حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ گلکسی A8 2018 و گلکسی A9 2019 در دست توسعه است

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

در حالی که نقشه راه سامسونگ برای آپدیت اندروید ۹ مشخص شده است و می دانیم که آپدیت اندروید ۹ گلکسی A8 و A8 پلاس ۲۰۱۸ با گلکسی A7 و A9 مدل ۲۰۱۸ برای ۱۲ فروردین ۹۸ تعیین شده است اما امروز می شنویم که آپدیت اندروید ۹ گلکسی A8 2018 و گلکسی A9 2019 در دست توسعه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که در تاییدیه های WiFi بالا می بینید دو مدل گلکسی A8 2018 با مدل عددی SM-A530 و گلکسی A9 2018 با مدل عددی SM-A920 با سیستم عامل اندروید ۹ تاییدیه گرفته اند و این به سادگی یعنی که آپدیت اندروید گلکسی ای ۸ ۲۰۱۸ و گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ در تست و توسعه است.

ما برای اواسط فروردین انتظار ارایه رسمی آپدیت اندروید ۹ این دستگاه‌های سامسونگ را داریم اما طبق روال دیده ایم که آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ پیش از موعد ارایه شده است و حتی در ایران هم همین حالا در دسترس هستند، پس می توان نتیجه گرفت که بعید نیست پایان اسفند شاهد ارایه آپدیت اندروید ۹ گلکسی A8 2018 و گلکسی A9 2019 باشیم. متاسفانه درباره دریافت یا عدم دریافت رابط کاربری One UI برای این دستگاه ها هیچ اطلاعاتی وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که سرعت ارایه آپدیت اندروید ۹ سامسونگ چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)