حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه 5G هواوی پی ۳۰ به اروپا خواهد آمد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، هواوی

گفتع می‌شود هواوی قرار است مدل 5G هواوی پی 30 پرو را در اروپا عرضه کند. گوشی Huawei P30 Pro تا چندی دیگر معرفی می‌شود. نسخه 5G هواوی پی ۳۰ به اروپا خواهد آمد و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

اخیرا گفته می‌شود که هواوی لهستان در یک بیانیه‌ی رسمی اعلام کرده که آن‌ها در ماه مارس و در شهر پاریس میزبان یک کنفرانس مطبوعاتی ویژه هستند که قرار است در آن‌جا از گوشی‌های هواوی پی 30 و پی 30 پرو پرده بگشایند. و در حالی که هرآنچه لازم است از این محصولات بدانیم تا به امروز منتشر شده٬ یک خبر جدید از این محصولات به بیرون درز کرده است. یک کاربر در ویبو مدعی شده که نسخه 5G هواوی پی 30 پرو نیز معرفی خواهد شد؛ هرچند این نسخه بسیار گران قیمت است و هواوی فقط آن را در قاره اروپا عرضه خواهد کرد.

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها٬ برنامه‌هایشان برای رونمایی از گوشی های 5G خود را اعلام کرده‌اند. اخیرا شیائومی نیز از نسخه 5G گوشی شیائومی می میکس 3 پرده برداشته است. اوپو٬ ویوو و زد تی نیز گوشی‌های 5G خود را معرفی کرده‌اند. با توجه به عرضه چیپ 5G توسط هواوی به نام “Barong 5000” که به تازگی صورت گرفته٬ دیگر عرضه نسخه 5G هواوی پی 30 پروغیرمنتظره نخواهد بود.

مودم 5G هوآوی Balong 5000 هوآوی با حداکثر سرعت ۶.۵ گیگابیت معرفی شد

بر اساس شایعات به بیرون درز پیدا کرده، این گوشی از یک نمایشگر با ناچ قطره‌ای بهره می‌برد و بدیهیست که هیچ تفاوتی از این نظر بین مدل پرو و اصلی وجود نخواهد داشت. به نظر می‌رسد تنها تفاوت، ماژول دوربین پشتی آن‌هاست و اینکه مدل اصلی به نمایشگر کوچک‌تری مجهز خواهد بود. به گفته‌ی برخی منابع٬ این مدل به یک نمایشگر 6.1 اینچی اولد تجهیز می‌شود٬ در حالی که اندازه‌ی کلی دیوایس نزدیک به گوشی هواوی پی 20 است. خبر خوب، حفظ جک 3.5 میلی‌متری هدفون است!

رندر هوآوی پی ۳۰

رندر هوآوی پی ۳۰

هواوی پی 30 پرو نیز به یک نمایشگر 6.5 اینچی اولد تجهیز می‌شود که نزدیک به مدل میت 20 پرو خواهد بود. استاندارد شارژ سریع در مدل اصلی 22.5 وات خواهد بود٬ در همین حال مدل پلاس از فناوری شارژ سریع 40 وات بهره می‌برد.

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

یادمه دوسال پیش بود نوکیا گفته بود می خواد نسل پنجم اینترنت همرا بیشتر از 30 گیگابیت سرعت داشته باشه با ایین مودم های ۵g نمیشه به اون سرعت رسید اینا نهایتا 7گیگابیت پشتیبانی می کنن باید ملت دوسال منتظر باشن تا واقعا سرعت احساس کنن به این زودی نباید دنبال 5g بود .

محمد شادکانی

دوست عزیز الان 7گیگابیت هم ارزوس چه برسه 30گیگابیت نوکیا هم یه شوخی کرد به دل نگیر فعلا تو ایران سرعت اینترنت 10مگابایت هم نیس !!!!پس 7گیگابیت واقعا جذابه

Mohammad 13759

سلام ۷ گیگابیت یه چیزی در حدود ۹۰۰ مگابیت دانلود در شرایط ۱۰ متری دکل و ازمایشگاهی باید بده ولی. در واقعیت سرعت دانلود چسب دکل وسط شهر درحدود ۱۰۰ مگ هم نتونه دانلود بده وقتی میگه ۳۰ گیگابیت یعنی دانلود در محیط واقعی حدود یک گیگ برثانیه . منم مطلب خوندم نزدیک ندیدم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)