حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش نمایش قسمت ۴ فصل ۸ گیم آف ترونز با زیرنویس فارسی

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، سریال

دیروز بود که در ترنجی با هم تصاویر قسمت ۴ فصل ۸ گیم آف ترونز (Game Of Thrones) را دیدیم. اکیدا توصیه می شود که اگر قسمت های قبل را ندیده اید یا در فصل های قدیمی تر سریال محبوب گیم آف ترونز مانده اید، این مطلب را نخوانید اما اگر مثل ما قسمت ۳ فصل ۸ گیم آف ترونز را دیده اید و منتظرید که فردا صبح یعنی ۱۶ اردیبهشت قسمت ۴ فصل ۸ سریال Game Of Thrones را ببینید، با ما در ادامه با همراه باشید تا پیش نمایش قسمت ۴ فصل ۸ گیم آف ترونز با زیرنویس فارسی را ببینیم.

پیش نمایش قسمت ۴ فصل ۸ گیم آف ترونز با زیرنویس فارسی (هشدار اسپویل)

 

همانطور که پیش از این در ترنجی برای شما نوشتیم  قسمت ۴ فصل ۸ گیم آف ترونز را می توان شامل مقداری شادی برای پیروزی یا به ظاهر پیروزی بزرگ شمالی ها دانست، آمادگی برای رویارویی با “سرسی” و احتمالا خداحافظی طعنه دار مادر اژدهاها با شمال باشد.

همانطور که در این پیش نمایش کوتاه قسمت ۴ فصل ۸ سریال Game Of Thrones می بینید، تقریبا باید انتظار همین را داشت. آنطور که کیت هرینگتون در مصاحبه خود گفته است، قسمت ۴ می تواند جذاب باشد اما به عقیده امیلی کلارک قسمت ۵ فصل ۶ می تواند جذاب ترین قسمت این فصل باشد.

این در حالی اس که انتظار می رفت قسمت ۳ فصل ۸ که مانور زیادی روی آن داده شد بهترین قسمت این فصل باشد اما از نظر ضعیف ترین قسمت های این سریال، رتبه دوم را به دست آورده است.

به هر صورت تنها ۳ قسمت دیگر تا پایان نغمه آب و آتش باقی مانده و پیش از پایان اردیبهشت سرنوشت تخت آهنین مشخص می شود. پیش بینی شما برای پایان گیم آف ترونز چیست؟ فکر می کنید که چه کسی روی تخت آهنین می نشیند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir7090

یعنی واقعا کسی پیدا میشه پیش نمایش نگاه کنه

یعنی با دست خودش بخودش ضد حال میزنه

من حتی یه عکس از اپیزود بعدی را ببینم چشامو می‌بندم

Hrkhk

ببخشید آقای عطایی، چندبار دیدم پیش نمایش و تصاویر قسمت بعد رو خیلی دیرتر از زمان انتشار اونا میزارید… خودتون تصمیمتون این هست مثلا یه روز قبل از قسمت جدید، تیزر رو بزارید یا دیر به دستتون میرسن؟ چون تو هر قسمت بعد از نوشته های پایانی این تیزر رو نمایش میده… یعنی اینایی که شما میزارید رو همه همون دوشنبه هفته قبل دیدن که… چیز جدیدی نیست آخه… همون روز بزارید بهتر نیست؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)