حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۱ پلاس با اندروید ۹ گو و قیمت ۹۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | MWC 2019، نوکیا

پیش از این درباره نوکیا ۱ پلاس خوانده بودیم و می دانستیم که اولین موبایل با اندروید ۹ گو خواهد بود. امشب نوکیا ۱ پلاس با اندروید ۹ گو و قیمت ۹۹ دلار رسما معرفی شد و در ادامه با هم با آن آشنا خواهیم شد.

نوکیا ۱ پلاس

نوکیا ۱ پلاس

گوشی بعدی نوکیا ۱ پلاس است که ارزان‌قیمت‌ترین گوشی میان‌رده‌ی جدید فنلاندی‌ها به‌شمار می‌آید و سخت‌افزاری ضعیفی هم دارد. این دستگاه مدل ارتقایافته‌ی نوکیا ۱ به‌شمار می‌آید و بهبودهای اندکی به خود دیده است.

پایین‌رده‌ی جدید نوکیا از نمایشگر ۵.۴۵ اینچ با نسبت تصویر ۱۸:۹ برخوردار است. این نمایشگر ۵.۴۵ اینچی با وضوح FWVGA پلاس از نوع IPS، نسبت تصویر ۱۸:۹ ارایه می شود.

کاربر می‌تواند به‌سادگی کاور پشتی گوشی را باز و باتری آن را تعویض کند. افزون‌براین، گوشی مذکور ضخامت کمتری در مقایسه‌ با نوکیا ۱ دارد. نکته‌ی جالب‌ پشتیبانی این گوشی از اندروید ۹ پای نسخه‌ی گو است. نوکیا ۱ پلاس اوایل مارس‌۲۰۱۹ (برابر با اسفند۱۳۹۷) عرضه خواهد شد. باتری ۲،۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است و دوربین اصلی و سلفی به ترتیب ۸ و ۵ مگاپیکسل هستند.

هر چقدر از نشنیدن نام مدیاتک در نوکیا ۳.۲ و نوکیا ۴.۲ خوشحال بودیم از شنیده نام چیپست MT6739WW مدیاتک ناراحتیم. به هر حال این دستگاه ارزان قیمت ۹۹ دلاری با ۱ گیگابایت حافظه رم چنین دستگاهی خواهد شد.

نظر شما درباره نوکیا ۱ پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

خیلی خوبه
واسه کسایی که فقط تلگرام و اینیستا و وب میخان عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)