حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۳ ایکس ال لایت با ۶ گیگابایت رم دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، گوگل

پیش از این در ترنجی شایعاتی مربوط به دو موبایل جدید گوگل را شنیدیم. در ترنجی خواندیم که شاید پیکسل ۳ ایکس ال لایت چهارمین موبایل گوگل در سال ۲۰۱۸ باشد اما سال ۲۰۱۸ به پایان آمد و این دو دستگاه معرفی نشدند. امروز در بنچمارکی پیکسل ۳ ایکس ال لایت با ۶ گیگابایت رم دیده شده است که در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

بنچمارک پیکسل ۳ ایکس ال لایت

بنچمارک پیکسل ۳ ایکس ال لایت

همانطور که در تصویر بالا از بنچمارک پیکسل ۳ ایکس ال لایت می بینید، نام Foxconn Pixel 3 XL روی بنچمارک دیده می شود. از آن جا که چیپست اسنپدارگون ۷۱۰ برای این دستگاه مشخص شده است متوجه می شویم که با یک محصول جدید از گوگل رو به رو هستیم. این همان پیکسل ۳ ایکس ال لایت است که پیش از این شایعاتش را شنیده بودیم.

حافظه رم ۶ گیگابایتی از مشخصاتی دیگر Pixel 3 XL Lite است که با این ویژگی بیشترین حافظه رم روی محصولات گوگل را این دستگاه خواهد داشت. اگر به یاد داشته باشید مشکل مدیریت رم پیکسل ۳ ایکس ال را در ترنجی خوانده بودیم و این اصلا اتفاقی خوبی برای یک پرچمدار نبود. حالا به نظر می رسد که گوگل می خواهد دستگاه میان رده تر آن ها دیگر این مشکل را نداشته باشد.

امتیاز کلی بنچمارک پیکسل ۳ ایکس ال لایت (Pixel 3 XL Lite) اما در تصویر بالا همان چیزی است که از اسنپدراگون ۷۱۰ انتظار داریم و عملکرد خوبی است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ۶ گیگابایت حافظه رم انتخاب صحیحی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

حالا میتونست متنوع باشه ۶یا ۸ اما بازم خوبه واسه یه میان رده خوبه

Sami99069

امیدواریم برچسپ قیمتی هم طوری باشه که گوشی رو بشه خرید و از دوربینش هم نزنه..
هر چند برنامه دوربین گوگل خودش برای تضمین کیفیت کافیه ..دیروز پورت اپ دوربین پیکسل رو روی پوکوفون تست کردم و نتیجه بی نظییر بود…عملا کیفیت بهترین دوربین سال رو روی یه گوشی 300 دلاری میشه تجربه کرد..به خصوص نایت سایت که معجزه میکنه..یه کم لگ داره ولی با پورت های بهتر این لگ هم برطرف میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)