حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری نوکیا ۶.۲ مشخص شد: پایین تر از انتظار

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | تست، عمر باتری، نوکیا

دو ماه پیش بود که نوکیا ۶.۲ با اسنپدراگون ۶۳۶ و دوربین سه گانه رسما معرفی شد. نوکیا ۶.۲ یک موبایل میان رده با طراحی جذاب است که انتظار می رود فروش خوبی را برای این شرکت به همراه داشته باشد. مجموع نمایشگر ۶.۳ اینچی IPS با رزلوشن FHD+ و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری در کنار چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ انتظار عمر باتری خوب را به ما می دهد که البته به نظر می رسد که در واقعیت چنین نباشد. عمر باتری نوکیا ۶.۲ مشخص شده و به نظر ما پایین تر از انتظار است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

عمر باتری نوکیا ۶.۲

عمر باتری نوکیا ۶.۲

عمر باتری نوکیا ۶.۲

همانطور که در تست باتری نوکیا ۶.۲ از Gsmarena می بینید، عملکرد نوکیا ۶.۲ مشخصا در بخش پخش ویدیو ضعیف است. فقط ۸ ساعت و نیم پخش ویدیو برای موبایلی با ۳۵۰۰ میلی آمپر باتری واقعا سوال برانگیز است. در بخش وبگردی اما نزدیک به دو ساعت عملکرد بهتر نسبت به پخش ویدیو را شاهدیم که می تواند جذاب باشد.

مدت زمان مکالمه نوکیا ۶.۲ نیز حدود ۲۶ ساعت و نیم است که عملکرد خوبی به شمار می رود. مدت زمان کلی که در تست باتری نوکیا ۶.۲ به آن می رسیم، ۷۳ ساعت است که این هم عملکرد درخشانی نیست اما به صورت کلی می تواند به ما بگوید این دستگاه در حالت آماده به کار مصرف انرژی کمی دارد.

مدت زمان شارژ شدن باتری نوکیا ۶.۲ با شارژر ۱۰ واتی درون جعبه قابل قبول است. این دستگاه می تواند در مدت ۳۰ دقیقه تا ۳۵٪ شارژ شود و شارژ کامل در مدت ۲ ساعت صورت می پذیرد.

نظر شما درباره عملکرد باتری نوکیا ۶.۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

کلا نوکیا چندتا ظعف داره ک یکیش همین باتری ضعیف هست
هرچند سونی با این پردازنده و حجم کمتر باتری نتایج بهتری گرفته بود

afsoon

نوکیا (گلوبال )نمیتونه با این گوشی ها به موفقیتی برسه و سری توی سرها داشته باشه .نه قیمت گذاری مناسبی داره که طراحی خوبی نه چیز خاصی .چینی ها بشدت عملکرد بهتری دارن

Milad7

خدایی افتضاحه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)