حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه مشخصات خانواده گلکسی اس ۱۰

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، مقایسه

تا کمتر از یک هفته دیگر رونمایی از پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ انجام می‌شود و اگر تا به حال فکر می‌کردید که با گران قیمت‌ ترین گوشی این سری آشنا شده‌اید، باید بگویم که گلکسی اس ۱۰ پلاس مدل سرامیکی اینجاست تا شما را با مشخصات و طراحی فوق العاده خود شگفت‌زده کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مقایسه مشخصات خانواده گلکسی اس ۱۰ را با هم داشته باشیم.

ابتدا بیاید یک جمع‌بندی کلی از اطلاعاتی داشته باشیم که تا به الان درباره پرچمداران سری گلکسی اس ۱۰ سامسونگ به دست آورده‌ایم. ما قرار است در آینده شاهد ۳ مدل گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس (Samsung Galaxy S10 Plus) و گلکسی اس ۱۰ ای باشیم که این آخری، مدل ارزان قیمت جدیدی است که به تازگی وارد خانواده سری اس سامسونگ شده است. تقریبا مشابه مدل‌های ۲۰۱۸ آیفون، گلکسی های جدید نیز قیمت نسبتا بالایی خواهند داشت و قیمت‌گذاری آنها از ۷۵۰ دلار شروع می‌شود و به بالا می‌رود.

البته کاربران می‌توانند مدل اس 10e که ارزان‌ترین گوشی این سری محسوب می‌‌شود را خریداری کنند، اما در ازای پرداخت مبلغ پایین‌تر، سنسور اثر انگشت درون نمایشگر اولتراسونیک، دوربین‌های سه گانه و تعدادی از قابلیت‌های دیگر را از دست خواهند داد. اما از نظر مدل‌های گرا‌ن‌قیمت تا به حال می‌دانستیم که مدل اس ۱۰ پلاس بالاترین قیمت در میان گوشی‌های سری را خواهد داشت و حالا باخبر شدیم که مدل سرامیکی این گوشی که یک پنل از جنس سرامیک بر روی قسمت پشتی خود خواهد داشت، گران ترین گوشی در میان پرچمداران 2019 سامسونگ محسوب می‌شود.

ما به تازگی رندرهای باکیفیت از پنل پشتی و جلویی گلکسی اس پلاس مدل سرامیکی به دست آورده‌ایم که آن را با رزولوشن بالایی به نمایش می‌گذارد. احتمالا یادتان می آید که در سری گلکسی نوت ۹ شما قادر بودید ظرفیت داخلی را به سطح فوق العاده یک ترابایت برسانید که این کار با ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت داخلی و یک کارت حافظه جانبی میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی امکان‌پذیر بود. حالا طبق این گزارش های جدید گلکسی S10 Plus به صورت مستقیم یک ترابایت ظرفیت داخلی خواهد داشت و این فوق‌العاده ترین رقمی است که در دنیای موبایل دیده‌ایم.

مشخصات فنی مدل سرامیکی گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ

اما این تمام شگفتی ما درباره مشخصات فنی گران ترین گوشی ۲۰۱۹ سامسونگ را شامل نمی‌شود. مدل سرامیکی این دیوایس قرار است با یک گزینه که به ۱۲ گیگابایت رم مجهز شده است عرضه شود و این بالاترین رقم در میان تمام گوشی های برند کره‌ای محسوب می‌شود.

مقایسه مشخصات خانواده گلکسی اس ۱۰

همان‌طور که در جدول زیر می‌بینید قیمت‌گذاری مدل اس ده پلاس از حدود هزار دلار شروع می‌شود و البته مدل سرامیکی آن که به صورت ویژه و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود، احتمالا بسیار قیمت بالاتری خواهد داشت. در ماه‌ها و سال‌های اخیر همواره دیده‌ایم که قیمت پرچمداران بالا و بالاتر رفته است و یکی از دلایل اصلی آن هم این است که نیاز کاربران به قطعات سخت افزاری بالاتر همواره ادامه داشته است. همین هم باعث افزایش هزینه‌های تمام شده برای تولید خواهد شد، اما آیا واقعا ۱۲ گیگابایت رم برای یک گوشی اندرویدی لازم است؟

پول بیشتر بدهید تا گوشی‌تان دوام بیشتری داشته باشد!

البته زمانی که شما یک گوشی پرچمدار با چنین مشخصاتی خریداری می‌کنید (که احتمالا باید قیمت حداقل ۱۵۰۰ دلار برای آن بپردازید) تا سال‌ها می توانید بدون اینکه نیاز به تعویض گوشی داشته باشید از جدیدترین قابلیت‌های نرم افزاری و سنگین‌ترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها لذت ببرید. این همان متدی است که تقریبا دیگر بازیگران اصلی حوزه موبایل هم در پیش گرفته‌اند و ما می‌بینیم که آیفون های مدل‌های پنج سال پیش نیز همچنان جدیدترین ورژن‌های سیستم عامل آی او اس را دریافت می‌کنند و این ارزش هزینه‌ای که کاربران برای خرید گوشی می‌پردازند را بالاتر می‌برد.

ال‌جی نیز اعلام کرده است که قصد دارد ماندگاری دیوایس‌های خود در میان کاربران را افزایش دهد و این کار را با بازگشایی یک مرکز آپدیت نرم افزاری در سال ۲۰۱۸ تقویت کرد که البته هنوز هم نتایج عملی آن را مشاهده نکرده‌ایم. حال باید دید که با رونمایی از گوشی های سری اس ۱۰ و به خصوص این مدل سرامیک لاکچری در روز ۲۰ فوریه (یکم اسفند) از سوی سامسونگ، واکنش کاربران و خریداران نسبت به آن چه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ کدام یک از اعضای خانواده گلکسی اس ۱۰؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

کاش انقدر مشخصاتش لو نمیرفت حقیقتا هیجانش داره کم میشه

Shiral

همه مشخصات هم لو بره این قدر زیباست که چیزی از هیجانش کم نمیکنه .این هنر سامسونگه که همیشه با اومدن ورژن جدیدش وسوسه فکری برای کاربر ایجاد می‌کنه.همین که زیر بار ناچ نرفته یعنی عالی

zanyar

یعنی بە نظر تو واقعا این سوراخ زشت وسط صفحه از ناچ بهتره ؟!
مرحبا

chalton

اس 10 طرفدار هر برندی رو وسوسه میکنه برای خرید.چون بهترین ها رو در خودش جمع کرد،هر گوشی رو بگید نقطه ضعف هایی داره ولی واقعا این کامله.

ahmad

ای کاش ترکیب دوربین سه گانش عمودی بود

Naranj

اون موقع سیستم خنک سازی و باتری ۴۰۰۰ و ضخامت کم فدا میشد

Naranj

در ضمن چون سنسور ضربان قلب و فشار خون هم هست خیلی دراز میشد

CAPCOM

من مدل اسنپ رو ترجیح میدم واقعا عالی خواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)