حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گلکسی A60 با اسنپدراگون ۶۲۵ و اندروید ۸ دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | بنچمارک، تست، سامسونگ

گلکسی A60 یکی دیگر از اعضای خانواده گلکسی A 2019 سامسونگ خواهد بود که امروز در بنچمارک Geekbench دیده شده است. بنچمارک گلکسی A60 با اسنپدراگون ۶۲۵ و اندروید ۸ دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

بنچمارک گلکسی A60

بنچمارک گلکسی A60

 

همانطور که در بنچمارک گلکسی A60 می بینید، این دستگاه با چیپست msm8953 یا همان اسنپدراگون ۶۲۵ تجهیز خواهد شد. این چیپست جدید نیست اما خیلی هم ناامیدکننده به نظر نمی رسد.

سامسونگ ۴ گیگابایت حافظه رم برای گلکسی A60 یا حداقل برای مدل پایه آن در نظر گرفته است که خوب است. سیستم عامل اما اندروید ۸ است که در مقابل بنچمارک های دیگر خانواده گلکسی A 2019 با اندروید ۹ کمی عجیب است.

دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی A50 و گلکسی A60 با نمایشگر LCD ارایه می شوند و سپس پنج روز پیش دیدیم که شاید گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60) با سوراخ نمایشگر و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود.

اولین موبایل دارای بریدگی نمایشگر سامسونگ گلکسی A8s است. گلکسی A60 به نوعی گلکسی ای ۸ اس لایت (Galaxy A8s Lite) نامیده می شود که البته اگر شایعه حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر آن تحقق پیدا کند، از این نظر بهتر از گلکسی A8s یا حداقل پیشرفته تر دیده می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی A60 با این مشخصات دستگاه جالبی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rog_Pc_Gamer

اندروید ۸ و اسنپ ۶۲۵؟ پس‌m10 چی‌میگه این وسط؟ خداشفاش بده سامسونگو

در ضمن آقا س ی نا یه سر به سایت dxo بزنین گویا بعضی طرفدارای متعصب که تاریخ دراز dxo برامون میگفتن تو یه دوراهی خیلی بزرگ گیر کردن که بکن معتبره یا جیره خور سامسونگه ( الان تو میانگین نمرات صدر نشینه سامی ) 😂
هرچند خودمم قبول ندارم سلفی شخمیش اینقدر خوب باشه سامسونگ

amer

بدون تعصب واقعا چرا سامسونگ تو میانرده از چیپست دراگون 660به بالا استفاده نمیکنه.گوشیJ8سامسونگ چیپست دراگون425داره .الان گوشی های نوکیا و سونی میانرده هاش سال 2018به بعد فقط چیپست 630و660و نوکیا660و710

Rog_Pc_Gamer

چرا استفاده کرده توی a9 2018 قابلتو نداره ۵۰۰ دلار 😂😂

amer

دیگه تو کدوم گوشی استفاده کرده؟من منظورم تو تمام میانرده هاش هست مثال هم زدم نوکیا ضعیف ترین میان رده اش تو سری چیپست دراگون کمتر630نداره خصوصا الان نوکیا بیشتر میانرده هاش دراگون 660و 710داره!

User

Dxo امتیازاشو برای دوربین سلفی منتشر کرده پوشش بدین

ramin123

همیشه میان رده و حتی بالارده های سامسونگ تو بحث پردازنده خوب نبوده!!

abolfazlbt

سخت افزار قدیمیه. خوب نیست

Vahid

حداقل ۶۳۶ رو استفاده میکرد

علی شیخ زاده

۶۲۵ خیلی کم مصرفه اما دیگه واقعا قدیمیه سامسونگ خیلی داره خسیس بازی در میاره.
درمورد جذاب بودن میانرده های سامسونگ تا معرفی نشن نمیشه نظر داد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)