حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۴ با طراحی تمام صفحه و بلندگوی استریو ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، گوگل

دیشب بود که در ترنجی با هم دیدیم شماتیک پیکسل ۴ با طراحی تمام صحفه منتشر شد.  شماتیک کلی پیکسل ۴ (Pixel 4) همان طراحی کلی را نشان می داد که گوگل با خانواده پیکسل رونمایی کرد و یکتای خودش است. امشب اما از همان منبع می خوانیم که پیکسل ۴ با طراحی تمام صفحه و بلندگوی استریو ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

پیکسل ۴

پیکسل ۴

همانطور که دیشب در شماتیک پیکسل ۴ دیدیم، طراحی کلی قاب پشتی با طراحی خانواده پیکسل گوگل شباهت زیادی دارد. این موضوع را تا آنجا دوست داریم که دوربین تکی تصور شده برای پیکسل ۴ را نمی بینیم. در مقابل طراحی تمام صفحه روایت شده برای جلوی پیکسل ۴ را تا آنجا دوست داشتیم که به حذف شدن بلندگوهای استریو روی لبه جلویی دستگاه نرسیده بودیم.

امشب در شماتیک دیگری از همان منبع که دیشب شماتیک پیکسل ۴ را برای آن دیدیم، شاهد نشان دادن طراحی دیگری برای جلوی گوگل پیکسل ۴ هستیم.

در این طراحی موضوعی که ما را دوست داشتیم اما در شماتیک دیشب که از پیکسل چهار گوگل دیدیم حذف شده بود، بازگشته است و حالا ما پیکسل ۴ را با طراحی کم حاشیه اما مجهز به بلندگوی استریوی همسان قرار گرفته روی قاب جلویی دستگاه می بینیم.

هرچند که هنوز خیلی زود است تا درباره پرچمدار آتی گوگل صحبت کنیم اما این شماتیک ها تلاش دارند تا به ما آن چیزی را که شاید گوگل برای پرچمدار سال ۲۰۱۹ خود ارائه کند را بهتر تصور کنیم. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که گوگل پیکسل ۴ با این طراحی ارائه شود؟ اگر این طور باشد شما پیکسل ۴ گوگل را میپسندید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

خدا نعلت کنه دزگو رو به پیکسل 3 نمره کم داد

m.b

آقای عط.ایی لطفاً پوشش بدید این نتایج عکسبرداری در شب فوق‌العاده رو… 👇
https://www.gsmarena.com/redmi_note_7_is_getting_xiaomis_night_mode-news-35121.php

amer

سلام اقای عطایی عزیز.سینا جان مثل اینکه xperia xa3 ultra.xperia xa3تاییدیه بلوتوث ورژن5گرفتن این خبر به نظر جنابعالی موکد هست

علی شیخ زاده

برخلاف بقیه برند ها که با دوربین دو سه و چهارگانه تبلیغات و بازاریابی میکنن گوگل میتونه از دوربین تکی با کیفیت بالا خبرساز بشه و بازاریابی کنه و جواب بیشتری هم بگیره.
مثل همین پیکسل ۳ که با دوربین تکی کلی خبرساز شد و خیلی خودنمایی کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)