حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه راه آپدیت اندروید ۹ ال جی

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، ال‌جی

در حالی که ال‌جی یکی از سریعترین شرکت‌های اکوسیستم اندروید در ارائه آپدیت سیستم عامل اندروید بود و حتی جدیدترین نسخه سیستم‌عامل گاهی روی پرچمدارهای این شرکت به بازار عرضه می شد، سال ۲۰۱۸ اما به نظر می‌رسد که برای این شرکت کره‌ای آنچنان درخشان در زمینه ارائه آپدیت و جدیدترین نسخه سیستم عامل نیست. امشب نقشه راه آپدیت اندروید ۹ ال جی مشخص شده و در ادامه با هم آن را مرور خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

 

همانطور که در اعلام رسمی ال جی برای نقشه راه آپدیت اندروید ۹ این شرکت می‌بینید، زمانبندی در چهار چارک سال ۲۰۱۹ پخش شده است. این نقشه راه در مقابل نقشه راه آپدیت اندروید ۹ سامسونگ خیلی کندتر است. اجازه بدهید ابتدا آن را مرور کنیم:

نقشه راه آپدیت اندروید ۹ ال جی

آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ و ال جی وی ۳۵ : زمستان ۹۷

آپدیت اندروید ۹ ال جی وی ۴۰ و ال جی وی ۳۰ : بهار ۹۸

آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۶ و ال جی وی ۲۰ و ال جی Q8 2018 : تابستان ۹۸

آپدیت اندروید ۹ ال جی Q9 و X5 2018 : پاییز ۹۸

به این صورت پرچمدار نیمه دوم ال جی یعنی ال جی وی ۴۰ که دو نسل قبل تر تر از آن، خود ارائه کننده جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید به عنوان اولین دستگاه در بازار بوده است، حالا آپدیت جدید ترین نسخه سیستم عامل را جایی در بهار ۹۸ دریافت خواهد کرد که این واقعا دیر است.

به صورت کلی می‌توان به وضوح شاهد افت عملکرد ال جی در ارائه آپدیت سیستم عامل بود. شما هم با ما هم عقیده اید؟ این فاکتور در خرید شما چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سجاد

اندروید 8 الجی جی ۵ نیومده هنوز 😐

نیما عرفانی

نمی‌دونم چرا جدیدا هر خبری از الجی میاد زیاد خوشایند نیست. یه زمانی الجی جزو ۳ شرکت برتر همراه گوگل و سونی در آپدیت دهی بود. الان جدیدترین پرچمدارش که وی ۴۰ هست بعد از گذشت نزدیک ۴ ماه از معرفیش هنوز وارد ایران نشده و شاید کلا وارد نشه به ایران. سامسونگ برای إس ۹ و نوت ۹ آپدیت اندروید ۹ داده ، إلجی ۳-۴ ماه بعدش برا وی ۴۰ میخواد آپدیت بده! 😑با این روالی که پیش گرفته ، تنها امیدم برای رقابت با سامسونگ و هواوی ، سونیه در کنار پرچمدار نوکیا.

Shiral

شاید تنها برند اندروییدی که بتونه با سامسونگ و هواوی رقابت کنه سونی باشه وگرنه ال جی بعیده بتونه دیگه با این سیاست ها راه به جایی ببره

mostafa67

به شخص به سونی خیلی دارم امیدوارتر میشم تا الجی ، افتضاح این زمان آپدیت ، یه زمانی همراه سونی سریعترین آپدیتهارو میداد الان از سامسونگ هم دیرتر میده ، ال جی دقیقا چند چندی با خودت..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)