حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل منعطف ال جی در MWC 2019 رونمایی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | MWC 2019، ال‌جی، شایعات

دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم موبایل منعطف ال جی در نمایشگاه CES 2019 رسما رونمایی خواهد شد ولی پس از نمایشگاه شاهد لغو ارایه موبایل منعطف ال جی در CES 2019 بودیم. حالا اما خبر می رسد که موبایل منعطف ال جی در MWC 2019 رونمایی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

موبایل منعطف ال جی

موبایل منعطف ال جی

امروز در ترنجی خواندیم که ال جی جی ۸ با نمایشگر دوم ماژولار ارایه می شود. همچنین خبر می رسد که موبایل منعطف ال جی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ ارایه خواهد شد.

در ترنجی خواندیم نام های ال جی فلکس ، ال جی Foldi و ال جی دوپلکس احتمالا برای موبایل منعطف ال جی ثبت شده است. امروز اما موبایل منعطف ال جی با طراحی متفاوت در حق اختراع این شرکت دیده شدهکه می تواند نگاه جذابی باشد و در کاهش ضخامت دستگاه کمک ویژه ای کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

یکی از این نام های جدید کاندید برای موبایل منعطف ال جی همین ال جی فلکس (LG Flex) است که پیش از یک سری از محصولات خمیده ال جی بودند و دو مدل هم در این خانواده رونمایی شد. شاید بد نباشد که ال جی در ادامه همین خانواده به پیش برود و به راحتی مانند اپل بگوید ما از همان سال ها در حال توسعه این موبایل بودیم (!) البته خارج از شوخی قطعا توسعه موبایل هایی که هم اکنون ما در بازار می بینید، چندین سال پیش آغاز شده است، به خصوص دستگاه کلیدی و انقلابی تر.

قیمت موبایل منعطف ال جی حدود ۹۰۰ دلار است؟

طبق ادعای منبع خبر قرار است قیمت موبایل منعطف ال جی حدود ۹۰۰ دلار باقی بماند و اگر اینطور باشد در مقابل موبایل منعطف ۱۸۰۰ دلاری سامسونگ شاهد موفقیت ویژه ای برای ال جی خواهیم بود.

در نمایشگاه CES معاون ال جی موبایل گفته بود که آن ها فرم‌کتور را تغییر خواهند داد تا رقابتی باقی بمانند. همچنین این موبایل می تواند ورودی بدون دست با ژست های حرکتی از فاصله ۲۰ تا ۳۰ کنترل شود که خیلی جالب است و احتمالا مربوط به دوربین ToF باشد. گفته می شود این روش کنترل در خانواده LG G، LG V و موبایل منعطف ال جی ارایه شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی در MWC 2019 ارایه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

طرحی که ال جی داده با توجه قطر کم و نحوه باز شدن صفحه دوم خیلی ساده هست و میشه گفت چه از نظر طراحی و نحوه کار کردش و قیمت معقول بهتر از طراحی پیچیده و قطر زیاد و قیمت زیاد سامسونگ هست.و احتمال موفقیتش در بازار زیاد میکنه

علی شیخ زاده

بنظر ک دستگاه جذابی میاد خصوصا با این قیمت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)