حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی اس ۹ افزایش کیفیت دوربین سلفی را به همراه دارد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

دوربین موبایل های سامسونگ عموما خروجی قابل اعتمادی می دهند که در بسیاری از زمینه ها می تواند حتی بهترین باشد. دوربین سلفی آن ها اما هیچ‌وقت دلچسب من نبوده است. تصاویر بیش از حد روشن، مات شده، بدون جزئیات و رنگ ها شسته شده از جمله مشخصات خروجی دوربین سلفی اکثر پرچمدارهای سامسونگ است. امروز خبر می رسد که آپدیت گلکسی اس ۹ افزایش کیفیت دوربین سلفی را به همراه دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

سامسونگ در آپدیت ماه ژانویه گلکسی اس ۹ تمرکز ویژه ای روی عکاسی سلفی گلکسی اس ۹ داشته است. طبق اطلاعاتی که در توضیح آپدیت گلکسی اس ۹ آمده است، پیشرفت های زیر ارایه می شود:

  • ۱- بهبود عملکرد دوربین سلفی
  • ۲- بهبود روشنایی صورت در شرایطی که نور پس زمینه وجود دارد
  • ۳- امنیت دستگاه بهبود میابد
  • ۴- پایداری کلی عملکرد بهبود میابد

به این صورت احتمالا شاهد افزایش کیفیت دوربین سلفی خواهیم بود و دارندگان گلکسی اس ۹ می توانند از این بابت خوشحال باشند. اطلاعات بیشتری درباره اینکه آپدیت مذکور چقدر روی خروجی دوربین سلفی گلکسی اس ۹ تاثیر داشته است در دسترس نیست اما چیزی مشخص است این است که با این تاکید، باید منتظر پیشرفت محسوس باشیم.

اگر به یاد داشته باشید سه ماه پیش بود که آپدیت گلکسی نوت 9 برای ارتقا کیفیت دوربین ارایه شد. نظر شما چیست؟ اهمیت دادن به دستگاهی که بیشتر فروش خود را داشته و منتظر است که پرچمدار بعدی از راه برسد و جای آن را بگیرد، جذاب است، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

دوربین اصلیشم خیلی بهتر شده مخصوصا hdr مقایسه هاش هس دوستان میتونن ببینن ، عملکردش دقیقا مثل نوت ۹ بعد از آپدیت شده

کهکشان

دوستان چه تضمینی به سایت دگزو هست وقتی فقط با یه آپدیت نرم افزاری نمره هاش تغییر میکنه؟ سخت افزار دوربین اس ۹ پلاس و نوت ۹ یکیه اما نمره هاشون نه الانم بعد از آپدیت به اندروید ۹ هردو عین هم شدن پس نتیجه اینکه اعتماد به دگزو فقط باعث گمراهی در انتخاب میشه

Milad7

DXO یه معیار تقریبی هست برای عملکرد دوربین.دقیقا مثل Antutu تو بحث عملکرد سخت افزاری.

علی شیخ زاده

Dxo در لحظه بررسی میکنه و طبق اون چیزی که در دست داره نمره میده و بعد از اون بررسی هرچقدر اپدیت برای گوشی بیاد و کیفیت دوربین رو بالاببره تاثیری بر نمره dxo نداره مگر اینکه یک گوشی رو بعد از آپدیت مجددا بررسی کنه که امکانش خیلی کمه.

درمورد سخت افزار یکسان هم دو گوشی می ۸ و می میکس ۳ نشون دادن که سخت افزار یکسان دلیلی بر کیفیت یکسان نیست بررسی و مقایسه این دوتا گوشی (قبل از اپدیت می ۸) و همچنین (بعد از اپدیت می ۸) رو تو یوتیوب ببینید تفاوت رو احساس کنید.
همانطور که کیفیت این دو گوشی با سخت افزار دوربین مشابه با هم تفاوت داره نمره dxo این دو گوشی هم متفاوته.
البته شیائومی بعدا اپدیت جدیدی به این گوشی داد که کیفیت و قابلیت های این گوشی رو در حد می میکس ۳ بالا برد ولی نمره dxo تغییری نکرد که بازم نشون داد همه چیز سخت افزار نیست و نرم افزار چقدر میتونه موثر باشه
درواقع سخت افزار قوی این پتانسیل رو ایجاد میکنه که گوشی ها دوربین با کیفیتی داشته باشن اما اینکه دوربین یک گوشی چقدر با کیفیت باشه بستگی به نرم افزار و الگوریتم های پردازشی داره که برند ها برای گوشی های خود در نظر میگیرن.

CAPCOM

فقط به چشمت اعتماد کن

CAPCOM

یه خبر بدون ربط به موضوع پست دارم ببخشید
📸تیر خلاص به پیکره‌ی ژانر وحشت سینما و تلویزیونه جهان

‏🔹سریال ژانر وحشت ساختند به اسم احضار؛ اینکه کل محتوا و فضای فیلم نگاشتی یک به یک از کانجیورینگ و آنابل و جن‌گیر هست به کنار!

🔶دیگه چرا روح و جن محجبه‌ هستند‼️
مثلا ارواحه با حجاب از جهنم اومدن اصن یه وضعیه
این سریال قراره تو شبکه خانگی پخش بشه

Aliti

از روی جوراب پماد میزد خانومِ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)