حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صحنه ای از فصل هشت گیم آف ترونز اتحاد وینترفل با کلیسی را نشان می دهد!

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، سریال

اجازه بدهید صبح روز پر از خبر فناوری مربوط به نمایشگاه CES 2019 را با یک خبر مربوط به سریال پرطرفدار گیم آف ترونز آغاز کنیم! ما در ترنجی خواندیم که فصل هشت گیم آف ترونز (Game Of Thrones)‌ فروردین ۹۸ رسما پخش می شود. امروز اما HBO یک تریلر از تمام سریال هایی که در آینده ارایه خواهد شد منتشر کرده و جای هیچ تعجبی نیست که همه چشم ها روی GoT باشد! در این تریلر صحنه ای از فصل هشت گیم آف ترونز دیده می شود که اتحاد وینترفل با کلیسی را نشان می دهد، موضوعی کاملا قابل پیش بینی! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را ببینیم.

فصل هشت GoT

فصل هشت GoT

دو صحنه کوتاه از فصل هشت گیم آف ترونز در این تریلر دیده می شود. ابتدا اژدهایی که به وینترفل می آید و سپس ملاقات سانسا که حالا حاکم شمال است، کلیسی و جان‌اسنو که حالا این‌ریلشن‌شب تشریف دارند(!). سانسا که مانند خواهر جان بوده و با هم بزرگ شده اند، شمال را پیش‌کش کلیسی می کند اما در لهنش دلخوری مبرهنی (!) وجود دارد!

سریال های دیگری هم در این تریلر HBO دیده می شوند اما منِ وارسته از دنیا به همان GoT دلبسته ام و از آن جا که می دانم شما هم به آن علاقه دارید، متمرکز بر آن صحبت کردم. اگر درباره سریال های دیگری که در این تریلر HBO دیدیم نظری دارید، با ما در ترنجی آن را در میان بگذارید.

در ادامه تریلر HBO را که نمی دانم چرا آپارت آن را پاک کرد، در ترنجی آپلود کردم تا با هم ببینیم:

منتظر فصل هشت GoT هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

وای چقدر منتظر این لعنتی هستم

Sample

دیدی چی شد!؟
یه عمره که هرشب و هرروز گفتیم و شنیدیم و خوندیم “وینترفل” ولی با حالا باید با سی‌نا عط‌ایی بزنیم تو سروکله‌ی هم که بالام‌جان اون وینترفل هست نه فینترفل((((:
ولی اون «این رلیشن شپ» رو خوشم اومد.

ronin

ایشالا مثل فصل قبل ضعیف نباشه و بتونه جمع کنه داستان رو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)