حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا پیکسل ۳ ایکس ال لایت چهارمین موبایل گوگل در سال ۲۰۱۸ خواهد بود؟

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

مدتی هست که درباره پیکسل ۳ لایت (Pixel 3 Lite) شایعاتی می شنویم و این یعنی گوگل می خواهد یک میان رده هم در بازار داشته باشد تا بتواند فروش بهتری را تجربه کند. البته به نظر ما اگر گوگل می خواهد فروش بهتری را تجربه کند ابتدا باید نیت فروش داشته باشد نه اینکه به این صورت عمل کند! به هر حال، امروز شایعه ای عجیب درباره نسخه بزرگتر پیکسل ۳ لایت به گوش می رسد که این سوال را در ذهن ما به وجود می آورد: آیا پیکسل ۳ ایکس ال لایت چهارمین موبایل گوگل در سال ۲۰۱۸ خواهد بود؟ در ادام با ترنجی همراه باشید.

پیکسل ۳ لایت (Pixel 3 Lite)

پیکسل ۳ لایت (Pixel 3 Lite)

این پیکسل ۳ لایت است که درباره آن به شما گفتیم اما اینکه پیکسل ۳ ایکس ال لایت هم شبیه به همین دستگاه باشد یا نه هنوز مشخص نیست. در حقیقت هنوز حتی نامی برای آن گزارش نشده است و به آن “نسخه بزرگ پیکسل ۳ لایت” گفته می شود. البته ما برای راحتی کار فعلا همین پیکسل ۳ ایکس ال لایت صدایش می کنیم.

گفته می شود پیکسل ۳ ایکس ال لایت در حد و اندازه های پیکسل ۳ ایکس ال خواهد بود. درباره بریدگی نمایشگر صحبتی نشده است اما اگر می خواهد با پیکسل  لایت متفاوت باشد باید آن را داشته باشد. درباره زمان حدودی معرفی آن نیز هیچ اطلاعاتی در دست نیست.

البته این احتمال را هم در نظر داشته باشید که این اطلاعات شاید مربوط به نمونه پیش تولیدی باشد که هرگز تولید نخواهد شد. به هر صورت! نظر شما چیست؟ فکر می کنید پیکسل ۳ ایکس ال لایت می تواند دستگاه جذابی باشد؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)