حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ تایید کرد که موبایل منعطف خود را نیمه اول سال ۲۰۱۹ ارایه می کند

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

این اصلا خبر جدیدی نیست! ما پنج ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم موبایل منعطف سامسونگ با اندازه 7 اینچ و اوایل 2019 عرضه می شود. هر چند درباره رزلوشن و ابعاد نمایشگر محل اختلاف است ولی دیدیم که رزلوشن نمایشگر منعطف سامسونگ Infinity Flex مشخص شد اما اینکه آیا دقیقا همین نمایشگر دقیقا با همین مشخصات در موبایل منعطف سامسونگ استفاده شود، هنوز مشخص نیست. امروز خبر می رسد سامسونگ تایید کرد که موبایل منعطف خود را نیمه اول سال ۲۰۱۹ ارایه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

موبایل منعطف سامسونگ

موبایل منعطف سامسونگ

سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 هیچی معرفی موبایلی‌طوری نداشت اما طبق معمول پشت درهای بسته از جدیدترین محصولی که قرار است رونمایی شود، برای شرکا تجاری رونمایی شده است. عموما سامسونگ این کار را برای پرچمدارهای اصلی نیمه اول سال خود در نمایشگاه CES‌ انجام می دهد و این موضوع عجیبی نیست.

امروز در نمایشگاه CES 2019 وقتی موبایل منعطف سامسونگ پشت درب های بسته به شرکا خود معرفی کرده است ما کاملا متوجه می شویم که این دستگاه نسبتا گران سامسونگ در نیمه اول سال ۲۰۱۹ رونمایی می شود. می گوییم نسبتا گران چون یک ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم احتمالا قیمت موبایل منعطف سامسونگ بین ۱۹۰۰ تا ۲۶۰۰ دلار است.

ما در ترنجی خواندیم که سامسونگ گلکسی اف (Galaxy F) احتمالا باتری ۵ تا ۶ هزار میلی آمپری و اینکه شاید با دوربین سه گانه عرضه شود. نظر شما چیست؟ در شرف انقلاب هستیم؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

بیا تا معنی و مفهموم گوشی منعطف رو به برندهای دیگه یاد بدی تا بتونن از تقلید کنن،امروز این گوشی وارد بازار بشه فردا چینی ها به طور کامل تقلید میکنن ازش،سلطان بی چون چرا تکنولوژی سامسونگ،
روح بخش دنیای تکنولوژی=SAMSUNG

Ahmad9300

خیلی دوست دارم ببینم چی از آب در میاد ولی احتمالا طراحی و تجربه ی کاربری بهتر رو اپل ارائه میده!
راستی یه سوالی داشتم اگه کسی میدونه پاسخ بده لطفا!
چرا برخی از اپ های اندرویدی نسخه ای که تو بازار یا مایکت هست با نسخه ی پلی استور متفاوته؟ حالا یا در حد کد و نسخه و ورژن اپ و یا حتی در حد تفاوت های کاربری. مثلا نرم افزار اسنپ که تو پلی استور هست با نسخه ی بازار فرق داره و جالبتر اینکه نسخه ی بازار بهتره و از نقشه ی خود گوگل استفاده میکنه ولی نسخه ی پلی استور از یه نقشه ی دیگه. واسه همین اگه مثلا اسنپ رو از بازار دان کنی نمیشه از پلی استور آپدیتش کرد و بالعکس. البته اسنپ فقط یه مثال بارزش بود.
آقای عطایی لطفا اگه اطلاع دارید شما هم بگید
ممنون

علی شیخ زاده

امسال سال گوشی های منعطفه بنظرم

Peiman

خیلی منتظرم ببینم چی از آب دراومده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)