حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۲ با اندروید ۱۰ دیده شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، گوگل

دیروز بود که در ترنجی خواندیم اندروید کیو (Android Q) آزمایشی برای توسعه دهندگان برگزیده عرضه شد. امشب اما پیکسل ۲ با اندروید ۱۰ دیده شده که با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گوگل پیکسل 2 همراه با سیستم عامل اندروید کیو در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرد. نسخه بتای این سیستم عامل در آینده نزدیک عرضه می شود.

گوگل در آینده نزدیک اولین نسخه بتا از جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل خود، اندروید Q را در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار می دهد. به تازگی گوگل پیکسل 2 مجهز به اندروید کیو در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

این دستگاه دارای نام unknown AOSP on ARM64 است؛ با این حال در تصویر منتشر شده شاهد کدنام walleye هستیم که مربوط به گوشی گوگل پیکسل 2 است.

اندروید کیو

اندروید کیو

انتظار می رود پیش نمایش اندروید Q در کنفرانس گوگل I/O سال جاری میلادی در تاریخ 7 مه عرضه شود. در حال حاضر برخی از ویژگی های این سیستم عامل مشخص شده است.

این نسخه از سیستم عامل گوگل به صورت پیش فرض از حالت تاریک پشتیبانی می کند. علاوه بر این ویژگی، شاهد اضافه شدن قابلیت دسکتاپ نیز به اندروید Q خواهیم بود.

گوگل در اواخر سال 2017 از گوشی های سری پیکسل 2 رونمایی کرد. گوگل پیکسل 2 به عنوان نمونه کوچکتر به صفحه نمایش 5.0 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و نسبت تصویر 16:9 بهره می برد. روی این نمایشگر شیشه گوریلا گلس 5 کشیده شده است.

این گوشی هوشمند در زمان عرضه دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو بود و حال به اندروید پای مجهز شده است. این دستگاه در دو نسخه مجهز به 64/128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شده که هر دو دارای 4 گیگابایت رم هستند.

از سایر مشخصات گوگل پیکسل 2 می توان به دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 2700 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

به نظر می رسد که آپدیت اندروید ۱۰ برای دارندگان پیکسل نزدیک است. شما پیکسل دارید؟ اگر کاربر اندروید هستید، فکر می کنید اندروید ۱۰ را چه زمان دریافت نمایید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چه تفاوت هایی با اندروید 9 داره؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)