حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ فکر می کند که موبایل منعطف اپل طراحی متفاوت و ارزان‌تری نسبت به آن ها خواهد داشت

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل

شرکت‌های مختلف مدام حرکات یکدیگر را پایش می کنند و این در رقابت یک امر ضروری است اما نباید خیلی در آن غرق شد. ما در ترنجی خواندیم که سامسونگ اولین و اپل آخرین برند تولیدکننده موبایل منعطف خواهند بود و می دانیم که شاید موبایل منعطف سامسونگ تاریخ ۱ اسفند همزمان با گلکسی اس ۱۰ معرفی شود. امروز خبر می رسد که سامسونگ فکر می کند که موبایل منعطف اپل طراحی متفاوت و ارزان‌تری نسبت به آن ها خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اگر خیلی ساده بخواهم به شما بگویم باید از شما بپرسم که چه تفاوتی بین نمایشگر Infinity Flex سامسونگ و اولین موبایل منعطف دنیا به نام Flexpai از شرکت Royole در تصاویر متحرک زیر می بینید؟

اولین موبایل منعطف دنیا

اولین موبایل منعطف دنیا

مشخصاتی درباره گلکسی اف (Galaxy F) با کد نام Winner منتشر شد

نمایشگر Infinity Flex

تفاوت ساده و مشخص است، نمایشگر Infinity Flex سامسونگ به داخل تا‌می‌شود اما نمایشگر موبایل منعطف Royole به بیرون! در حقیقت تمام دستگاه هایی که تا کنون دیده ایم به بیرون تامی‌شوند، از نمونه های پیش تولید لنوو بگیرید تا تبلت منعطف شیائومی با دو لولا!

مدیر بخش نوآوری طراحی سامسونگ عنوان می کند که طراحی موبایل منعطف اپل احتمالا همین تفاوت را داشته باشد و آن هم به بیرون تا شود. او معتقد است که این طراحی ارزان تر بوده و راحت تر است اما طراحی دستگاه را زمخت‌ترمی کند. البته که این زمخت بودن را در Royole Flexpai دیدیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید همه اشتباه می روند و سامسونگ پیشرو است یا شاید داستان متفاوت خواهد بود؟ با این استدلال سامسونگ مبنی بر سخت تر بودن تولید، گران‌تر بودن و البته طراحی جمع و جورتر، احتمالا حق با سامسونگ باشد، شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

شاید جمع جورتر باشد اما قیمتش دویا سه برابر محصول سامسونگ است قول میدم

siavash-t

سلام آقای ع.طایی. ببخشید. ولی انگار منبع اینطور مطالب رو نگفته ها. منظورم اینه که انگار با این مفهوم و تیتری که زدید نگفته.

siavash-t

مثلا عنوان مطلب اصلا ربطی به سامسونگ نداره. گفته شده که گوشی تاشوی اپل روش متفاوتی رو در پیش می گیره و در سال ۲۰۲۰ ارائه خواهد شد.‌منظورم اینه که لغتی هم ترجمه بشه یه مقدار تفاوت می کنه. البته شما مشخصه یه راست رفتید سر اصل مطلب. مشکل خاصی هم نداره. فقط به نظرم میاد اگه کسی خیلی روی ترجمه حساس باشه، این چیزها هم به اصطلاح توی ذوقش بزنه.‌راستی آقای ع.طایی، شما برای گرداندن سایت کاملا تنها هستید؟ مشکل ساز نیست براتون؟

علی شیخ زاده

مشخصه انعطاف رو به بیرون خیلی راحت تر نسبت به انعطاف رو به داخله.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)