حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گلکسی اس ۱۰ پلاس ۱۲ گیگابایت رم را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 18 دیدگاه | بنچمارک، تست، سامسونگ

یکی از نسخه‌های گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس (+Samsung Galaxy S10) به 12 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز خواهد شد! این نسخه سامسونگ گلکسی S10 پلاس در AnTuTu و Geekbench رویت شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بنچمارک گلکسی اس ۱۰ پلاس ۱۲ گیگابایت رم را ببینید.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس در کنار گلکسی اس 10 (مدل پایه) و گلکسی اس 10 ای (مدل اقتصادی)، روز چهارشنبه یکم اسفند ماه رونمایی خواهد شد. بر اساس شایعات می‌دانستیم سامسونگ گلکسی S10 پلاس از نظر حافظه، در دو نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی و 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت ظرفیت داخلی عرضه می‌شود.همچنین  یک نسخه لوکس مجهز به بدنه‌ای سرامیکی نیز در راه است.

اما خاص‌ترین نسخه سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس را می‌توان ورژن مجهز به 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت ظرفیت داخلی این گوشی دانست! این نسخه به تازگی در هر دو بنچمارک AnTuTu و Geekbench ظاهر شده است.

سامسونگ گلکسی S10 پلاس 12 گیگابایتی در Geekbench

طبق اخبار پیشین، شماره مدل گوشی سامسونگ گلکسی S10 پلاس SM-G975F است. نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون 9820 گوشی دارای شماره مدل SM-G975F با 12 گیگابایت رم و مجهز به اندروید 9 پای، در معرض آزمایش بنچمارک Geekbench قرار گرفت و توانست در بخش پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 4450 و 9753 را کسب کند.

سامسونگ گلکسی S10 پلاس 12 گیگابایتی در AnTuTu

گوشی SM-G975F با همان مشخصات فنی در بنچمارک AnTuTu نیز ظاهر شد. در این بنچمارک، رزولوشن نمایشگر سامسونگ گلکسی S10 پلاس فول اچ‌دی پلاس اعلام شده است، اما این مقدار به وضوح تصویر پیش‌فرض صفحه نمایش اشاره می‌کند و همانند ویژگی جدید معرفی شده از زمان گلکسی اس 8، امکان کاهش یا افزایش رزولوشن صفحه نمایش به اچ‌دی پلاس و کوآد اچ‌دی پلاس در پرچمداران سری S جدید نیز وجود دارد. امتیاز نسخه دارای 12 گیگابایت رم سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس در AnTuTu برابر 326185 بوده است.

همانند سال‌های گذشته، دو گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به جز نسخه‌های عرضه شده در چین و آمریکا به تراشه اگزینوس 9820 مجهز می‌شوند و نسخه‌های مخصوص دو بازار یاد شده، از تراشه اسنپدراگون 855 قدرت خواهند گرفت. پیش‌بینی شده قیمت نسخه مجهز به 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت ظرفیت داخلی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس حدود 1600 دلار باشد!

این تنها گوشی هوشمند مجهز به 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی شرکت سامسونگ نیست. گفته می‌شود گوشی گلکسی اس 10 امپرور نیز مجهز به همین میزان حافظه عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره بنچمارک گلکسی اس ۱۰ پلاس ۱۲ گیگابایت رم چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

9820 Exynos
326000
Snapdragon 855
387000
نمیدونم چرا سامسونگ اصرار به استفاده از پردازنده خودش داره…

CAPCOM

پردازنده موبایل یعنی اسنپدراگون

✔ TVKade

پس چند روز دیگه شیائومی میخواد بر…نه به سامسونگ. بیخود نبود مراسم رونمایی رو توی یه روز انداخت.
سامسونگ میخواد روی صحنه از امتیاز 326 هزار انتوتو، پردازنده 8 نانومتری و شارژ 24 واتی با قیمت 1500 دلاری به عنوان ویژگی های مثبت گوشی نام ببره 🙂
سامسونگ به نفعشه مراسمو کنسل کنه مثل کاری که وان پلاس کرد وقتی اپل مراسم iPadرو توی یه روز با گوشی جدید وان پلاس انداخت :))

