حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین آیفون ۱۱ سه گانه و دوربین جانشین آیفون Xr دوگانه خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، شایعات

در حالی که سال ۲۰۱۹ پر خواهد بود از دوربین های سه گانه، دوربین های ۴۸ مگاپیکسلی و حتی دوربین پنج‌گانه نوکیا، به نظر نمی رسد که اپل بخواهد سال ۲۰۱۹ را همانند سال ۲۰۱۸ پشت سربگذارد. امشب گزارشی از وال‌استریت ژورنال منتشر شده که می گوید دوربین آیفون ۱۱ سه گانه و دوربین جانشین آیفون Xr دوگانه خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رندر آیفون ۱۱ طلایی با دوربین سه گانه

رندر آیفون ۱۱ طلایی با دوربین سه گانه

به گزارش وال استریت ژورنال اپل سال آینده نیز سه مدل متفاوت از آیفون را معرفی و عرضه خواهد کرد که یکی از آن‌ها جانشین آیفون XR با صفحه‌نمایش LCD خواهد بود. دوربین آیفون ۱۱ که آیفون گران‌قیمت اپل محسوب می‌شود یک دوربین سه‌گانه بوده و احتمالاً از فناوری تشخیص عمق بهره می‌گیرد. به این ترتیب اپل می‌تواند با گوشی‌های اندرویدی با دوربین سه‌گانه بهتر رقابت کند. حتما به یاد دارید که هفته پیش در ترنجی خواندیم دوربین اصلی آیفون ۲۰۱۹ از نوع ToF بوده و با حسگر ۳ بعدی سونی همراه می شود.

رندرهای منتشر شده از آیفون ۱۱ هم پیش از این دوربین سه‌گانه را تأیید کرده بودند. گفته می‌شود دوربین‌های جدید ToF سونی باعث این تغییر شده و اکثر گوشی‌های پرچم‌دار سال آینده از این دوربین استفاده خواهند کرد.

طبق این گزارش همچنین اپل سال بعدی یعنی در سال ۲۰۲۰ فقط از پنل‌های OLED در آیفون استفاده خواهد کرد چرا که استفاده از این پنل‌ها هنوز هزینه ساخت بالاتری داشته و برای آیفون XR و جانشین آن مناسب نخواهد بود. اپل به‌تازگی خبر از کاهش فروش آیفون خصوصاً در کشور چین و در پی جنگ تجاری آمریکا با این کشور داده و احتمال داده ۹ میلیارد دلار درآمد بالقوه در این بازار را از دست بدهد. به همین دلیل تغییر در دوربین آیفون 11 و افزودن قابلیت‌های هیجان‌انگیز می‌تواند اشتیاق به خرید این گوشی را افزایش دهد.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید اپل همچنان با ارایه سالی یک بار خود می تواند در بازار موبایل، بیشترین سود را ببلعد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

قیمت و باتری خوبی داشته باشه میخرمش البته چیزی به نام ارزان تو ایران وجود ندارد

Milad7

من هم منتظر معرفیش هستم

BLACK

به نظرم اپل دوتا راه پیش رو داره یا بازار تلفن های هوشمند رو واگذار میکنه یا مثل برند های دیگه گوشی های بالا رده و میان رده با قیمت های معقول معرفی میکنه. گذینه دوم داره آروم آروم اتفاق میوفته ولی هرچی میگذره فشار رو اپل بیشتر میشه

علی شیخ زاده

اپل همه سال فروش ثابتی داره و فکر میکنم بخاطر سیستم عامل و اکوسیستم انحصاری همچنان به مسیر ادامه بده البته ممکنه برند های اندرویدی با فروش بیشتر اپل رو به رده های پایین تر بفرستن اما اپل به این راحتی ها شکست نمیخوره

BLACK

میزان سودش پایین نمیاد ولی تعداد فروشش داره کم میشه دلیلشم اینه فروش کمتر رو با قیمت بالاتر جبران میکنه ولی واسه اپل همه چیز سود نیست تعداد فروش کمتر جامعه کاربری سیستم عامل ها و خدماتشو کوچیک تر میکنه ولی هممون میدونیم اپل هیچوقت منتظر نابودیش نمیشینه اگه لازم باشه سیاست هاشو تغییر میده پس حدس میزنم سال های آینده گوشی های بیشتری معرفی کنه، همین الانشم داره اتفاق میوفته تو ۲۰۱۸ اپل بعد از چندسال جانشین های آیفون 5c و مک بوک ایر رو معرفی کرد.

علی شیخ زاده

بذارید این یه سایت سالم بمونه با این کارتون فقط باعث فیلتر شدن این سایت میشید

ahmad

امیدی به این گوشی ندارم چیزی برای نوآوری نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)