی قاب پشتی دستگاه مشخص است. دوربین سه گانه وان پلاس ۷ یکی از مواردی است که در رندرها دیدیم و مقداری بیش از حد معمول برجسته دیده می شود و امیدوارم که در نسخه نهایی همه چیز به همین صورت نباشد. درباره مکانیسم آن صحبت نشده است و امیدوارم که سه اپتیک متفاوت روی این سه دوربین باشد یا حداقل دوربین سوم یک دوربین ToF باشد.

غیبت حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی مشخص می کند که وان پلاس ۷ همانند وان پلاس 6T از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بهره می برد اما اینکه همچنان اپتیکال است یا به اولتراسونیک ارتقا پیدا کرده، مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که وان پلاس ۷ با دوربین سلفی پاپ در لبه بالا و غیر متقارن قرار بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)