حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قلم گلکسی نوت ۱۰ احتمالا با دوربین عرضه شود

سامسونگ را می توان تنها شرکتی دانست که یک خانواده پرچمدار مجهز به قلم دارد و به شدت به آن امیدوار بوده و هر سال طرح و ایده‌های جاه‌طلبانه برای آن ارایه می کند. پس از مجهز شدن قلم گلکسی نوت ۹ به بلوتوث حالا خبر می رسد که قلم گلکسی نوت ۱۰ احتمالا با دوربین عرضه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

بر اساس حق اخترع تازه‌ای که سامسونگ در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا یا USPTO منتشر کرده، به نظر می‌رسد که قلم گلکسی نوت ۱۰ به یک دوربین مجهز می‌شود.

اگر کمی به کاربرد این دوربین نگاه کنیم جذاب‌ترین ایده این است که این روش می‌تواند راهکار جدید برای حذف تمامی بریدگی‌های موجود در بالای نمایشگر پرچمداران سامسونگ باشد و دوربین تعبیه شده در قلم گلکسی نوت 10 وظیفه دوربین سلفی را بر عهده بگیرد.

حق اختراع قلم S Pen

حق اختراع قلم S Pen

طرح‌های به نمایش گذاشته شده در حق اختراع سامسونگ نشان می‌دهد که تغییرات مهمی در قلم S Pen ایجاد می‌شود که ربطی به گوشی نخواهد داشت. به طور خلاصه می‌توان گفت که بر اساس این پتنت، دوربینی شامل یک لنز و سنسور تصویر در بالای قلم S Pen گلکسی نوت ۱۰ تعبیه خواهد شد.

یک کلید فیزیکی نیز برای کنترل دوربین مذکور به قلم اضافه خواهد شد. این در حالی است که کلید فیزیکی دیگری روی قسمت پایینی این قلم قرار خواهد گرفت که میزان بزرگنمایی یا زوم را کنترل می‌کند.

با مطالعه این پتنت می‌توان نتیجه گرفت که این ویژگی مطمئناً به قلم‌های سری گلکسی نوت اضافه خواهد شد اما اینکه دوربین یاد شده در قلم گلکسی نوت ۱۰ نیز تعبیه گردد، در هاله از ابهام قرار دارد.

گلکسی نوت ۱۰ احتمالا با اگزینوس ۹۸۲۵ هفت نانومتری و مودم 5G ارایه شود

با اینکه اضافه کردن این قابلیت به قلم S Pen، آن را به گجتی چند منظوره بدل می‌کند اما بعید است سامسونگ، دوربین سلفی را به کلی در پرچمداران سری نوت خود حذف کند. در واقع مشخص نیست که این قابلیت، جایگزینی برای دوربین سلفی در گلکسی نوت ۱۰ باشد. در حال حاضر تنها این احتمال وجود دارد که کاربران بتوانند از قلم S Pen پرچمداران سامسونگ برای عکسبرداری استفاده کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی نوت ۱۰ با این قلم می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

واقعا جالبه

lovenokia

دمت گرم خیلی جالب بود عکس ها
سوراخ که نیست به قدری بزرگه چاه عمیقه ! نمیدونم چرا سامسونگ مثل هواوی نتونسته حفره کوچکتری
روی این گوشی قرار بده در روصورتی که honor view 20 اندازه حفرش خیلی عالیه و روی مخ نیست

_V_

سلفی هواوی به خوبی سامسونگه؟😐

mostafa3

:/

Vahid

اگه صرفا برای عکاسی باشه
ایده جالبی نیس

hamidflh

wow!
ازون خبرای خاص و غافلگیرکننده بود…
خیلی خوبه اگه ایده حذف دوربین سلفیو پیش بگیره

chalton

خدایی دیگه سامسونگ تنها برندی هست که جای هیچ حرفی باقی نمیزاره،چه ایده،چه پتنتی،ترول ها برند محبوب چینیتون سریع الان دست به کار میشه تقلید کنه.
گفتم امسال سال سامسونگه و ناراحتی برندهای دیگه.
سامسونگ روح بخش دنیای تکنولوژی.

amer

خخخ.چالتون جان روح بخش تکنولوژی فکر کنم شعار یکی از طرفدارای اپل بود.

chalton

نه خوشگلم اون (اپل روح فناوری) بود.

arshia

چقدرم این دو واژه باهم فرق دارن 😐
مدیونی فک کنی بافت دو جمله یکیه ها

Vahid

یا اسطوخودوس

amer

چالتون یه خبر خوب برای جنابعالی:دیروز خبرش اومده هواوی از محافظ شیشه معروف الماس البته لقبش هست.اومده از نمونه این شیشه الماس کمی تراشیده و خواسته مهندسی معکوس کنه

کهکشان

دوستان فقط کرک و پرتون با این خبر بریزه !
According to the new China Webo information, the Galaxy S10 and Galaxy S10 Plus’s front-facing camera will support OIS and 4K video recording at 60 frames per second. Accordingly, Samsung Electronics intends to make full use of the latest technology in the field of photography of the flagship model to cope with the huge growth of Huawei, such as P20 and 20.

amer

جناب هالک منبع خبر بنویس؟

کهکشان
chalton

👏👏👍👍

amer

سلام جناب عطایی عزیز.
جناب عطایی مشخصات XZ4به طور کلی تغییر کردن بر اساس TENNAمنبع خبرgizmochinaوزن و حافظه و دوربین تغییر کردن

علی شیخ زاده

قلم با دوربین بنظر خیلی جذاب و میتونه کاربردی باشه
اما حذف دوربین سلفی فک نمیکنم مورد استقبال قرار بگیره

نیما عرفانی

قابلیت جذابیه اما باید اینم درنظر گرفت که دوربین روی قلم برای بعضی افراد تاحدی می‌تونه جنبه ی سوء استفاده امنیتی هم داشته باشه.
در مورد جایگزینی این دوربین با دوربین سلفی نمایشگر ، فکر نمیکنم سامسونگ در نوت ۱۰ دوربین سلفی رو حذف کنه چون همیشه طراحی سری نوت منطبق با طراحی سری إس همون سال هستش ، قطعاً نوت ۱۰ مثل إس ۱۰ پلاس دوربین‌ دوگانه ی سلفی داره.
به نظرم سامسونگ از إس ۱۱ به بعد شاید دوربین سلفی رو حذف کنه یا ببره زیره صفحه نمایش و دوربین روی قلم رو در نوت ۱۱ استفاده کنه.

Milad7

چه غولی بشه نوت ۱۰ 🥶

Alireza.se

سری نوت با اختلاف من باهمه فرق دارم ترین گوشی دنیاست 😂😂😂🤣🤣🤣🤣

ali_akbar

دمش گرم 🙂 .
تاریخ عرضه کیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)