حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام های هوآوی Mate Flex، Mate F، Mate Flexi و Mate Fold کاندیدای نام گذاری موبایل منعطف هوآوی

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، هواوی

سه روز پیش بود که طرح مفهومی موبایل منعطف هوآوی میت ایکس (Mate X) را دیدیم. هر چند آن جا برای موبایل منعطف هوآوی نام Mate X حدس زده شده بود اما حالا ثبت چهار نام جدید تحت خانواده Mate هوآوی به ما می گوید که اینطور نیست. نام های هوآوی Mate Flex، Mate F، Mate Flexi و Mate Fold کاندیدای نام گذاری موبایل منعطف هوآوی هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم هوآوی دوربین چهارگانه ، موبایل منعطف و ۱۰X زوم اپتیکال را در سال ۲۰۱۹ ارایه خواهد کرد. نام گذاری و برندینگ یکی از موارد با اهمیت در ارایه یک محصول جدید است. اینکه هوآوی بخواهد یک دسته بندی جدید مثل خانواده Mate یا P ارایه کند یا درون یکی از همین خانواده های خوش نام بخواد آن را ارایه کند موضوعی است که هوآوی به نفع دومی تصمیم گرفته است، حداقل از روی نام های تجاری جدیدی که ثبت کرده است این برداشت می شود.

نام های هوآوی Mate Flex، Mate F، Mate Flexi و Mate Fold به شکلی هستند که هر کاربری آن ها را بشنود سریعا ذهنش به سمت یک موبایل منعطف می رود اما در خانواده Mate ثبت شده اند. از طرفی با ثبت این نام های تجاری می توان حدس زد که موبایل منعطف هوآوی نزدیک به عرضه خود قرار دارد.

آنطور که تا کنون خوانده ایم، موبایل منعطف هوآوی در حالت باز شده احتمالا یک تبلت ۸ اینچی باشد. همچنین این دستگاه مجهز به ارتباطات مخابراتی 5G هم خواهد بود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید کدام یک از این ۴ نام برای آن انتخاب شود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

با سلام
لینک تست مقاومت سرفیس پرو 6 ، مقاوم تر از آیپد پرو 2018 !
https://www.youtube.com/watch?v=iBHUIR7PtWk

علی شیخ زاده

نظر من میت flex
همراه با چیپیت کرین ۹۹۰

CAPCOM

خوب داره پیشرفت میکنه اما بعضی وختا حرص آدمو درمیاره با تبلیغاته دروغی

CAPCOM

Flex که الجی استفاده کرده من میگم تک حرفیه

علی شیخ زاده

اون جی فلکس بود این میت فلکس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)