حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10E) را در واقعیت ببینید

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

امروز صبح بود که در ترنجی با هم حسگر اثرانگشت گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10E) را دیدیم. حالا چند تصویر از این ارزان ترین عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ لو رفته که اطلاعات جالبی به ما می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10E) را در واقعیت ببینید.

ابتدا با سوراخ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10E) که محل قرارگیری دوربین سلفی است، آغاز می کنیم. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، به نظر می رسد سوراخ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10E) به بزرگی آن چیزی که در گلکسی A8s دیدیم باشد.

در حالی که حاشیه لبه بالا و لبه‌های کناری نمایشگر گلکسی اس ۱۰ ای تقریبا هم اندازه به نظر می رسند و شایعات قبلی به ما می گفت که حاشیه پایین هم همین اندازه خواهد بود اما در این تصاویر می بینیم که کمی بیشتر از حاشیه های کناری یا لبه بالا است.

گلکسی اس ۱۰ ای

گلکسی اس ۱۰ ای

البته این حاشیه نمایشگر با رندری که چند روز پیش از گلکسی اس ۱۰ ای منتشر شد و رنگ بندی آن را به ما نشان می داد، مطابقت دارد.

گلکسی اس ۱۰ ای رقیب مستقیم آیفون Xr خواهد بود. آیفون Xr حاشیه های دوست نداشتنی و بیشتر از آیفون Xs دارد و دلیل آن نوع پنل IPS LCD آن است. گلکسی اس ۱۰ ای اما انتظار می رود که پنل OLED داشته باشد.

همچنین همانطور که می بینید، در صحفه روشن شدن دستگاه نام گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10e) نیز کاملا مشخص است و شایعه ای که می گفت گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10E) نام گلکسی اس ۱۰ لایت خواهد بود، تایید می شود.

بخشی از رابط کاربری One UI سامسونگ هم در این تصاویر دیده می شود. همانطور که می بینید در نوار نوتیفیکیشن یک علامت جستجو وجود دارد که احتمالا همان S Finder سامسونگ باشد.

حاشیه نمایشگر گلکسی اس اس ۱۰ ای (Galaxy S10e) نسبت به رقبا کمتر است و هر چند که سوراخ نمایشگر در ذات، خیلی بهتر از بریدگی نمایشگر نیست؛ اما اشغال کردن مساحت کمتر از نمایشگر، برتری آن است.

نظر شما چیست؟  به نظر می رسد که از نظر طراحی تقریبا گلکسی اس ۱۰ ای را می شناسیم.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

سوراخ نمایشگر زیادی بزرگ نیست؟

lovenokia

اولا به نظرم اسنپ دراگون 855 روی این سایز 5.8 واقعا حیف هست ! و باید صفحه نمایش بزرگتر بود.

بعدش سوراخ اندازه یک دکمه پیراهنه 🙂 در صورتی که برای honor view 20 واقعا اندازش کوچیگه

جالب اینجاست انقدر این حفره S10 E بزرگ هست ، حتی تو شایعات اومده امکان مخفی کردنش در رابط کاربری

به هیچ عنوان وجود نداره ! در صورتی که هواوی و Vivo و … به راحتی این امکان رو در رابط کاربری قرار دادند .

بعدشم (نظر شخصی) اگر تعریف سامسونگ از سوراخ نمایشگر حفره ای به این بزرگی باشه . من همون طراحی

قطره Galaxy m20 رو ترجیح میدم .

والسلام !!!!!!!!

محمد شادکانی

به نظر من ناچ قطره ای زیبا تره تا سوراخ نمایشگر ولی هر کسی یه سلیقه ای داره

Pouya

کاملا موافقم الان 6t رو بیشتر از این میپسندم

Vahid

ب نظرم زیباس ب غیر دوربین جولو رابط کاربری هم جالبتره
البته نظر شخصی

amer

زیباست ولی من با انواع و اقسام ناچ مخالفم ولی به دور از تعصب از بین تمام گوشی ها دارای ناچ یکی این s10eدوست دارم و دومی نوکیا 6.2پلاس که تا حدودی شبیه هم هستن و دوتاشون دوست دارم

نیما عرفانی

چند عامل رو باید در خصوص این گوشی در نظر گرفت که اگر محقق بشه قطعاً از پرچمدار های سال ۲۰۱۸ سامسونگ و آیفون Xr بهتر میشه و حتی میشه گفت از گلکسی إس ۱۰ و إس ۱۰ پلاس فروش بیشتری میده.
۱. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی از اونجایی که پرچمدار اقتصادی به حساب میاد می‌تونه FHD+ و شاید QHD باشه از نوع اولد تخت، که نسبت به آیفون Xr صفحه نمایش کم حاشیه تر و خیلی بهتری داره.
۲. دوربین دوگانه ی این گوشی در برابر إس ۹ و آیفون Xr قطعاً بهتره و شاید از دوربین نوت ۹ و إس ۹ پلاس هم امتیاز بالاتری بیاره.
۳. پردازنده ی این گوشی اگه اگزینوس ۹۸۲۰ و اسنپدراگون ۸۵۵ باشه که کاملاً فروشش به خاطر قیمت ۷۰۰ تا ۸۰۰ دلاریش با اختلاف نسبت به دو مدل گرون تر بیشتر میشه و فروش گلکسی إس ۱۰ و ۱۰ پلاس رو تحت تأثیر قرار میده و این موجب میشه که سوددهی سامسونگ در طولانی مدت سیر صعودی داشته باشه و حتی اگر از پردازنده ی اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰ ه‍م استفاده کنه بازم فروش خوبی براش پیش بینی میشه.
( استفاده از شیشه گوریلاگلس ۶ در جلو و عقب گوشی و باطریِ بزرگتر از إس ۹(با پشتیبانی از شارژ وایرلس معکوس) و دوربین سلفی بهتر از سری إس ۹ و نوت ۹ برتری های دیگرِ گلکسی إس ۱۰e هست).

ronin

خوشگله ولی حاشیه پایین نامتقارن کرده یه جورایی و تو ذوق میزنه

علی شیخ زاده

من به این نسخه از اس ۱۰ امیدوارم و احتمال میدم فروش بسیار بالایی تجربه کنه

علی شیخ زاده

البته اگه چیپست پرچمدار داشته باشه

Amir Hossein

سوراخ نمایشگر خیلی بد جلوه میکنه
کاش حداقل با قطر کوچکتری تعبیه می شد!

Naranj

ببین چی ساخته!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)