حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی موبایل تاشو هواوی مشخص شد: ۵ اسفند

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | MWC 2019، برترین‌های ترنجی، هواوی

اولین بار دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم هوآوی دوربین چهارگانه ، موبایل منعطف و ۱۰X زوم اپتیکال را در سال ۲۰۱۹ ارایه خواهد کرد‌. پس از شایعات متعدد حالا هواوی با یک تیزر رسمی اطلاعاتی درباره موبایل تاشو‌ خود به ما می دهد و البته تاریخ ۵ اسفند را برای مراسم خود در کنگره جهانی موبایل یا MWC 2019 مشخص می کند و به احتمال قوی موبایل تاشو هواوی نیز همانجا ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

موبایل تاشو هواوی

موبایل تاشو هواوی

بسیار خوب، بیایید نگاهی متمرکزتر بر این تیزر هواوی داشته باشیم. اینجا به وضوح می بینیم که موبایل تاشو هواوی به بیرون تا‌می‌شود و به نظر می رسد نور یک سمت نمایشگر بیشتر است.

موضوع بسیار مهم در موبایل های تاشو را می توان لولا آنها دانست که از اصلی ترین نکات طراحی دستگاه است. در این تصویر به نظر می رسد که دستگاه تاشو هواوی با لولا شبیه به اولین موبایل تاشو بازار یعنی فلکس پای (Flexpai) مجهز می شود.

همچنین عجیب است که در قسمت لولا، نوری از تشکر ساطع نمی شود.

چهار ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم مدیر عامل هوآوی می گوید موبایل های منعطف جایگزین کامپیوترهای شخصی می شوند. همچنین می دانیم که نام های هوآوی Mate Flex، Mate F، Mate Flexi و Mate Fold کاندیدای نام گذاری موبایل منعطف هوآوی هستند.

اما به پوستر هواوی بازگردیم، جایی که شعار «اتصال آینده» را شاهد هستیم و البته تاریخ ۵ اسفند برای مراسم هواوی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ در بارسلونا. نظر شما چیست؟ فکر می کنید موبایل تاشو هواوی جذاب‌تر خواهد بود یا موبایل تاشو سامسونگ؟ موبایل تاشو به داخل یا به بیرون به همراه نمایشگر دوم؟ برای پاسخ به این پرسش باید منتظر انتخاب اپل نیز ماند.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

اگه بین لولا فاصله زیادی وجود داشته باشه و دو لبه بخوبی روی هم قرار نگیرن بنظرم دستگاه منعطف هواوی جذاب نخواهد بود مگر اینکه فاکتورهای جذب کننده دیگه ای داشته باشه.
بنظر روزای اول اسفند خیلی پر هیجان خواهد بود چون همه برند ها هرچه دارن رو میکنن

mosayebso

بنظرم اینکه به بیرون تا میشه به دلیل ریسک شکستن بخاطر سقوط از ارتفاع چندان جالب نیست چونکه درحال حاضر گلسی نداریم که انعطاف پذیر باشه و بخایم روی چنین دستگاهایی قرار بدیم تا جلو شکستگی صفحه نمایشو بگیره
و از طرفی چنین طرحی معمولا باعث ایجاد فضای خالی در قسمت لولا میشه که برای من چندان دلچسب نیست
اما درکل دستگاهای منعطف فعلا اول راهن و متاسفانه نه محافظ نمایشگر و نه محافظ بدنه برای اونها وجود نداره که همین باعث میشه که ب مرور زمان بدنه و پنل نمایشگر دچار اسیب و فرسودگی بشن

نیما عرفانی

نکته ای که لازم هست بهش پرداخته بشه، علایق و هرآنچه که برای انسان از محبوبیت ویژه ای برخورداره مثل پیشرفت علم و فناوری و تکونولوژی در مقیاس مختلف ، مثل ورزش مثل موسیقی و غیره بدون تردید جزو نعمت های مهم الهی هستش که باعث میشه تحمل سختی های زندگی راحت تر و لذت بخش بشه.
اما در خصوص این پست همچنان طرح الجی و شیائومی رو بیشتر میپسندم.

ehsan1102000

نور سفید رنگ کم نور! در قسمت لولا احتمالا گوش رو مثل سری اج سامسونگ میکنه

ehsan1102000

اینکه یک سمت نورش کمتره به این معنا است که اون سمت هنگام خم شدن خاموش میشه و فقط سمتی که پرنور تر است روشن میمونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)