حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر هواوی یی ۳۰ و‌ هواوی پی ۳۰ پرو با دوربین سه چهارگانه دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | رندر، هواوی

رندرهای مختلفی درباره هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو در ترنجی دیدیم. به صورت کلی به نظر می رسد طراحی دوربین مشابه هواوی پی ۲۰ را داشته باشند و نسبت به نسل قبلی خود هر کدام از دستگاه ها با یک دوربین اضافه ارایه شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر هواوی یی ۳۰ و‌ هواوی پی ۳۰ پرو با دوربین سه چهارگانه را ببینیم.

رندر هواوی پی ۳۰

رندر هواوی پی ۳۰

رندر هواوی پی ۳۰

این رندر هواوی پی ۳۰ است. به نظر می رسد که همواره باید یک تفاوت اساسی در بخش دوربین بین نسخه عادی و نسخه پرو پرچمدارهای هواوی وجود داشته باشد.

هواوی پی ۳۰ احتمالا به دوربین سه گانه ارایه شود اما درباره مکانیسم آن صحبتی نشده است. فلاش LED که زیر این قاب دوربین سه گانه قرار گرفته است، ارتفاع مجموعه دوربین را تقریبا با هواوی پی ۳۰ پرو هم اندازه می کند.

رندر هواوی پی ۳۰ پرو

رندر هواوی پی ۳۰ پرو

رندر هواوی پی ۳۰ پرو

چند روز پیش بود که که در ترنجی دیدیم رندر جدید هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) با دوربین ToF منتشر شد.

در آن رندر برای فضای خالی دیده شده در قاب لو رفته از هواوی پی ۳۰ پرو چینش متفاوت دوربین سه گانه را شاهد بودیم و قابل درک تر از این رندر است که فقط فلاش را در آن کادر متصور شده است.

به صورت کلی برآیند تمام شایعات به ما دوربین چهارگانه برای هواوی پی ۳۰ پرو و دوربین سه گانه برای هواوی پی ۳۰ را نشان می دهد. دوربین ToF به احتمال زیاد یکی از دوربین های هواوی پی ۳۰ پرو باشد اما درباره ترکیب دوربین سه گانه هیچ اطلاعاتی در دست نیست.

نظر شما چیست؟ به پرچمداران ۲۰۱۹ هواوی امیدوارید؟ فکر می کنید هواوی شب زیاد صعود و پیشرفت و نوآوری را امسال هم حفظ می‌کند یا کندتر خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

از نظر طراحی جداً سری میت طراحی دلچسب تر و جذاب تری دارن. شخصاً با چینشِ اتوبوسی! دوربین ها موافق نیستم ، طراحی دوربین سری میت ۲۰ واقعاً جذاب بود. امّا مطمئناً دوربین پی ۳۰ بهتر از پی ۲۰ پرو و میت ۲۰ پرو و رقیب اصلیِ دوربین گلکسی إس ۱۰ میشه و باید دید دوربین پی ۳۰ پرو می‌تونه بازم لقب بهترین دوربین موبایل رو برای هواوی حفظ کنه یا نه.
اینم باید بگم که رقابت پرچمدارای ۲۰۱۹ در بحث دوربین نزدیک تر از سال ه‍ای گذشته هستش ، با وجود رقبایی همچون: نوکیا ۹ پریویو با دوربین ۵ گانه که نوکیا ۲ سالو نیم برای توسعش وقت گذاشته و باید دید چه نتیجه ای میده ، گلکسی إس ۱۰ با دوربین ۳ گانه ، شیائومی می ۹ با دوربین ۳ گانه ، الجی وی ۵۰ یا وی ۴۰ إس با دوربین ۳ گانه و یکی از رقبای قدر در این زمینه یعنی سونی اکسپریا ایکس زد۴ با دوربین ۳ گانه که خبرهای خوبی ازش درز شده.

نیما عرفانی

آقای ع.طایی تاریخی که روی صفحه نمایش رندرهای پی ۳۰ و پی ۳۰پرو نمایش داده شده ،تاریخ معرفی این گوشی ها هستش که ۲۸ مارچ معادل با ۸ فروردین رو نشون میده.

Naranj

جالبه آقای عطا.یی در مورد هواوی عدم تقارن حاشیه بالا و پایین رو ذکر نمیکنید ولی سامسونگ رو دائم تکرار میکنید

پشت مدل پرو افتضاح هست

Naranj

مورد های دیگه هم هست مثل بیرون زدگی دوربین پشت

Yilman

چینش دوربین خیلی بد هست و باز هم ناچ زشت

chalton

اصلا طراحیش به دل نمیشینه.

amer

حاشیه پایین صفحه زیاد هست.بدنه پشت گوشی زیادی شلوغ هست.نمای جلویی با ناچ قطره ای تکراری و شبیه مدل قبلی هست .من با انواع ناچ سازش ندارم/ دوست دارم حاشیه بالا باشه ولی ناچ نباشه دقیقا مثل XA3

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)