حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر وایرلس سریع ۲ سامسونگ در گلکسی اس ۱۰ توان ۱۲ واتی دارد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

در حالی که شیائومی می ۹ با شارژر وایرلس سریع ۲۰ واتی در حال حاضر سریع ترین شارژر وایرلس در بین تمام موبایل ها را دارد، به نظر می رسد پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۱۹ سامسونگ، شرکتی که حالا ۴ سال از به کارگیری شارژ وایرلس در موبایل‌هایش می گذرد و در این زمینه پیشرو است، احتمالا شارژر وایرلس ۱۲ واتی را برای گلکسی اس ۱۰ ارایه کند. این ۳۳ درصد سریع تر از گلکسی اس ۹ است. گفته می شود شارژر وایرلس سریع ۲ سامسونگ در گلکسی اس ۱۰ توان ۱۲ واتی دارد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

این شارژر وایرلس دوتایی یا Charger wireless duo جدید سامسونگ است و همانطور که می بینید روی یکی از پدها عنوان شارژ وایرلس سریع ۲ را شاهدیم. این استاندارد جدید سامسونگ برای شارژ سریع وایرلس است و شاید برای شما سوال باشد که این استاندارد چیست و چقدر نسبت به نسل قبل پیشرفت داشته است؟

طبق ادعای منابع آگاه خروجی شارژر وایرلس جدید سامسونگ حداکثر ۱۲ وات است و این تلویحا به ما می گوید که این حداکثر سرعت شارژ وایرلس گلکسی اس ۱۰ هم خواهد بود.

گفته می شود سامسونگ نسل دوم شارژ وایرلس سریع خود را با ۳۳ درصد پیشرفت نسبت به نسل اول بازاریابی خواهد کرد. شاید بگویید نسل اول ۱۰ وات بود و چطور ۱۲ وات می شود ۳۳ درصد پیشرفت؟ خب باید بگوییم که نسل اول شارژ وایرلس سریع سامسونگ روی ۹ وات عمل می کرده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ در مقایسه با پیشرفت برندهای چینی در بحث سرعت شارژ کابلی و بی سیم دچار رفتار «اپلی» شده و در حال خودداری از استفاده از شارژ سریع تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

از سامسونگ توقع بیشتری میرفت
مخصوصا الان که شیائومی همزمان شیرژر وایرلس 20 واتی با 15دلار معرفی کرد

Amin B3DA

شارژر

Rog_Pc_Gamer

جان؟ الان شارژ وایرلسی‌که هدیه دادن برای خرید نوت۸ مثلا ۱۵ واتیه! ۱.۶۷ امپر و ۹ ولتی عین شارژ اصلیش
یعنی پسرفت داشته؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)