حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو جشن ۱۰ سالگی فعالیت خود در دنیای موبایل را می گیرد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اوپو

اوپو را شاید چند سالی بیشتر نباشد که نامش را می شنوید. نهایتا اگر خیلی دنبال کننده اخبار بوده باشید اولین تلاش آن ها برای استفاده از نمایشگر QHD آن هم پیش از ال جی جی ۳ است. آن ها دراین سال های اخیر تلاش ویژه برای برند شدن در سطح جهانی دارند. اوپو جشن ۱۰ سالگی فعالیت خود در دنیای موبایل را می گیرد و به این وسیله می خواهد بگوید که قدمتش به قدمت سامسونگ و اپل و این‌ها، حداقل در دنیای موبایل های هوشمند جدید هست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

اوپو از همان اول خیلی شبیه به برندهای محبوب زمانه خود بوده است، مثلا در این دستگاه می تواند المان های از سری محبوب K و W سونی اریکسون را ببینید. التبه آن ها از اوپو N1 با ایده خلاقیت وارد شد. در سال 2013 اوپو N1 از یک ایده نامتعارف دوربین استفاده کرد. این گوشی در عوض استقرار دوربین در بخش پشتی و جلویی دستگاه جهت عکاسی معمولی و سلفی از یک مکانیزم چرخشی به‌همراه دوربینی واحد برخوردار بود.

همچنین این دستگاه با مشخصه‌هایی شامل دستیار Google Now، تاچ‌پد پشتی و یک نمایشگر 5.9 اینچی غول‌پیکر با فناوری LCD در دسترس کاربران قرار گرفت. در ادامه شاهد رونمایی از اوپو فایند ۷ با فناوری شارژ سریع VOOC و گوشی اوپو N3 با دوربین چرخان ارتقایافته بودیم.

سال ۲۰۱۸ دو دستگاه از اوپو منتشر شد که تاثیر ویژه ای در نگاه خود من نسبت به برند اوپو داشت. اوپو آر ۱۷ پرو ( Oppo R17 Pro) و اوپو فایند ایکس این دو دستگاه هستند و به نظر می رسد که احتمالا اوپو موبایل با 10X زوم اپتیکال هیبریدی را ۲۶ دی ماه معرفی خواهد کرد و چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ دارد.

فکر می کنید اوپو می تواند جای خود را در بازار جهانی باز کند؟ در حال حاضر دو برند چینی هوآوی و وان پلاس توانسته اند این کار را انجام دهند. وان پلاس تحت مالکیت BBK Electronics است که مالکیت اوپو را هم دارد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

عنوان مطلب این باشه قشنگتره
اوپو ۱۰ سالگی فعالیت خود در دنیای موبایل را جشن میگیرد

امیرحسین ملکی

علاوه بر QHD که اولین بود، جزو اولین های FHD هم بود تو زمان خودش(به صورت دقیق تر دوم) بعد از اچ تی سی باترفلای و بعد از این دو تا هم اکسپریا زد بودش..

علی شیخ زاده

منم با نظر شما موافقم اوپو آر۱۷ پرو عالیه مخصوصا با در نظر گرفتن قیمتش.

به نظرم در سال های اخیر برند های چینی باعث شدن سرعت پیشرفت موبایل ها خیلی بیشتر بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)