حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی هواوی پی ۳۰ رسما اعلام شد: ۶ فروردین ۹۸

نوشته

5 سال قبل | 16 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

پنج هفته پس از سامسونگ و معرفی گلکسی اس ۱۰ این هواوی است که در تلاش برای به زیر کشیدن سامسونگ، خانواده پرچمدار ۲۰۱۹ خود را تحت برند هواوی پی ۳۰ رونمایی خواهد کرد. امروز تاریخ معرفی هواوی پی ۳۰ رسما اعلام شد و سه شنبه ۶ فروردین ۹۸ را برای این شرکت کنار بگذارید! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تاریخ معرفی رسمی هواوی پی ۳۰

تاریخ معرفی رسمی هواوی پی ۳۰

پاریس دوباره میزبان پرچمدار خانواده P پرچمدارهای هواوی است. تا پیش از این نام خانواده پرچمدار ۲۰۱۹ هواوی رسما تایید نشده بود اما در این پوستر به وضوح نام هواوی پی ۳۰ (Huawei P30) عنوان می شود و به این ترتیب نام پرچمدار ۲۰۱۹ هواوی رسما تایید می شود.

تاریخ معرفی هواوی پی ۳۰ رسما ۶ اسفند اعلام شد

شعار جذابی برای این رونمایی خانواده هواوی پی ۳۰ در پوستر ساده منتشر شده، دیده می شود. “بازنویسی قوانین” هدف همه شرکت‌های تولیدکننده موبایل است و حالا به عنوان شعار خانواده هواوی پی ۳۰ ارایه شده است. تا کنون بزرگترین بازنویسی قوانین توسط اپل صورت گرفته است، هر چند که سامسونگ و هواوی و حتی نام های ریز و درشت دیگر آنچنان بی بهره از چنین عنوانی نبوده اند.

تمام شایعات هواوی پی ۳۰ را می توانید از لینک زیر در ترنجی:

هواوی پی ۳۰

ما تا کنون درباره هواوی پی ۳۰ لایت، پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو می دانیم که هواوی پی ۳۰ لایت زودتر از هواوی پی ۳۰ ارایه خواهد شد.  گفته می شود که هواوی پی ۳۰ لایت حدودا در یک ماه زودتر از موعد ارائه هواوی پی ۳۰ پرو و هواوی پی ۳۰ ارایه می شود.

قاب هوآوی پی ۳۰ لایت (Huawei P30 Lite) در تصویر بالا دیده می شود و اطلاعات جالبی درباره آن مشخص شده است. حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی کاملا واضح است و برای قاب دوربین تصور شده که دوربین دوگانه و فلاش به صورت فراخ طور (!) قرار خواهد داشت. همانطور که می بینید، روی لبه پایین نیز جک ۳.۵ میلی متری صدا و بلندگوی تکی دو سمت پورت USB که مشخص نیست از کدام نسل است، قرار دارد.

علاوه بر قاب هوآوی پی ۳۰ لایت در یک تصویر دیگر گلس سه عضو خانواده هوآوی پی ۳۰ را می بینیم. همانطور که می بینید هوآوی پی ۳۰ لایت حتی کمی بزرگتر از هوآوی پی ۳۰ است. دلیل این است که حاشیه پایین نمایشگر و حتی سوراخ نمایشگر پی ۳۰ لایت بیشتر از هوآوی پی ۳۰ است.

هواوی پی ۳۰

هواوی پی ۳۰

هواوی پی ۳۰ (Huawei P30) با زوم پریسکوپی و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود لنز ۱۵.۹-۱۵۹ میلی متری اوپو یک لنز بسیار دارای اهمیت در یک موبایل است، بعید نیست که زوم 10X هواوی در پی ۳۰ که به صورت پریسکوپ طور توصیف شده است استفاه شود و چیزی شبیه به همین سیستم زوم اوپو باشد.

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر پیش از این در چند موبایل هوآوی نیز استفاده شده بود و به نظر می رسد که هوآوی پی ۳۰ نیز از آن بهره ببرد. اگر این اتفاق رخ بدهد این اولین نسخه عادی پرچمدار هوآوی با چنین فناوری است. اولین بار در نسخه پورشه دیزاین میت آر اس شاهد استفاده از این فناوری بودیم، سپس در هوآوی میت ۲۰ پرو و حالا احتمالا در هواوی پی ۳۰.

