حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل منعطف سامسونگ با اندازه 7 اینچ و اوایل 2019 عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

درباره موبایل منعطف سامسونگ و البته دستگاه های منعطف دیگر برندها اخبار زیاد شنیده ایم. چند دقیقه پیش بود که در ترنجی خواندیم پتنت جدید موبایل منعطف سامسونگ با نمایشگر مخفی دیده شده است. موبایل منعطف سامسونگ یکی از کاندیداهایی است که  می تواند خیلی جذاب باشد، حداقل اینطور امیدواریم! پس از شایعه ای که می گفت گلکسی ایکس (Galaxy X) که نام دستگاه منعطف سامسونگ است و در نمایشگاه CES 2019  معرفی خواهد شد، حالا وال استریت ژورنال در گزارشی می گوید که گوشی منعطف سامسونگ اوایل سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می شود و بخشی از مشخصات آن را عنوان می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این گزارش را مرور کنیم.

به گفته وال استریت ژورنال موبایل منعطف سامسونگ با نمایشگری به اندازه ۷ اینچ مجهز خواهد شد.  این نمایشگر که قابلیت انعطاف دارد از وسط به دو نیم تقسیم خواهد شد و مانند کیف پول تا می شود. به این ترتیب شما یک موبایل با نمایشگر بزرگ دارید که می توانید آن را در اندازه‌ای بسیار کوچکتر همراه داشته باشید.  هرچند موبایل های ۷ اینچی این روزها قابل حمل هستند و به لطف کاهش حاشیه نمایشگر خیلی اندازه عجیب و غریبی ندارند اما به هر حال یک موبایلی که بتواند در اندازه معقول در جیب شما جای بگیرد مسلماً بهتر است.

در حال حاضر موبایل هایی مانند ZTE Axon M  در بازار وجود دارند که تاشو هستند اما نمایشگر آنها منعطف نیست. سامسونگ در ابتدا مقدار محدودی از این دستگاه را به فروش خواهد رساند و امیدوار است که افرادی مانند آنها که دوست دارند همیشه اولین موبایل را داشته باشند، افراد اهل بازی و افراد علاقه مند به طراحی خاص این دستگاه آن را بخرند. گفته می‌شود که قیمت گلکسی ایکس احتمالا حدود ۱۵۰۰ دلار یا بیشتر باشد.

سامسونگ در حال حاضر شاهد حدود ۲۰ درصد در فروش گلکسی اس ۹ نسبت به گلکسی اس ۸ و امیدوار است که با ارائه دستگاهی جدید و نوآورانه که کارایی ویژه‌ای به کاربر اضافه می کند فروش خود را تقویت کند.

بلندگوی بیکسبی سامسونگ

همچنین وال استریت ژورنال در گزارش خود به بلندگوی هوشمند دارای دستیار خصوص سامسونگ یعنی بیکسبی (Bixby)  اشاره می کند که احتمالا همراه با گلکسی نوت ۹ و قیمت حدود ۳۰۰ دلار رونمایی شد. بلندگوی بیکسبی سامسونگ بیشتر متمرکز بر یک پخش کننده موسیقی با کیفیت بالا عرضه می شود و راهبرد سامسونگ همانند راهبرد اپل به نظر می رسد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید موبایل منعطف سامسونگ بالاخره می‌تواند بازار را شوکه کند یا یک دستگاه معمولی خواهد بود که هزاران سوال درباره چرایی تولید آن به وجود می آید؟! این شایعه را پتنت قبلی که نمایشگر مخفی داشت تلفیق کنید، موضوع جالب است نه؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

می مکس ۳ با اندازه ۶.۹ اینچ هنوزم قابل استفاده اس و میشه تا حدی تحملش کرد.

اگر سامسونگ میخواد موبایل منعطف بسازه، به نظرم باید سایز ۹ اینچ رو انتخاب کنه. که موقع باز شدن لذت فیلم دیدن در یک نمایشگر بزرگ رو داشته باشه.

chalton

به به با معرفی گوشی تاشوی سامسونگ معنی یه گوشی تاشوی واقعی رو میفهمید،سال 2019 سال متفاوتی هست،از اونور گلکسی اس 10 قراره انقلابی به پا کنه،تو طراحی و سخت افزار و امکانات،از اینورم گلکسی ایکس قراره انقلابی در صنعت موبایل ایجاد کنه و تعریفی جدید از موبایل رو به دنیا نشون بده،سامسونگ تمرکزش رو گذاشته برای اس 10 و گلکسی ایکس، واقعا غول دنیای تکنولوژی برازنده سامسونگ هست.
سامسونگ و چالتون یار جدا نشدنی روزهای سخت.

Naranj

اقای عطا.یی بعضی دوستان که شک داشتند نوت نه اسپیکر استریو داره یا نه الان خبرش امده که تایید شده داره با دالبی اتموس و.. لطفا خبر رو کار کنید

BeFair

پوفففف، چی می خواد بشه یعنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)