حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۱۰ احتمالا با اگزینوس ۹۸۲۵ هفت نانومتری و مودم 5G ارایه شود

می‌دانیم که نظرها درباره اگزینوس ۹۸۲۰ خیلی مثبت نبوده و آنچنان تک شاخ سامسونگ در زمینه پردازشگرهای موبایل نیست. این موضوع می توانند در فروش گلکسی اس ۱۰ نیز کمی تاثیر بگذارد هرچند که در برخی بازارها این پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۱۹ سامسونگ با اسنپدراگون ۸۵۵ عرضه خواهد شد. امشب اما شایعه ای امیدوار کننده به پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۹ سامسونگ شنیده می شود و در آن می خوانیم که، گلکسی نوت ۱۰ احتمالا با اگزینوس ۹۸۲۵ هفت نانومتری و مودم 5G ارایه شود. در ادامه با چه رنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم

می‌دانیم که خانواده گلکسی اس ۱۰ با یک عضو که از شبکه 5G پشتیبانی میکند عرضه خواهد شد. احتمالاً سامسونگ در گلکسی نوت ۱۰ تصمیم بگیرد که پشتیبانی از این نسل مخابراتی را به نسخه عادی دستگاه نیز بدهد. این اتفاق به این صورت خواهد بود که چیپست جدید اگزینوس ۹۸۲۵ با معماری ۷ نانومتری به مودم 5G سامسونگ مجهز خواهد شد.

تاکنون سابقه نداشته که سامسونگ دو چیپست با تفاوت زیاد را در پرچمدار نیمه اول و نیمه دوم خود به کار ببرد. تفاوت معماری ۷ و ۸ نانومتری آنقدر هست که بخواهیم این چیپست را برای نسل بعدی و پرچمدار ۲۰۲۰ و سامسونگ رزرو کنیم و شاید حتی نام آن اگزینوس ۹۸۲۵ نباشد. همچنین پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی به صورت پیش فرض نیز گزینه ای است که شاید در گلکسی نوت ۱۰ اتفاق نیفتد.

همچنین معماری ۷ نانومتری سامسونگ به دلیل پیشرفته بودن نسبت به معماری ۷ نانومتری اپل، هوآوی و کوالکام می‌تواند از نظر فنی بهتر هم باشد.

البته این شایعه به ما می گوید که هر دوی این اتفاق‌ها برای گلکسی نوت ۱۰ رخ خواهد داد و هرچند تا ارائه گلکسی نوت ۱۰ از حالا چیزی حدود ۸ ماه فاصله داریم اما این شایعه وجود دارد. فکر می کنم که باید کمی بیشتر صبر کنیم تا شایعات موثق منتشر شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این شایعه درباره گلکسی نوت ۱۰ درست است و چیپست ۷ نانومتری سامسونگ اگزینوس ۹۸۲۵ به همراه پشتیبانی از شبکه نسل پنجم مخابراتی به صورت پیش فرض در دهمین عضو خانواده گلکسی نوت اتفاق می‌افتد؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

خیر صد در صد همچین کاری نمیکنه چون فروش نسخه 5g s10 افت میکنه.

mostafa3

آقای عطایی این تبلیغاتت رو مخه بدجوری *
کوچکترش کن حداقل 🤨

Pouya

همچین اتفاقی نمیوفته سالای قبلم از این جور خبرا میومد حالا شاید چون ده سالگی نوته بخواد همچین کاری بکنه که احتمالش خیلییییی کمه اگرم بکنه قطعا تغییراتش کمه محاله بزاره نوت ۱۰ و اس ۱۰ در این بخش تغییرات زیادی داشته باشن

نیما عرفانی

خیر پویا جان
ده سالگی سری نوت سال بعده یعنی سال ۲۰۲۰
امسال ده سالگی سری إسه
چون از ۱ تا ۱۰ سری إس همه مدلارو داشته
اما نوت ، از مدل ۱ تا ۵ داشت بعد یدفعه جهش داد به نوت ۷ که اونم از سرنوشتش چیزی نگم بهتره ، بعد از اون مدل نوت ۸ و نوت ۹ اومد پس نوت ۱۰ میشه نهمین مدل سری نوت سامسونگ.

Pouya

اخ اخ حواسم نبود نوت ۶ نداشت درست میگید نیما جان و مهدی جان ، شرمنده حواسم نبود😅 پس در این صورت محاله بره سمت اگزینوس ۹۸۲۵

Phanosesabz

جناب نیما اس 1 در ژوئن 2010 عرضه شده که می شه 8 سال و نیم پیش اگه به تاریخ معرفی اس 10 هم حساب کنیم وارد تو 9 سالگی می شه بعدش چه جوری گفتی که سالگرد 10 سالگی سری اس هستش؟

نیما عرفانی

🙂 اینو من نمیگم خودِ سامسونگ میگه
همه رسانه ها و سایت ها میگن .
دیگه درمورد جزئیات دقیقش باید از خودش پرسید خودِ سامسونگ .
اما به خاطر اینکه تاکنون ۹ مدل از سری إس معرفی شده و ۱ اسفند ه‍م قراره دهمین مدلش معرفی بشه از این جهت به اصطلاح میگن دهمین سالگرد سری إس هستش.

Phanosesabz

جناب نیما اس 1 در ژوئن 2010 عرضه شده که می شه 8 سال و نیم پیش اگه به تاریخ معرفی اس 10 هم حساب کنیم وارد 9 سالگی می شه بعدش چه جوری گفتی که سالگرد 10 سالگی سری اس هستش؟

Mahdi.L

سلام
۱۰سالگی سری S هست و ۹سالگی سری Note امسال،
اولین نوت بعد از S2 اومد یعنی سال ۲۰۱۰

Mahdi.L

۲۰۱۱*

علی شیخ زاده

فکر کنم الان خیلی زوده برای شروع شایعات نیمه دوم سال درحالی که هنوز یک ماه از معرفی پرچمدار های نیمه اول مونده

ali

در مورد نوت ۹ هم این شایعه ها بود که چیپ متفاوت با s9 داره ولی نشد .

CAPCOM

یعنی خاک عالم بر سر تو که ایقدر تابلو داری همه برندارو بخاطر برند عزیزت هواوی میکوبی بابا خجالت بکش اسکل عمری ازت گذشته چرا ایقدر کامنتات حال بهم زنه

vahid abedi

کاربر گرامی قصد طرفداری از کاربر بالایی رو ندارم

اما انصافا کجای نظر ایشون کوبیدن سامسونگ یا تخریب بود.

علی شیخ زاده

توی این کامنت که حرف بدی نزدن چرا این همه توهین؟

Arrow

تو داری تبلیغ سامسونگو میکنی خو داره راست میگه خجالت بکش دیگه

CAPCOM

کار نشد نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)