حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۸.۱ پلاس با سوراخ نمایشگر دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | نوکیا

دو ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم رندر نوکیا ۸.۱ پلاس با سوراخ نمایشگر منتشر شد. قرار بود این دستگاه در MWC 2019 همراه با نوکیا ۹ و گروه ۵ موبایلی که معرفی شدند؛ ارایه شود اما خبری از آن نشد. امروز بار دیگر نوکیا ۸.۱ پلاس با سوراخ نمایشگر دیده شده و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

شرکت HMD پس از رونمایی از چندین محصول خود، از جمله نوکیا ۹ پیورویو، نوکیا ۴.۲، نوکیا ۳.۲، نوکیا ۱ پلاس و نوکیا ۲۱۰ در رویداد MWC 2019 همچنان تمایل دارد تا گوشی‌های جدید دیگری را در سال 2019 معرفی و عرضه نماید. این کمپانی قصد دارد تا در ماه جاری میلادی گوشی میان رده جدید خود با نام نوکیا 8.1 پلاس را معرفی کند.

بر اساس شایعات، دوربین سلفی این گوشی درون صفحه نمایش آن قرار دارد و به صورت حفره‌ای درون صفحه نمایش خواهد بود، البته در گوشی‌های میان رده دیگر نیز شاهد بکارگیری دوربین سلفی درون صفحه نمایش یا اصطلاحا punch-hole بوده‌ایم. اما اگر خبر درست باشد، این نخستین باری است که در محصولات نوکیا شاهد این نوع طراحی در صفحه نمایش هستیم.

رندر نوکیا ۸.۱ پلاس با سوراخ نمایشگر منتشر شد

از مشخصات سخت افزاری این گوشی می‌توان به صفحه نمایش IPS با رزولوشن +FHD، چیپست جدید اسنپدراگون ۷۱۲ و ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

به احتمال زیاد مشخصات سخت افزاری نوکیا 8.1 پلاس مشابه نوکیا 8.1 خواهد بود. در 8.1 پردازنده اسنپدراگون 710 مورد استفاده قرار گرفته بود، در 8.1 پلاس نیز به احتمال بسیار زیاد از چیپست جدید این نسل یعنی اسنپدراگون 712 استفاده خواهد شد. با توجه به اینکه به تازگی این خبر راجع به محصول بعدی نوکیا منتشر شده، هنوز اطلاعات دقیقی از آن در دسترس نیست

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید نوکیا ۸.۱ پلاس می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

گفته میشود اسم این گوشی نوکیا 6.2 خواهد بود
دوربین عقب 16 و 5 ، اسنپدراگون 632 ، باتری 3500 ، بلنگوی اوزو ، USB تایپ سی و قیمت 315 دلار از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی است.

https://www.gizmochina.com/2019/03/11/nokia-6-2-spring-release-and-price-tipped

amer

خیلی خوشکل بی نقص منتظرم nokia6.2معرفی بشه حتما میخرم

ARMTIN

اقای عطایی
زک نلسون کالبد شکافی اکسپریا 10 پلاس همراه با ویدیو منتشر کرد و اعلام کرده میانرده سونی به لطف طراحی عالیه، تعمیر پذیر بالای داره
https://androidcommunity.com/xperia-10-plus-219-screen-should-be-easy-to-replace-20190308/

ARMTIN

آقای عطایی
نشریه Forbes برند رولکس مورد اعتمادترین برند جهان در سال 2019 شناخته و از همه جالب تر سونی در رتبه 6 قرار گرفته، لطفا پوشش بدید
https://www.forbes.com/sites/vickyvalet/2019/03/07/the-worlds-most-reputable-companies-2019/#64eecb313b67

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)