رندر هواوی پی ۳۰ پرو

رندر هواوی پی ۳۰ پرو

چند روز پیش بود که که در ترنجی دیدیم رندر جدید هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) با دوربین ToF منتشر شد.

در آن رندر برای فضای خالی دیده شده در قاب لو رفته از هواوی پی ۳۰ پرو چینش متفاوت دوربین سه گانه را شاهد بودیم و قابل درک تر از این رندر است که فقط فلاش را در آن کادر متصور شده است.

به صورت کلی برآیند تمام شایعات به ما دوربین چهارگانه برای هواوی پی ۳۰ پرو و دوربین سه گانه برای هواوی پی ۳۰ را نشان می دهد. دوربین ToF به احتمال زیاد یکی از دوربین های هواوی پی ۳۰ پرو باشد اما درباره ترکیب دوربین سه گانه هیچ اطلاعاتی در دست نیست.

همچنین در ترنجی خواندیم که نسخه 5G هواوی پی ۳۰ به اروپا خواهد آمد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ششم اسفند یک روز بهاری پرطراوت برای اخبار فناوری خواهد بود؟ نظر من؟ قطعا!

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

سگ اینو نمیخره

Sir_HiraD

ولی صاحب سگ میخره :))
شما برو با پول تو جیبت یدونه ام ۱۰ سامسونگ بخر 🙂

Arrow

Alif16
تو نمیخری ولی صاحبت میخره🤣🤣

vahid abedi

کاربر alif16 چرا اخه به خودتون توهین میکنین

واقعا ناراحت کننده اس

کار خوبی نمیکنین. حالا شما نمیخرید ولی شاید از دوستانتان یا همسانان تان کسی این گوشی رو بخرند اون وقت توهین میشه به دوستتون و خودتون.
با این جمله اول ارزش خودتونو پایین نیارین لطفا.

تا جایی که ما شنیدیم نجابت و وفاداری از خصایص خوب شما هستش چرا به خودتون توهین میکنین اخه.

حدیث داریم که حتی شما هم خداوند رو عبادت میکنین و همچنین تو قران تو موضوع اصحاب کهف هم اشاره شده
قدر خودتون و منزلت خودتون رو بدونین.
وجود هر موجودی مصلحتی دارد حالا چه این گوشی رو بخرید چه نخرید.

در ضمن بعدا خریدید خدای نکرده اونوقت ازتون پرسیدن ….. این گوشی رو‌نمیخره اونوقت چه جوابی خواهید داشت.
اون وقت خصایص و ویژگی های شما زیر سوال خواهد رفت

Shiral

هواوی هیچوقت برای نسخه پرچمدار عادی اش سنگ تمام نمیذاره که اینم کپی کاری سامسونگ هست اما همین نکته اشتباه اش هست که مصرف کننده بدون تعصب ممکنه نسخه عادی برند های دیگه رو انتخاب کنه تا هواوی.نمیدونم فروش p20 چقدر بود اما حدس میزنم بسیار کم بود

Shiral

احتمال هم داره قیمت p20 را بالاتر از p20 pro محاسبه کنه و این مشکل بزرگی خواهد بود.چون در اون صورت یک مشتری هوادار زیرک می‌ره نسل پرو بیست رو میخره نه این گوشی رو.کلا با وجود کیفیت خوب پرچمداران سری p و mate این دو پرچمدار های نسخه پیشرفته اونها با استقبال چندانی حداقل در کشور ما مواجه نبودند و اکثر کاربران ترجیح میدن توی این رنج قیمت دو برند قدیمی تر را تهیه کنند که بعضاً ارزانتر هم هستن

علی شیخ زاده

بنظرم حتی میت ۲۰ پرو هم لیاقت شعار “بازنویسی قوانین” رو داشت.

Naranj

این هواوی هم سالی ۱۲ تا پرچمدار میده ادم حالش به هم میخوره

vahid abedi

حالا خوبه حالتون به هم میخوره که شب و روز زیر پست های هواوی نظر میدین

اگر حالتون بد نمیشد که کلا فرصت نمیدادید فن های هواوی نظر بنویسن.

