حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گوشی مرموز از ویوو (Vivo) با طراحی جذاب لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | ویوو

ویوو شرکتی است که با تولید ویوو نکس اس، ویوو اپکس و ویوو نکس با دو نمایشگر نشان داده در خط مقدم نوآوری است. شنیدن این لقب هر چند تا چند سال پیش برای برندهای چینی خیلی عجیب بود اما حالا حقیقت محض به شمار می رود و باید از بت‌پرستی برندهای بزرگ دست شست. امروز یک گوشی مرموز از ویوو (Vivo) با طراحی جذاب لو رفته که در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

موبایل جدید ویوو

موبایل جدید ویوو

همانطور که در دو تصویر بالا که اصلا مشخص نیست دقیقا چه چیزی است، می بینید؛ باید تصور یک موبایل از ویوو را داشته باشید. اگر این یک موبایل باشد می توان گفت که یک سادگی بسیار سخت در آن وجود دارد. تا کنون سامسونگ تلاش های زیادی برای تولید یک موبایل شیشه ای بسیار یکپارچه داشته است که گلکسی اس ۸ نمونه اعلای این تلاش است و با این که این روزها دو سال از تولیدش می‌گذرد، بدون شک یکی از زیباترین موبایل هایی است که تا کنون تولیدشده (خواهشا بحث حسگر اثرانگشت‌ش را به میان نیاورید، می دانم! منظور ما لبه ها و محل پیوند شیشه و فلز است) و سامسونگ هر نسل در حال بهبود آن است.

دستگاه دیگری که با دیدن این تصویر به یاد آن می افتیم، آنر مجیک است که سال گذشته شرکت آنر آن را معرفی کرد، یک دستگاه با چهار لبه خمیده که کاملا جذاب می نمود. این بار به نظر می رسد این موبایل جدید از ویوو که کدنام Waterdrop را هم دارد می خواهد دستگاهی باشد با طراحی که کاملا گرد و بدون هیچ لبه تیزی ارایه می شود.

اینکه دقیقا طرح نهایی چه شود کاملا به تخیل شما بستگی دارد اما من شخصا کاملا انتظار که یک غافلگیری جذاب از ویوو را دارم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این دو تصویر می توانند چه موبایلی را متصور شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Cyrus

سلام آقای عطایی
از دیشب توی onleaks یک طراحی جدید از یه گوشی جدید از نوکیا لو رفت
گفتم که بهتره پوشش بدین

CAPCOM

خدایش این ویوو و اپو موپو بازاره موبایل رو بهم ریختن

ahmad

یه جورایی شبیه هانر مجیک هست

علی شیخ زاده

دقیقا

ehsan1102000

چرا این مقاله تون پر از اشتباه های نگارشیه؟ احتمالا بازنویسی نشده🌹

ehsan1102000

بله حق با شماست،اغراق کردم ، ولی بنظرم بعضی وقتها این نوع انتقاد،بسیار مفید واقع میشود و الی من بعد با دقت بیشتری مطالبتان را ارائه میکنید. موفق باشید 👏🌹

Peiman

اولین سوالی که پیش میاد اینه که گوشی چطوری باز میشه؟؟؟🤔🤔

Soraygoular

دوستان ببخشید شاید بی ربط باشه ولی از اونجا که خیلی دارم میبینم میگم لطفا اسم برند ها رو درست تلفظ کنید و نوع غلط این ها رو رواج ندید لطفا مثلا خیلی از دوستان هنوز به سرفیس میگن سورفیس یا به آنر میگن هانر یا هونور جالبه همین دوستان دم از زبان انگلیسی هم میزنند حالا به این کاری ندارم قبل هر چیز لطفا توی یک سایتی یا اپی مثلا گوگل ترنسلیت یا یک دیکشنری آنلاین خوب تلفظ دقیق این کلمات رو ببینید تا انقدر رایج نشه که حتی وقتی توی نمایندگی هواوی هم میری میگن هونور مثل خیلی کلمات انگلیسی دیگه که تو کشور اشتباه رواج یافته ممنون اون هم هونور یا هانر یا هانور یا هر چیز دیگه ای نیست آنر هست 😐😑 ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)