حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ویوو V15 پرو با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیسکلی پاپ آپ طور معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | ویوو

اگر از طراحی Vivo NEX S لذت می‌برید اما نمی‌خواهید پول یک پرچم‌دار را بپردازید شرکت ویوو به تازگی V15 Pro را برای شما معرفی کرده است. گوشی ویوو V15 پرو با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیسکلی پاپ آپ طور معرفی شده و در ادامه با هم با آن آشنا می شویم، با ترنجی همراه باشید.

ویوو وی ۱۵ پرو (Vivo V15 Pro) را می‌توان یک گوشی میان‌رده پریمیوم با طراحی یک پرچم‌دار دانست. همان‌طور که می‌بینید این گوشی در جلوی خود تقریباً هیچ حاشیه‌ای ندارد. V15 Pro با کمک گرفتن از یک دوربین سلفی پاپ‌آپ (جهنده) موفق به حذف کامل بریدگی صفحه‌نمایش شده است. این صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۳۹ اینچی از نوع Super AMOLED و با وضوح +1080p انتخاب شده است. این صفحه‌نمایش از بازه رنگی DCI-P3 و همچنین حالت همیشه روشن پشتیبانی می‌کند.

نسبت نمایشگر به بدنه در ویوو V15 پرو ۹۱.۴۶٪ است

به گفته ویوو نسبت سطح صفحه‌نمایش به بدنه در این گوشی به ۹۱.۴۶٪ رسیده است. ویوو همچنین حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش را نیز به V15 Pro آورده است تا کلکسیون امکانات این گوشی تکمیل باشد.

گوشی ویوو V15 پرو

گوشی ویوو V15 پرو

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی گوشی حالا وضوح بالاتری از دوربین ۸ مگاپیکسلی NEX S دارد. دوربین پشتی هم حالا سه‌گانه انتخاب شده است. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۰.۸ میکرونی است که اگر از فناوری binning و ترکیب پیکسل استفاده کنید اندازه موثر هر پیکسل به ۱.۶ میکرون خواهد رسید. با دیافراگم f/1.8 و حالت Super Night عکاسی در نور کم نیز مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

در کنار دوربین اصلی یک دوربین با زاویه فوق عریض ۱۲۰ درجه‌ای هم وجود دارد و در نهایت دوربین سوم هم ۵ مگاپیکسل، ویژه تشخیص عمق و اعمال افکت‌های مختلف واقعیت افزوده (AR) است.

گوشی ویوو V15 پرو

گوشی ویوو V15 پرو

ویوو V15 Pro یک تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۶۷۵ را در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به‌کار گرفته است. این گوشی با اندروید ۹ و رابط کاربری Funtouch OS 9 عرضه می‌شود که قابلیت‌هایی مثل Game Mode 5.0 را برای بهبود عملکرد بازی‌ها به همراه خواهد داشت.

Vivo V15 Pro یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که به فناوری شارژ سریع «دو موتوره» (!) مجهز شده است. به گفته ویوو شارژ گوشی از ۱ تا ۲۴ درصد تنها در ۱۵ دقیقه انجام می‌گیرد. همچنین جک هدفون هم پابرجا باقی مانده اما افسوس که کماکان درگاه microUSB در این گوشی به کار گرفته شده است.

گوشی ویوو V15 پرو

گوشی ویوو V15 پرو

زمان عرضه و قیمت Vivo V15 Pro

ویوو V15 Pro قرار است با قیمت حدودی ۴۰۷ دلار برای رقابت با پوکوفون F1 و شاید وان‌پلاس 6 به بازار عرضه شود. عرضه این گوشی ابتدا از بازار هند آغاز خواهد شد اما در مورد عرضه جهانی آن هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

سلام
یه پیشنهاد به ترنجی
در یک مطلب رابط کاربری شرکت های مختلف رو مقایسه کنید

Shiral

ویوو برند خوبیه که قیمتش به تناسب مشخصاتش کمی بالاتر از دوتا برادرش یعنی اوپو و وان پلاسه. این سه برند متعلق به شرکت الکترونیکی واحدی هستند و احتمالا با سه سیاست جداگانه و سه سیاست قیمت گذاری جداگانه مشتریان خاص خود را دارند.اما این قیمت برای این گوشی بالاست خصوصا با قیمت بسیار رقابتی برند همشهری شون که جدیدترین پردازنده رو در قلب خود داره و دوربین خوبی هم زده.بعیده بتونه موفقیت چندانی کسب کنه چون افت قیمت وانپلاس ۶t هم مزید بر علت خواهد بود.

Shiral

البته این شرکت و اوپو شرکتهای بسیار جسوری هستند و طرح های خوبی که می‌تونه در آینده شرکتهای بزرگ ازش اقتباس کنند البته به صورت بهینه شده تر رو میزنند.در کنارشان وان پلاس کلا سیاست های جداگانه ای رو در پیش داره که تا حدودی بهشون دست یافته.البته تمام این جسارت ها شاید با تیراژ کم و بتناسب ریسک کمتر این شرکت واحد قابل هضم باشه

m.b

https://www.gsmarena.com/redmi_note_7_pro_to_be_announced_next_week-news-35640.php
آقای عطایی ردمی نوت 7 پرو یک هفته دیگه معرفی میشه…

MohammadFarhaadi

با این قیمت بعید میدونم بتونه با پوکوفون که تقریبا صدوپنجاه دلار ازش ارزونتره رقابت کنه.

Sajad_k

بزرگترین بدی شرکتهای چینی اینه که یه روز از خواب پا میشن یهو یه پرچمدار معرفی میکنن
نه برنامه ریزی نه هیجانی…..

m.b

اتفاقاً برنامه ریزی میکنن…
اما زیاد پرو پیمون معرفی فعلاً…
که به نظر من بهتر هم هست…
اینطوری هزینه های بی خودی نمیره روی قیمت گوشی…

MohammadFarhaadi

البته باید توجه کنید که مثلا شرکتای چینیه اوپو یا ویوو هر شرکتی نیستن و به دنبال جایگاه اول فروش گوشی هستن و با توجه به جایگاه و رشد فروشش و همچنین نوآوریهای بینظیری که دارن اصلا براشون تصاحب چنین جایگاهی دور از انتظار نیست.در ضمن اینکه یه دفه گوشی میده بیرون دلیلش این نیست که روز قبل تصمیم به ساختش گرفتن!حداقل شش ماه تا یک سال تیم ساخت و طراحی اون گوشی وقت صرف کردن.اینکه یه برند خبراش درز نمیکنن بخاطر اینه که شرکت تونسته جلوی خروج اطلاعات رو به خوبی بگیره.حالا شما نگاه کن به زودی اخبار اس یازده به بیرون درز پیدا میکنه یه مقداریش سیاست شرکته ولی بیشترش واقعا ضعف شرکت در زمینه حفظ اسراره.

علی شیخ زاده

بسیار عالی و پر امکانات قیمتشم در کلاس جهانی عالیه اما برای یک برند چینی و در مقیاس چین گرونه چون گوشی های چینی دیگه ای با قیمت و مشخصات بهتر وجود داره.
مثلا این گوشی در مقایسه با a9 2018 سامسونگ چه از نظر قیمت چه مشخصات بهتر و با ارزش تره
اما در مقابل mi9 یا mi9se شیائومی و وانپلاس حرفی برای گفتن نداره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)