حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل تاشو هواوی در رندرهایی دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | رندر، هواوی

دیروز بود که در ترنجی خواندیم تاریخ معرفی موبایل تاشو هواوی مشخص شد و ۵ اسفند در نمایشگاه WMC 2019 بارسلون شاهد ارایه آن خواهیم بود. امروز اما موبایل تاشو هواوی در رندرهایی دیده شده که در ادامه با هم آن ها را مرور می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

موبایل تاشو هواوی

موبایل تاشو هواوی

پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل یک سایت رندرهایی از گوشی منعطف هواوی را به انتشار رسانده که بر اساس نقش‌ها و طرح‌های آن طراحی شده‌اند. ما مطمئن نیستیم که طراحی نهایی این گوشی، بدین صورت باشد. جدا از طراحی گرافیکی جذاب، هیچ اطلاعات خاصی از این گوشی را نمی‌توان یافت.

با نگاهی به رندرهای منتشر شده، ما نمی‌توانیم بگوییم که این گوشی به سمت بیرون یا داخل تا می‌شود. از آنجایی که آن به یک پنل OLED انعطاف پذیر مجهز خواهد شد، احتمال اینکه گوشی به هر دو سمت خم شود وجود دارد. زمانی که از آن به عنوان یک گوشی استفاده می‌کنید به سمت داخل خم شده و زمانی که می‌خواهید نمایشگر بزرگ‌تری در اختیارتان باشد، آن را به حالت اول بازگردانید.

رندر موبایل تاشو هواوی

رندر موبایل تاشو هواوی

موضوع بسیار مهم در موبایل های تاشو را می توان لولا آنها دانست که از اصلی ترین نکات طراحی دستگاه است. در این تصویر به نظر می رسد که دستگاه تاشو هواوی با لولا شبیه به اولین موبایل تاشو بازار یعنی فلکس پای (Flexpai) مجهز می شود.

همچنین عجیب است که در قسمت لولا، نوری از تشکر ساطع نمی شود.

چهار ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم مدیر عامل هوآوی می گوید موبایل های منعطف جایگزین کامپیوترهای شخصی می شوند. همچنین می دانیم که نام های هوآوی Mate Flex، Mate F، Mate Flexi و Mate Fold کاندیدای نام گذاری موبایل منعطف هوآوی هستند.

اما به پوستر هواوی بازگردیم، جایی که شعار «اتصال آینده» را شاهد هستیم و البته تاریخ ۵ اسفند برای مراسم هواوی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ در بارسلونا. نظر شما چیست؟ فکر می کنید موبایل تاشو هواوی جذاب‌تر خواهد بود یا موبایل تاشو سامسونگ؟ موبایل تاشو به داخل یا به بیرون به همراه نمایشگر دوم؟ برای پاسخ به این پرسش باید منتظر انتخاب اپل نیز ماند.

نظر شم درباهر این رندر موبایل تاشو هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

چقدر این رندر ها جذابن
چه شود اسفند ماه😍

علی شیخ زاده

اگه این باشه که فوق العادس ولی امکانش سخته

محمد شادکانی

واااای این عالیه دوستانی که ویدیو و گیم بازی میکنن عالیه براشون برا بیرون هم تا میشه عااالیه

amer

به نقل از پیامبر اکرم (ص):(من تعلمت منه حرفا صرت له عبدا)
جناب عطایی عزیز تولد6سالگی ترنجی را به جنابعالی و دوستان محترم ترنجی تبریک و شادباش عرض نموده انشا…همچنان که شاهد پیشرفت در عرصه فناوری هستیم شاهد پیشرفت شما و ترنجی هم باشیم

Arrow

خیلی رویایی به نظر میرسه ولی اسمشو نمیشه موبایل گذاشت بیشتر حالت تبلت داره البته تا معرفی نمیشه نظر قطعی داد

نیما عرفانی

این چیزی که اینجا نشون داده میزان حاشیه ها به شدت کمه انگار اصلا حاشیه نداره، به نظرم یکم دور از واقعیته و اغراق آمیزه ، حداقل اولین نسلش نمیتونه در این حد بدون حاشیه باشه . فکر کنم میزان حاشیه های ۴ طرفش در حده لپ تاپ میت بوک ایکس پرو باشه.
در مجموع طرح الجی و شیائومی جذاب تره همچنان ، البته اینتل هم یه پتنت ثبت کرده واسه گوشی منعطف اونم خیلی جذاب بود.
اما اگه بخوام بگم از این رندر بیشتر خوشم اومد یا نمونه ی سامسونگ که دیروز در تیزرش مشخص شد ، به شخصه واسه سامسونگ بیشتر نظرمو جلب کرد که یه صفحه نمایش جدا برای حالت موبایل داشت.
اگه دیوایس منعطفِ ه‍واوی این شکلی باشه پس در حالت موبایل یه طرفش خمیدست یه طرفش تخته که به نظرم جالب نمیشه.

vahid abedi

چه سامسونگ چه هواوی چه الجی هر شرکتی که تتور رقابت رو داغ کنه و به پیشرفت و تکامل در این حوزه کمک کنه قابل تقدیر و قابل ستایش هستش

فارغ از برند بازی باید از تکنولوژی و امکانات لذت برد

Alireza.se

جدای از این بحث که مدل سامسونگی بهتره یا هواوی بخاطر اخبار دزدیدن تکنولوژی اخیر صفحات نمایش سامسونگ من ترجیحم نمونه سامسونگیه

Naranj

خیلی قطوره بدرد نمیخوره

Amin B3DA

ویدیویی که قبلا از هوآوی دیدم از داخل تا میشد و کلا یه صفحه نمایش جدا داره. اینم بعنوان طرح اولیه قابل پذیرشه اما داخل باشه خیلی بهتره که مجزا باشه با صفحه موبایل

Amin B3DA

درضمن طبق این رندر از ناچ استفاده نشده و از سوراخ نمایشگر بهره برده که در محصول جدید آنر معرفی شده بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)