حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ گیمینگ لنوو Legion Y740 با طراحی زیبا معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | CES 2019، لپ‌تاپ گیمینگ

هر چند که سخت افزار اصلی ترین بخش یک دستگاه مربوط به بازی است اما طراحی نیز بخش مهمی در جذابیت دارد. بخش مهمی از یک لپتاپ مخصوص بازی طراحی آن است و لنوو که این روزها سهم خوبی از بازار کامپیوترهای شخصی دارد، آن را می داند. در نمایشگاه CES 2019 لپتاپ گیمینگ لنوو Legion Y740 با طراحی زیبا معرفی شده است و در ادامه با آن آشنا می شویم، با ترنجی همراه باشید.

لپتاپ مخصوص بازی لنوو legion Y740

لپتاپ مخصوص بازی لنوو legion Y740

طبیعتا ایده‌آل‌ترین شرایط برای انجام بازی‌های کامپیوتری نشستن بر روی یک صندلی راحت در پشت یک کامپیوتر شخصی در خانه است ولی امروزه به لطف سیستم‌های خنک‌کننده کارآمد‌تر و کارت‌های گرافیک قدرتمند‌تر در لپ‌تاپ‌ها، این امکان نیز برای استفاده از لپ‌تاپ به منظور انجام بازی‌های سنگین دیجیتالی فراهم آمده است، زیرا بسیاری از افراد فرصت در خانه ماندن برای بازی را ندارند پس بازی بر روی لپ‌تاپ در هر جایی غنیمت بزرگی است به خصوص که امروزه بازی‌های آنلاین محبوبی چون پابجی و فورتنایت انقلابی در دنیای بازی‌ها به پا کرده‌اند!

لپتاپ مخصوص بازی لنوو legion Y740

لپتاپ مخصوص بازی لنوو legion Y740

برای کاربرانی که با لپتاپ بازی می‌کنند شرکت لنوو یک لپتاپ گیمینگ بسیار جذاب دارد. لپ‌تاپ Legion Y740 لنوو چیزی است که شما نیاز دارید. لپتاپی که در دو اندازه 15 و 17 اینچی عرضه شده و به جز اندازه صفحه نمایش از لحاظ دیگر مشخصات سخت‌افزاری تقریبا تفاوتی ندارند. لنوو در دل آخرین لپ‌تاپ خود از پردازنده نسل هشتم Core i5-8300H اینتل بهره گرفته که با پیکربندی i7-8750H نیز در دسترس خواهد بود. همچنین تا 32 گیگابایت رم را پشتیبانی می‌کند ولی فعلا در آن 8GB + 8GB 3200MHz Corsair حافظه اورکلاک شده قرار دارد.

لپتاپ مخصوص بازی لنوو legion Y740

لپتاپ مخصوص بازی لنوو legion Y740

به علاوه برای لذت بردن از صدای فوق‌العاده و افکت‌های بازی، اسپیکر‌های طراحی شده توسط دالبی و Dolby Atmos Sound System مورد استفاده قرار گرفته است. در نسخه 17 اینچی یک ساب‌ووفر نیز قرار خواهد داشت. لنوو هنوز در مورد کارت گرافیک آن توضیحی نداده است ولی قطعا یکی از محصولات شرکت انویدیا خواهد بود. احتمالا در آینده نزدیک اطلاعات مربوط به کارت گرافیک آن نیز به بیرون درز خواهد کرد.

لپتاپ مخصوص بازی لنوو legion Y740

لپتاپ مخصوص بازی لنوو legion Y740

همچنین بدون در نظر گرفتن اندازه نمایشگر‌ها، هر دو مدل صفحه نمایش از رزلوشن FHD برخوردار هستند که به همراه آنها از فناوری Dolby Vision HDR  یا  NVIDIA’s G-Sync استفاده خواهد شد. در مورد گرما و سیستم خنک کننده نیز نگران نباشید به خصوص زمانی که دستگاه با حداکثر توان و زیر بار فشار زیاد در حال کار است زیرا برای خنک نگه داشتن این محصول، لنوو از لایه خنک کننده دبل فن Coldfront استفاده کرده است. ضمنا قیمت مدل 15 اینچی از حدود 1750 دلار و مدل 17 اینچی از حدود 1980 دلار به بالا شروع خواهد شد.

نظر شما درباره لپتاپ های مخصوص بازی لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

تا جایی که یادمه لنوو معمولا نسبت به مشخصاتی که ارائه میده قیمت پایین تری رو نسبت به رقباش در نظر میگره
legion y520 یه کانفیگ داشت با رم ۱۶ و ۱ ترابات اس اس دی و ۱۲۸ گیگ اس اس دی گرافیکش GTX 1050 بود با چیپست I7 7700HQ یادمه دلار ک ارزون بود و شرایط بازار عادی تر بود حدودای ۵ تومن بود واقعا خوب بود خیلی مقایسه کردم تقریبا تو اکثر برندا این مشخصات با قیمت بالاتری گیر میومد الان فک کنم بالای ده تومن باشه ولی اینطور که میگن کیفیت ساختش از ایسوس پایین تره

نیما عرفانی

من خودم استفاده کردم کیفیتش از ایسوس بیشتر نباشه کمتر هم نیست . با قیمت کمتر کانفیگ بهتر ارائه میده الخصوص سری ۷۰۰ با کیبورد RGB فوق العادست.در صدا و کیفیت تصویر هم جزو بهتریناست.

نیما عرفانی

مدل Legion 540 کارت گرافیک RTX 2060 MAX-Q داره و مدل Legion 740 برای ۱۵ اینچ و ۱۷ اینچ به ترتیب کارت گرافیک RTX 2070 MAX-Q و RTX 2080 MAX-Q دارن.

Peiman

طراحی امسال لپ تاپ های گیمینگ بهتر از طراحی های قبله

CAPCOM

عاشقشم

Vahid

دقت کنید فاصله آخرین ردیف کیبورد تا اخر لپ تاپ خیلی زیاد نیس
حالا یا واقعا زیاده یا برای خوش دستی

javad19056

من مدل y700 رو چند سالی میشه دارم واقعا از همه لحاظ حرف نداره سخت افزار قدرتمند ظاهر زیبا و صفحه نمایش خوب . سری y لنوو به نظر من یکی از سری هاییه که ارزش خرید بالایی داره ..
البته الان قیمتش شدیدا بالا رفته ولی انصافن نسبت به ایسوس هیچی کم نداره در مواردی بهتر هم هس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)