Amin B3DA

قدیم فک میکردم فقط تو دنیای فوتباله که اینقد فحاشی و ندیدن برتری رقبا و… موج میزنه اما تو دنیای موبایل هم دست کمی نداریم از اونجا. یه بچه میاد فحش میده کلا به خریداران هوآوی که شامل قشر زیادی میشه. والا بخدا من خودم هوآوی میت7 خریدم اون روزی که معرفی شد و 4 سال بهم عمر داد کیفیتشم عالی بود هیچیشم نشد گاردم نداشت بیچاره اینقد زمین خورد ک نگو. عاشق هوآوی هم هستم. اما خودم میخواستم نوت9 بخرم و شدیدا منتظر رونماییش بودم و چون حسگر زیر نمایشگر نداشت نخریدم. اگ خبر بیاد اپل باطری 10هزار انداخته روش میگم ایول. اگ بگن سامسونگ نمایشگری ساخته که کار پنل خورشیدی میکنه میگم ایول. کلا با پیشرفت مشکلی ندارم. اگر خواستم مثلا برتری ردمی نوت7 را با ام20 و…. نشون بدم با زبان مودبانه میگم ن زبان حقارت و طعنه

کل کشور همینجوری خراب شده. با اشتباهات و رفتارای خودمون. بیایید روزی یک صف بد از خودمون دور کنیم…

نیما عرفانی

👌و تبارک الله أحسن الخالقین

mosayebso

امیدوارم چیز خوبی بشه بخاطر طرفداراش
ولی با چیپ ست قدیمی و صفحه نمایش فول اچ دی و نبود تشخیص چهره ۳ بعدی و حسگر اثر انگشت اپتیکال بجای اولترا سونیک عملا فرق خاصی رو بین این مدل با میت ۲۰ نمیزاره چه بسا میت ۲۰ پرو تشخیص چهره ۳ بعدی داره
و حداقل از لحاظ ظاهری هم دوربینا یکین
حسگر ۴۰ مگاپیکسلی
حسگر برای زوم اپتیکال
حسگر برای اولترا واید
و مدل ویژه هم احتمال زیاد حسگر tof رو داره البته برا پنل پشتی
تمام برتریش نسبت به میت ۲۰ پرو همین میتونه باشه که البته توی مولتی مدیا بخاطر رزولوشن فول اچ دی از میت ۲۰ پرو عقبتره
احتمالا یکی از دلایلی که از کواد اچ دی به فول اچ دی رسید همین خاکستری بودن oled برند boe توی رزولوشن کواد اچ دی هس که انتقادات زیادی رو باعث شد

mosayebso

البته که توی این نسل احتمال زیاد زوم اپتیکال ۵ برابری( نسبت به لنز واید نه اولترا واید) وجود داره و احتمالا داینامیک رنج دوربین هم ارتقا پیدا میکنه اما ایا این ها موارد کافی برا توجه خریداران هست!؟
بهتره که منتظر بشینیم و ببینیم

نیما عرفانی

اگه زوم اپتیکالش ۵ برابری باشه پس نسبت به لنز واید انجام میشه و اگه ۱۰ برابری باشه نسبت به لنز اولتراواید که در این صورت خروجی مناسبی نداره .
به نظرم زوم اپتیکال ۳ و ۵ برابری رو موبایل به بلوغ رسیده ولی زوم ۱۰ برابری بدون افت کیفیت هنوز اولِ راهه و فعلاً مناسب نیست رو موبایل سوار بشه.
درمورد خرید هم همونجور که گفتم هرکس که دوربین براش مهم باشه سری پی رو میگیره و هرکس که به طراحی و سایر موارد اهمیت بده سری میت رو انتخاب می‌کنه .
خوبیش اینه که سری پی و سری میت زبان طراحی متفاوتی دارن که دست مشتری رو در انتخاب باز میذاره.

نیما عرفانی

موافقم اما درمورد تیکه ی آخر فقط دلیلش نمیتونه خاکستری شدن صفحه نمایش میت ۲۰ پرو باشه ، ضمناً اون مشکل در تعداد وسیع نبود و محدود به پنل نمایشگر ساخت الجی میشد.
همونطور که مدیرعامل هواوی بعد از کنفرانس معرفی سری میت ۲۰ گفت: سری میت بیشتر رو طراحی و مالتی مدیا و گیمینگ تمرکز دارن اما سری پی دوربین محور هستن پس طبیعیه که شاهد نوآوری های کمتری نسبت به سری میت باشیم اما به دوربین پی ۳۰ پرو با سنسور imx607 خیلی امید دارم که مجدداً بتونه لقب بهترین دوربین موبایل رو به هواوی اختصاص بده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)