حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو با نمایشگر FHD+ و اندروید ۹ دیده شدند

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | هواوی

جزئیات تازه‌ای از گوشی های خانواده هواوی P30 به بیرون درز کرد. این اطلاعات شامل زمان معرفی، برخی از مشخصات فنی و تصاویری از گوشی های هواوی پی 30 و هواوی پی 30 پرو هستند. گفته می شود که هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو با نمایشگر FHD+ و اندروید ۹ دیده شدند و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هواوی در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از گوشی‌های پرچمدار پی 30 و پی 30 پرو، دستگاه‌های 5G خود و همچنین برگزاری یک کنفرانس در نمایشگاه MWC است. تا آنجا که ما می‌دانیم، این کمپانی در تاریخ 24 فوریه (5 اسفند) میزبان یک رویداد خبری در بارسلونا خواهد بود اما قصد ندارد از گوشی‌های جدیدش در آن‌جا پرده برداری کند. اخیرا اسنادی از سوی سایت هواوی لهستان منتشر شده که اتفاقی اطلاعاتی از گوشی های خانواده هواوی P30 را افشا کرده است. بر اساس این اسناد گوشی‌های جدید هواوی انتهای ماه مارس (8 فروردین) رونمایی خواهند شد.

اطلاعات ضد و نقیض زیادی در مورد گوشی های خانواده هواوی P30 وجود دارد که عمدتا از طریق تامین کنندگان شخص ثالث شرکت هواوی به بیرون درز کرده‌اند. پروفایل User Agent به بیرون درز کرده که مربوط به گوشی‌های هوشمند ELE-L29 و VOG-L29 است. این دو نام داخلی گوشی‌های هواوی پی 30 و پی 30 پرو هستند. از آنجایی که ماهیت اطلاعات موجود در یکسری قطعه کد استخراج شده است، بسیاری از موارد گنگ هستند. به طور مثال جلوی وضوح نمایشگر دو عضو این خانواده 1080×2340 پیکسل قرار گرفته است. همچنین موارد متعددی به اندروید 9 پای اشاره دارند که بعید به نظر می‌رسد مربوط به نسخه نهایی این گوشی‌ها باشد.

 

دیگر جزئیاتی که وجود دارد همگی بر اساس حدس و گمان هستند. به طور مثال گفته می‌شود زیر پنل OLED این گوشی‌ها یک اسکنر اثر انگشت جای گرفته است. همچنین مجددا تراشه‌ی کایرین 980 به چند دلیل قدرت‌بخش اعضای این خانواده خواهد بود. یک دلیل محکم، طراحی مودم 5G Balong 5000 متناسب با کایرین 980 خواهد بود. همچنین هواوی عادت دارد برای نخستین بار یک تراشه‌ی جدید را با گوشی‌های خانواده میت خود امتحان کرده و سپس به خانواده پی بیاورد.

سوال‌های زیادی در مورد رویداد هواوی در MWC 2019 وجود دارد. ما بار دیگر به یک گوشی منعطف 5G اشاره می‌کنیم که شبیه به گوشی های خانواده هواوی P30 نخواهد بود. این کمپانی همچنین یک روتر خانگی 5G را نیز احتمالا با خود به بارسلونا خواهد آورد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو‌ برای شما جذاب باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

قطعا داره برنامه ریزی می‌کنه قیمتهاش ده درصد بالاتر از پرچمداران سامسونگ باشه😀😀
من به شخصه توی جمعیت راندوم کسی ندیدم پرچمدار هواوی دستش باشه.البته میان رده هایش تقریبا بازار رو در دست دارند و اکثرا میان رده هواوی دارند.

mostafa3

۵ بهمن که رد کردیم آقای اعطایی
شاید منظورتان ۵ اسفند هست

chalton

اصلا گوشی‌هاش به دل نمیشینه،یکی از ایرادات گوشی‌های هواوی کیفیت نسبتا پایین قطعاتش هست در مقایسه با سامسونگ و اپل،الان یه ترول میان نظر میدن،برید سرچ کنید نوت 9 و میت 20 و ایکس اس مکس رو مقایسه های کیفیت بدنه و قطعاتش هست که هواوی کیفیتش نسبت به دو تای دیگه پایین تر هست.

Shiral

جالبه افت قیمت هم پیدا نمیکنن تو بازار الان نوت ۹ بدون گارانتی شده زیر ۸ تومن اما هواوی پرچمداران اش با گذشت زمان نقش عتیقه پیدا میکنند و ارزان نمیشن

Amin B3DA

کی میگه افت نمیکنن
الان پی 20 پرو 7200
ولی وقتی تازه اومده بود و میخواستم بخرم حدود 13

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)