Rog_Pc_Gamer

بله کاملا درست میفرمایید و اسپیکر استریو و باتری حجیم ۵۰۰۰ و ۴۱۰۰ میلی امپری و سلفی دوگانه با فیلم برداری 4k و فوکوس دوال پیکسلی و اپدیتای منظم امنیتی و رفع باگ و رابط کاربری کم لگ و روان و خدمات پس از فروش قوی و استاندارد ip68 و صفحه نمایش qhd و حسگر انگشت الترا سونیک و…
همه اینا اصلا به درد نمیخورن و اون شیائومی هست که می..نه به هیکل سامسونگ :))) عجب!
(حالا نگفتم نسخه اسنپ نوت ۹ تو ایران ارزونتر از اگزینوسش هست و مشکلای گذشتشم نداره تو ایران که به یه عده بر نخوره)

✔ TVKade

چقد جدی گرفتی. طنز بود پست من. وگرنه این گوشیا بازار هدف متفاوتی دارن.
اونی که پول دار هست سامسونگو انتخاب میکنه. اونیم که نیست جذب همچین گوشیایی میشه. هدف شیایومی از رونمایی همزمان با سامسونگ باید این باشه: “هی ما هم یه گوشی مشابه مشخصات اس 10 داریم ولی با نصف قیمت” مخصوص اون خریدارانی که با قیمت سامسونگ مشکل دارن.

Rog_Pc_Gamer

نمونه عکساشم که دیدیم پست قبلی که بنیات گذاری شیائومی به اشتراک گذاشته دیدیم سال ۲۰۱۹ و مشکل فرا نور دهی
موفق باشه تو ر..دنش به سامسونگ

فعلا تنها چیزی که میشه بهش صفت ر..دن نسبت داد قیمته فعلا

Naranj

بله سامی روز معرفی می…نه به شما

lovenokia

پردازنده به کنار !!!!!!!
اصلا پردازنده گرافیکی یا GPU که Mali هست به شدت در برابر پردازنده گرافیکی اسنپ دراگون Adreno کم میاره

ahmad

امتیاز خوب و کافی هست ولی بازم طبق معمول بعد از ۶ ماه هنوز اپل قدرتشو داره به رخ میکشه بی دلیل نبود اپل قدرت پردازندشو امسال خیلی بالا نبرد

Ebinem

(((:

chalton

تا یک اسفند سکوت
یک اسفند همه سوءتفاهما برطرف میشه.

Rog_Pc_Gamer

به قران این یکی از ر..ده هم چند پله اینور تره!
فکر کنم نسخه ۶ گیگ رمش از میت ۲۰ هم امتیازش کمتر شه
یعنی خاک بر سرش کنن با این چیپش
8 نانو lpp زارت

Rog_Pc_Gamer

حالا فهمیدم چرا نوت ۱۰ رو میخواد فقط‌نسخه اکزینوس بده
فکر کنم با این روندی که پیش گرفته باید به پردازنده هاش لقب چسینوز بدیم!!

Mohammad 13759

کوالکام ۳۵ سال در صنعت پردازنده فعالیت داره و اپل هم همین حدودا در صنعت پردازنده و و کامپیوتر فعال هستند و به این قدرت رسیدند ولی سامسونگ الکترونیک بیست سال حدودا در این صنعت هست و همین جوری که بهترین صفحه نمایش رو تولید میکنه و در یکی دوسال اینده به وضع خیلی بهتری هم دست پیدا میکنه . چرا ما همه تعصب بیجا داریم کاشکی یه شرکت ایرانی در زمینه پردازنده داشتیم هیچی میزد حتی ضعیف.

m.b

دوستان یه سوال…
قطر حاشیه پایین xs max چقدر بود؟
رکورد دار بود دیگه؟

Mahdi.L

امتیاز تک هسته ای واقعا خوبی داره و میتونه سرعت بالایی رو تضمین کنه
ولی چند هسته ای میتونست بهتر باشه
و امتیاز آنتوتو هم احتمالا بیشتر کمبود امتیازش تو بخش گرافیکش باشه، بهتر بود از مدل ۱۸هسته ای Mali استفاده میکرد

Mortazavi

نسخه #مجهز به تراشه اسنپدراگون 9820# گوشی دارای شماره مدل SM-G975F با 12 گیگابایت رم و مجهز به اندروید 9 پای، در معرض آزمایش بنچمارک Geekbench قرار گرفت

نوشتید اسنپدراگون ۹۸۲۰ لطفاً اصلاح کنید

Ebinem

جالبه یه سری ترول نوب سامسونگی تا الان می گفتن اگزینوس بهتر از اسنپ هست. اما الان خفه شدن. یه نمونش چالتون نوب.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)