حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی اف (Galaxy F) احتمالا باتری ۵ تا ۶ هزار میلی آمپری و دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی داشته باشد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی اف (Galaxy F) احتمالا نام موبایل منعطف سامسونگ خواهد بود هر چند چهار ماه پیش در ترنجی خواندیم که گلکسی F نام موبایل منعطف سامسونگ نیست و احتمالا یک موبایل مخصوص بازار چین باشد. درباره مشخصات این دستگاه شایعاتی منتشر شده که می گوید سامسونگ گلکسی اف (Galaxy F) احتمالا باتری ۵ تا ۶ هزار میلی آمپری و دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

موبایل منعطف سامسونگ

موبایل منعطف سامسونگ

طبق شنیده ها باتری بزرگ ۵ تا ۶ هزار میلی آمپری برای گلکسی اف (Galaxy F) در نظر گرفته خواهد شد. نمونه نمایشگر Infinity flex سامسونگ که در حالت باز شده یک تبلت خواهد بود، رزلوشن ۱۵۳۶*۲۱۵۲ پیکسل را دارد. نسبت تصویر این نمایشگر برابر ۴.۲:۳ است. اندازه نمایشگر Infinity Flex که با فاکتور اندازه قطر آن عنوان می شود، ۷.۳ اینچ است. اما به نمایشگر پشت فرم فکتوری که سامسونگ معرفی کرده است بپردازیم. یک نمایشگر حدود ۴.۶ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ با رزلوشن ۸۴۰*۱۹۶۰ پیکسل را اینجا می بینیم.

برای چنین دستگاهی در این ابعاد بعید نیست که باتری بزرگ ۵ تا ۶ هزار میلی آمپری در نظر گرفته شود. همچنین آن ها می توانند مانند اوپو‌ از طراحی باتری دوگانه استفاده کنند تا سرعت شارژ شدن دستگاه نیز افزایش یابد.

از دیگر شایعات پیرامون گلکسی اف (Galaxy F) را می توان در دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی تکی ۸ مگاپیکسلی و حافظه رم ۸ گیگابایتی دانست که با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۰ همراه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ به نظر شما گلکسی اف (Galaxy F) ارزش قیمت حدود ۱۸۰۰ دلار را دارد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

یه دیوایس فوق العادس هم شیک هم کارامد و هم قدرتمند

CAPCOM

خوب شما بااین دیوایس هم یک گوشی همراه دارید و هم یک تبلت پرقدرت برای کارهای روزانه و سرگرمی قیمتش اندازه یک گوشیه آیفونه، که خیلی کاربردی تره بنظره من اگه ضخامتش کم باشه بدون شک ارزششو داره
2×1

نیما عرفانی

اگر قیمت این گوشی منعطف 1800 دلار باشه ، هم قیمته آیفونه؟!

CAPCOM

واقعا هالکی فقط هالک سبز بود شما سفید

siavash-t

اگه گوشی صفحه نمایش و ابعادش خیلی بزرگ نباشه و باتری پر ظرفیت روش باشه، فوق العاده میشه. همیشه تو فکرم بوده ای کاش شرکتها یه گوشی با ابعاد متوسط (۵ یا حداکثر ۵.۲ اینچ) و باتری عالی می ساختند، چی می شد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)