حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ مشکی سرامیکی گلکسی اس ۱۰ پلاس با مشکی شیشه ای آن متفاوت است

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در ترنجی خواندیم قاب پشتی سرامیکی به اعلاترین عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ می آید. پس از آن دیدیم که گلکسی اس ۱۰ پلاس با بدنه سرامیکی، ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی ارایه می شود. امشب اما به نظر می رسد که اولین نگاه به نسخه سرامیکی گلکسی اس ۱۰ پلاس در مقابل نسخه نسخه شیشه ای آن در رنگ مشکی امشب در مقابل چشمان شماست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی اس ۱۰ پلاس مشکی

گلکسی اس ۱۰ پلاس مشکی

همینطور که در رندر بالا از گلکسی اس ۱۰ پلاس می بینید، دو رنگ مشکی گلکسی اس ۱۰ پلاس به نام‌های Ceramic black و Prism black را شاهد هستیم. رنگی سرامیک بلک که مشخصا نسخه سرامیکی آن است و رنگ Prism نسخه شیشه ای دستگاه خواهد بود.

رنگ مشکی سرامیکی گلکسی اس ۱۰ پلاس کمی بور به نظر می رسد و شبیه به رنگ مشکی آیفون X است که شخصا دوست ندارم. شاید فکر کنید که به دلیل جنس سرامیک چنین اتفاقی افتاده است اما ما محصولات شیائومی با بدنه سرامیکی و رنگ مشکی خالص را هم در بازار داریم.

علاوه بر تفاوت رنگ باید گفت که نسخه سرامیکی گلکسی اس ۱۰ پلاس مقاومت بیشتری هم دارد و دلیل انتخاب آن می تواند این فاکتور هم باشد.

پیش از این در ترنجی خواندیم که در جدیدترین اطلاعات منتشر شده پیرامون اعلاترین نسخه گلکسی اس ۱۰ پلاس می توان گفت که باید انتظار قاب پشتی سرامیکی را داشته باشید. بد نیست اینجا یادآوری کنیم که اگر موبایل با بدنه سرامیکی می خواهید، شیائومی می میکس ۳ با قیمت زیر ۵۰۰ دلار در خدمت شماست اما اگر می خواهید برند سامسونگ روی آن باشد باید چیزی نزدیک به سه برابر این قیمت بپردازید!

نظر شما چیست؟ کدام رنگ مشکی گلکسی اس ۱۰ پلاس را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

غول داره میاد🤩

Mashallah_khan

😂😂😂😂 اینم از برند نواور که از هیچ برندی اسکی نمیره ببین چه قدر بدبخت شده میاد سرامیکی میکنه گوشیاشو اونم تازه پرمیومشو احیانا ۱۲۰۰ دلار کمه برای سرامیکی بودن 😂😂😂 حالا جالبه تا دیروز از دید طرفدارای لگن ساز و بمب ساز این سرامیک بی کاربرد بود و وزن گوشیو زیاد میکردن و شیشه بهتر بود الان دارن تو کامنتا از کاربردا و جذابیتش حرف میزنن جالبه…

Alif16

ایام فاطمیه هست از خانم زهرا واست شفا خواستم

Alif16

اقایون احساس نمیکنید کمی پشتش مثل نوت ۸ و ۹ زیاد جالب نیست

Faraz

سرامیکی همین یه رنگ رو داره ؟

علی شیخ زاده

من مشکی براق رو میپسندم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)