حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آخرین آپدیت پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، گوگل

گوگل Pixel 2 XL که اکتبر 2017 همراه با Pixel 2 معرفی شد، با اندروید ۸ پیش فرض راهی بازار شد. این سری هم اکنون به اندروید ۱۱ آپدیت شده اند. بدین ترتیب آخرین آپدیت پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال ارایه شده است.

آخرین آپدیت پیکسل ۲

البته باید بگویم این جایی است که به روزرسانی های سیستم برای خط Pixel 2 پایان می یابد. در مورد به روزرسانی های ماهانه، این دستگاهها در ماه گذشته به روزرسانی امنیتی ماه نوامبر را دریافت نکردند و در عوض امروز آن را به روز کردند. با این حال، به روزرسانی امنیتی نوامبر که امروز دریافت شده، پایان خط پیکسل های نسل دوم است.

گوگل به کاربران وعده سه سال به روزرسانی سالانه را داده و همه آنها به پایان رسیده اند (اندروید 8 به اندروید 9 ، اندروید 9 به اندروید 10 و اندروید 10 به اندروید 11). همچنین سه سال وعده داده شده به روزرسانی امنیتی نیز اکنون به پایان رسیده است.

برای اولین بار در ماههای گذشته، گوگل به روزرسانی های عملکردی را برای Pixels ارایه کرد. این موارد شامل “آستانه هشدار میزان صدا” در برخی مناطق، بهبود اتصال هدست، نمایش اطلاعات بهتر آهنگ در برخی از ضبط های بلوتوثی ماشین، بهبود فوکوس خودکار در هنگام ضبط فیلم، بهبود سرعت پاسخ دوربین جلو، تنظیم روشنایی نمایشگر، تنظیمات YouTube برای اینترنت موبایل یا وای فای، ثبات بهبود یافته برنامه ها و تنظیمات کیفیت تماس.

دیروز Pixel 3 و مدل های جدید به روزرسانی سه ماهه پیکسل ها از جمله Extreme Battery Saver را دریافت کردند که فقط موارد ضروری را برای صرفه جویی در دوام باتری اجرا می کند. Hold for Me دستیار Google هنگامی که در حالت On Hold هستید، تماس شما را کنترل می کند. هنگامی که کاربر به تماس بازگشت، شما دوباره با آن تماس می گیرید. ویژگی های جالب دیگری نیز به دستگاه های واجد شرایط Pixel اضافه می شوند. متاسفانه مدل های Pixel 2 و Pixel 2 XL آن را دریافت نمی کنند.

برای به روزرسانی تلفن پیکسل واجد شرایط خود، به تنظیمات> سیستم> پیشرفته> به روزرسانی سیستم بروید.

شما پیکسل ۲ یا پیکسل ۲ ایکس ال داشتید؟ از آپدیت های گوگل راضی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

نمی‌دونم چرا امروز سرعت نت کمی بهتر شده .
http://www.upsara.com/images/v977471_.jpg

SHREK

با پیکسل 2 خداحافظی کنید🖐️👋

The MTest MT

نترس پیکسل ها سه سال حداقل بعد از تموم شدن پشتیبانی رسمی کاستوم رام میگیرن حتی بیشتر

Milad7

پشتیبانی به این میگن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)