حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۳.۲ با اسنپدراگون ۴۲۹ و نمایشگر با ناچ قطره طور معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | MWC 2019، نوکیا

نوکیا در MWC 2019 امشب ۵ موبایل جدید معرفی کرد که با نوکیا ۹ پیورویو و نوکیا ۴.۲ آشنا شدیم. نوکیا ۳.۲ در ادامه سری نوکیا ۳ که پایین رده نوکیا به شمار می رود ارایه شده و مقداری مشخصات پایین‌تر نسبت به نوکیا ۴.۲ دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با نوکیا ۳.۲ که با اسنپدراگون ۴۲۹ و نمایشگر با ناچ قطره طور معرفی شده، آشنا شویم.

نوکیا ۳.۲

نوکیا ۳.۲

سومین گوشی جدید نوکیا که امشب با هم در ترنجی با آن آشنا می شویم، نوکیا ۳.۲ نام دارد که درواقع، مدل به‌روزرسانی‌شده‌ی نوکیا ۳.۱ به‌حساب می‌آید. این دستگاه نیز همچون نوکیا ۴.۲، از کلید اختصاصی برای گوگل اسیستنت و حلقه‌ی نورانی نوتیفیکیشن در اطراف کلید پاور برخوردار است. بااین‌حال، گوشی مذکور درمقایسه‌با نوکیا ۴.۲ نمایشگر بزرگ‌تری دارد و از باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که در نوع خود جالب‌ است.

چراغ LED نوکیا ۳.۲

چراغ LED نوکیا ۳.۲

قیمت نوکیا ۳.۲

همچنین، نوکیا ۳.۲ از چیپست اسنپدراگون ۴۲۹ کوالکام استفاده می‌کند و در دو مدل جداگانه عرضه می‌شود، مدل پایه با قیمت ۱۳۹ دلار و ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و مدل قوی‌تر با قیمت ۱۶۹ دلار و ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی.

بااین‌حال، نبود برخی ویژگی‌های نوکیا ۴.۲ در نوکیا ۳.۲ ممکن است کمی به‌ فروشش لطمه بزند. برای مثال، نوکیا ۳.۲ پنل پشتی و جلویی شیشه‌ای ندارد و به بدنه‌ی پلاستیکی مجهز شده است. قیمت ارزان‌تر نوکیا ۳.۲ در مقایسه‌ با نوکیا ۴.۲ این موضوع را توجیه می‌کند.

نظر شما درباره نوکیا ۳.۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

سینا جان
لطفا کنفرانس الجی رو پوشش بده به نظرم از کنفرانس نوکیا مهم تر است

ARMTIN

سهیل جان
ما هم بی صبرانه منتظریم ببینم ال جی با چه محصولاتی در کنگره جهانی موبایل MWC 2019 اومده … ❤️

Soheil Rezayi

مرسی

amer

جناب عطایی خبری از نوکیا 6.2نشد معرفی نمیشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)