حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اگر یک باتری ۱۴۰۰۰ میلی آمپری به گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ وصل کنید، چه می شود؟

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | تست، عمر باتری

برای همه ما پیش آمده است که از سامسونگ (و تقریباً از هر سازنده گوشی هوشمند دیگری) بخواهیم که باتری های بزرگتری را روی تلفن های هوشمند خود قرار دهند. خب، به نظر می رسد در این مورد اقدامی انجام شده است، اگرچه نه توسط سامسونگ! به تازگی یک کاربر Reddit که با نام کاربری T-VIRUS 691 نیز شناخته می شود، تصاویری را منتشر کرده که نشان می دهد، وی یک باتری ۱۴۰۰۰ میلی آمپری را به گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ متصل کرده است. اما چطور؟ او به سادگی یک باتری 10000 میلی آمپری را به باتری اصلی دستگاه که 4100 میلی آمپر می باشد، اضافه کرده است. اگرچه شمایل نتیجه نهایی زیبا و کاربردی نیست، اما کاربر ادعا می کند که خوب کار می کند… بیش از حد خوب!

متصل کردن یک باتری ۱۴۰۰۰ هزار میلی آمپری به گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ

کاربر مذکور پس از انجام این تست، ادعا می کند که تلفن همراهش در سطوح عملکردی بالا بدون نقص می باشد. همچنین نمایشگر AMOLED و جک هدفون آن نیز بدون هیچ مشکلی مانند گذشته کار می کنند. اسلات کارت SD در تلفن نیز عملکرد خوبی دارد، در حالی که صفحه Edge نیز به خوبی پاسخ می دهد. این مرد حتی بیان می کند که می تواند “عمر واقعی باتری را بصورت کامل” بدست آورد و قادر است گوشی گلکسی S10 5G همسرش را نیز شارژ کند. البته به نظر می رسد تنها بخشی از گوشی که فعالیت آن مختل شده است، NFC است که احتمالا به دلیل مشکلات اصالت آن می باشد.

وی همچنین یک نمودار باتری را منتشر کرده که نشان می دهد بیش از ۱۰ ساعت عمر باتری با شارژ کامل را دارد. نیمه اول نمودار با باتری اصلی بوده (تخلیه آن برای مطابقت با ولتاژ باتری 10000 میلی آمپر صورت گرفته است) و نیمه دوم نمودار استفاده سنگین با ظرفیت کل ۱۴۰۰۰ میلی آمپر می باشد (با وجود اتصال دائم به اینترنت، یوتیوب، حداکثر روشنایی صفحه و غیره).

باتری ۱۴۰۰۰mAh گوشی

باتری ۱۴۰۰۰mAh گوشی

به نظر می رسد این کار، تنها راه برای بدست آوردن چنین باتری عظیمی در یک دستگاه پرچمدار باشد. باتری های بزرگتر فضای بیشتری را اشغال می کنند و هزینه بسیار بیشتری برای شرکت ها دارند، به این معنی که بعید است یک باتری با ظرفیت بسیار زیاد را به عنوان یک ویژگی برجسته در گوشی های هوشمند ببینیم. در حال حاضر، اکثر گوشی های پرچمدار ۷ الی ۱۰ ساعت طول عمر باتری را با یکبار شارژ کردن آن به شما می دهند که برای یک روز کاری کافی است، اما نمی توان از آن برای ۲۴ ساعت و بدون دغدغه از به اتمام رسیدن باتری آن استفاده کرد.

انصافاً به نظر نمی رسد که باتری 14000 میلی آمپری این مرد، تمام روز را دوام آورده باشد، اما حداقل وی ادعا می کند که خیلی بهتر از قبل بوده است. قسمت عجیب ماجرا اینجاست که او چگونه می خواهد گوشی خود را با چنین باتری غیر استانداردی، از امنیت فرودگاه عبور دهد؟!

عمر باتری گلکسی اس ۱۰ پلاس مشخص شد: کمتر از انتظار (آپدیت شد)

نظر شما راجع به اتصال باتری ۱۴۰۰۰ میلی آمپری به گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ و عملکرد باتری آن پس از این حرکت عجیب چیست؟ خود شما باتری بزرگتر به همراه ضخامت و وزن بیشتر را برای گوشی هوشمندتان ترجیح می دهید و یا باتری با ظرفیت کمتر اما گوشی سبک تر و خوش دست تر را؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

“قسمت عجیب ماجرا اینجاست که او چگونه می خواهد گوشی خود را با چنین باتری غیر استانداردی، از امنیت فرودگاه عبور دهد؟!”
🙂👏هوش هیجانی بالا…

همونطور که با اون روش باتری موتور رو گذاشته تو گوشی😅

Mr.A

طرف دیه از شرکتا ناامید شده بود (که باتری حجیم تر بزارن)خودش دست به کار شد😂

جالب اینجاست با شارژ ۱۵ وات سامسونگ چجور میخواد شارژر کنه😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی