حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۲۱۰ با قیمت ۳۵ دلار یک موبایل ساده دکمه ای در سال ۲۰۱۹ است

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | MWC 2019، نوکیا

گوشی آخر امشب از لیست گوشی های نوکیا، نوکیا ۲۱۰ نام دارد که طراحی‌اش همچون گوشی‌های کلاسیک این شرکت فنلاندی است. نوکیا ۲۱۰ با قیمت ۳۵ دلار یک موبایل ساده دکمه ای در سال ۲۰۱۹ است و در ادامه با هم با آن بیشتر آشنا خواهیم شد، با ترنجی همراه باشید.

نوکیا ۲۱۰

نوکیا ۲۱۰

گوشی ساده نوکیا ۲۱۰

یک گوشی پر از دکمه! همانطور که می‌توانید تصور کنید، این گوشی مشخصات فنی خیلی خاصی ندارد که لازم به ذکر داشته باشد. صفحه‌نمایش گوشی 2.4 اینچی با رزولوشن QVGA است و 16 مگابایت حافظه داخلی دارد. البته اشاره کنیم که یک بازی Snake هم درون گوشی قرار دارد. دکمه، باتری جداشدنی 1020 میلی‌آمپر و رادیو FM هم در گوشی قرار گرفته است. حتی یک اپ استور با اپلیکیشن‌های بر پایه جاوا در این گوشی وجود دارد.

همان‌طورکه انتظار می‌رود، این دستگاه مشخصات سخت‌افزاری جالبی ندارد. نوکیا ۲۱۰ به نمایشگر ۲.۴ اینچ با وضوح QVGA مجهز است و از ۱۶ مگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند. این گوشی ضمن برخورداری از بازی خاطره‌انگیز Snake، از ویژگی‌های دیگری نظیر کلیدهای فیزیکی و رادیو FM و باتری ۱،۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. نوکیا ۲۱۰ با قیمت ۳۵ دلار، اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

نظر شما درباره نوکیا ۲۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

آقا سینا
اخبار الجیو پوشش میدین

CAPCOM

این گوشی برای ما ایرانیها ساخته شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)