حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موفقیت گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد برای اپل خطرآفرین است

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

سرانجام چهارشنبه شب سامسونگ به طور رسمی از گوشی تاشو خود یعنی گلکسی فولد (Galaxy Fold) پرده برداشت؛ دستگاهی که از یک موبایل ۴.۶ اینچی به یک تبلت ۷.۳ اینچی تبدیل خواهد شد. ظاهرا حتی با وجود قیمت ۱۹۸۰ دلاری این دستگاه، باز هم باید منتظر تاثیر مهم گلکسی فولد روی بازار گوشی‌های هوشمند باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم چرا موفقیت گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد برای اپل خطرآفرین است؟

تحلیلگران گروه Goldman Sachs اعتقاد دارند که این گوشی تاشو می‌تواند برای اپل مشکل ساز شود، البته نه به عنوان رقیبی جدید برای آیفون. آن ها می‌گویند که گلکسی فولد از فرم خاصی بهره می‌برد که تنها صفحه نمایش‌های اولد تاشو سامسونگ قادر به ارائه آن هستند.

به همین دلیل، اگر مردم اقبال خوبی نسبت به این گوشی از خود نشان بدهند، سامسونگ می‌تواند اپل را مدت زمان زیادی برای رسیدن به این تکنولوژی منتظر بگذارد. سال گذشته، محققی کره‌ای اعلام کرد که اپل آخرین شرکت از میان غول‌های صنعت موبایل خواهد بود که نسبت به ساخت یک گوشی تاشو اقدام می‌کند و به احتمال زیاد باید در نیمه دوم سال آینده میلادی منتظر این محصول باشیم.

چند روز پیش سایت Lets Go Digital رندری را از آیفون تاشو (تصویر بالا) منتشر کرده بود که نشان می‌داد گوشی تاشو اپل بر خلاف سایر گوشی‌های تاشو که تا امروز دیده‌ایم، در جهت عمودی خم خواهد شد.

اپل در حال حاضر از سامسونگ به عنوان تامین کننده اصلی پنل‌های اولد برای آیفون XS و XS Max استفاده می‌کند و باید منتظر ماند و دید که آیا این همکاری را برای تولید یک آیفون تاشو در آینده‌ای نچندان دور هم شاهد خواهید بود یا خیر.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی فولد می تواند خطرآفرین باشد؟ آن هم برای اپل؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Vahid

بعید بدونم این اتفاق با این دستگاه سامسونگ بیوفته

Naranj

حقیقت با تاشوی سامسونگ حال نکردم چون شبیه دو تا گوشی جداگانه هست که به هم وصل شدند و شده دو تا گوشی ۱۰۰۰ دلاری که به هم منگنه شدند، البته قدم اول هست و در نسل اینده ضخامتش کم خواهد شد و کاربردی تر
در مورد مطلب هم مطمین باشید اینطور نمیشه چون کمپانیها همه کاسب هستند و مشتری مثل اپل که میلیونی گوشی میفروشه سامسونگ از خداش هست که اون موفق باشه تا اون هم میلیونها پنل بهش بفروشه

shamim1362

توی تبلیغات که قشنگ دیده میشه ،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)