حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه عرضه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

شایعات متعددی درباره آیفون ۲۰۱۹ شنیده ایم و یکی از آنها دوربین سه گانه است. اپل یکی از اولین شرکت هایی است که دوربین دوگانه را استفاده کرد و تبیین کرد که دوربین دوم باید دوربین تله باشد. این تصمیم اپل آنقدر تاثیرگذار بود که تقریبا هیچکس به تلاش ال جی برای دوربین زاویه دید فوق عریض توجه نکرد، حالا آن که خیلی ها مجیز این دوربین را روی گلکسی اس ۱۰ و هواوی میت ۲۰ می گویند! به نظر می رسد که آیفون ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه عرضه خواهد شد و احتمالا دوباره کوپرتینویی ها تبیین کننده آن چه که باید دوربین سه گانه باشد، باشند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

براساس آخرین گزارش زنجیره‌ی تأمین چین، انتظار می‌رود گوشی هوشمند آیفون ۲۰۱۹ اپل با دوربین سه‌گانه معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. گزارش جدیدی از زنجیره‌ی تأمین چین ادعا می‌کند گوشی هوشمند بعدی آیفون که ممکن است نام آن آیفون ۱۱ یا هر نام دیگری باشد، از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد.

دوربین سه گانه آیفون ۲۰۱۹

تاکنون اخبار مختلفی در مورد آیفون ۲۰۱۹ اپل منتشر شده است. پیش‌تر آیفون ۲۰۱۹ اپل در رندرهایی جدید رؤیت شد. اوایل بهمن‌ماه گفته شد، اپل در حال تست آیفون‌ ۲۰۱۹ با دوربین‌ سه‌گانه و درگاه USB-C است.

آیفون ۲۰۱۹ باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری،‌ دوربین با 3X زوم اپتیکال و شارژ وایرلس ۱۵ واتی خواهد داشت

براساس اخبار غیررسمی منتشرشده، گوشی آیفون ۲۰۱۹ با ماژول دوربین مربعی‌شکل مشابه هواوی میت ۲۰ پرومعرفی خواهد شد. به‌نظر می‌رسد کوپرتینونشین‌ها، این طراحی را در گوشی هوشمند اقتصادی خود نیز استفاده کنند. در نتیجه انتظار می‌رود گوشی هوشمند بعدی آیفون XR نیز با بیش از یک دوربین در پنل پشتی و احتمالا تغییر وضعیت به دوربین دوگانه معرفی شود.

نظر شما درباره این شایعه چیست؟ فکر می کنید که اپل دوربین سه گانه را به آیفون های ۲۰۱۹ خود اضافه خواهد کرد؟ دوست دارید دوربین سوم از چه نوعی باشد؟ دوربین ToF یا دوربین زاویه دید عریض؟

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

شدیدا منتظرم 😁👊

Shiral

امسال رقابت در دنیای دوربین هاست و این خبر خوبیه.چون اکثر مصرف کننده ها دوربین براشون مهمترین فاکتوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)