حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی فولد (Galaxy fold) نام گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

ما می دانیم که شاید موبایل منعطف سامسونگ تاریخ ۱ اسفند همزمان با گلکسی اس ۱۰ معرفی شود و با تبلیغات متمرکز سامسونگ در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام می توان احتمال این اتفاق را بالا دانست. امروز اما ایوان بلاس در توییتی بسیار کوتاه نام رسمی گوشی تاشو سامسونگ را اعلام می کند. سامسونگ گلکسی فولد (Galaxy fold) نام گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

 گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد (Galaxy Fold)

گلکسی فولد

گلکسی فولد

نام گوشی تاشو سامسونگ تا کنون مجهول بود و حالا به نظر می رسد که نام رسمی آن را می بینیم: گلکسی فولد (Galaxy fold)! البته که به نظر من نام جذابی نیست اما مرتبط و رسا انتخاب شده است اما به جز «نام» باید گفت که «عملکرد» مهم‌ترین بخش دستگاه خواهد بود. فردا خواهیم دید که گوشی تاشو سامسونگ که کوچکترین تصویری تا کنون از آن منتشر نشده است، چه دستگاهی خواهد بود!

هر چند که تا کنون هیچ کدام از منابع درباره آماده بودن سامسونگ برای ارایه موبایل منعطف به این زودی خبر نداده است اما این ها بنرهای رسمی سامسونگ هستند و نمی توان صحت آن ها را زیر سوال برد. البته ما فکر می کردیم شاید سامسونگ بخواهد موبایل منعطف خود را جایی در بهار معرفی کند تا خانواده گلکسی اس ۱۰ نیز چند ماهی به خوبی در بازار بدرخشند اما به نظر می رسد که اینطور نخواهد بود.

شایعه دیگری می گوید که احتمالا دو باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری برای گلکسی اف (Galaxy F) یا موبایل منعطف سامسونگ در نظر گرفته شده باشد.

آیا این موبایل تاشو سامسونگ است؟ یک تبلت و موبایل ناشناس دیگر در ویدیو تبلیغاتی لو رفته سامسونگ

حافظه داخلی و حافظه رم گلکسی اف (Galaxy F) نیز در شایعات قبلی که در ترنجی خواندیم، به ترتیب برابر ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت و ۱۲ گیگابایت است.

به دلیل حافظه داخلی بالا نمی توان انتظار داشت که شاهد قیمت پایین تر ۱۵۰۰ دلار برای آن بود و پیش از این قیمتی بین ۱۸۰۰ تا ۲۱۰۰ دلار را برای موبایل منعطف سامسونگ می شنیدیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی فولد شما را هیجان زده کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

این چند وقت اندازه چند سال طول کشید تا معرفی بشن ..بیایید دیگه لامصب های دوست داشتنی

mosayebso

یکی از دلایلی که هیچی از این موبایل خارج نشده اینه که نه محافظ گلس صفحه نمایش داره و نه گارد و.. که امثال onleaks
و… بتونن ۲ ماه مانده طراحی دقیقشو ارائه بدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)