حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدت زمان قسمت های فصل هشت Game Of Thrones

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سریال

آخرین فصل گیم آف ترونز در راه است و همه منتظر ارایه آن نشسته ایم. یکی از پرسش هایی که وجود دارد این است که مدت زمان قسمت های فصل هشت Game Of Thrones بیشتر از فصل های قبلی خواهد بود یا خیر. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره مدت زمان قسمت های فصل هشت Game Of Thrones بیشتر صحبت کنیم.

فصل هشت گیم آف ترونز

فصل هشت گیم آف ترونز

بدون تردید میلیون‌ها نفر در سراسر جهان برای شروع فصل پایانی بازی تاج و تخت هیجان زده هستند، پخش این فصل که آخرین فصل از سریال محبوب بازی تاج و تخت خواهد بود از چهاردهم آوریل امسال در شبکه HBO آغاز خواهد شد. همان طور که احتمالا شنیده اید تعداد اپیزودهای این فصل نسبت به فصل‌های قبلی کمتر خواهد بود، شش فصل اول سریال بازی تاج و تخت در ده اپیزود یک ساعته پخش شد، فصل هفتم آن شامل هفت اپیزود بود و فصل پایانی بازی تاج و تخت نیز فقط شش اپیزود خواهد داشت.

اما برای جبران این تعداد کم اپیزودها، مدت زمان آن‌ها به خصوص در قسمت‌های آخر، طولانی‌تر از حد معمول خواهد بود. پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که این سریال را به صورت دسته جمعی تماشا می‌کنید حتما دوست دارید مدت زمان دقیق این اپیزودها را بدانید تا برای آن برنامه ریزی کنید. خوشبختانه شبکه HBO برنامه پخش این سریال را منتشر کرده است و به گزارش سایت Winter is Coming مدت زمان اپیزودهای فصل پایانی بازی تاج و تخت به این شرح اعلام شده است:

  • اولین اپیزود 54 دقیقه
  • دومین اپیزود 58 دقیقه
  • سومین اپیزود 60 دقیقه
  • اپیزود چهارم 78 دقیقه
  • اپیزود پنجم 80 دقیقه
  • ششمین و آخرین اپیزود از مجموعه نیز 80 دقیقه

تریلر جدید فصل هشت Game Of Thrones را ببینید: ۴۰ روز تا انتشار

این به معنای آن است که دو اپیزود آخر سریال (که معمولا بزرگ ترین و مهم‌ترین اتفاقات در دو اپیزود آخر هر فصل رخ می‌دهند) روی هم حدود سه ساعت و به اندازه یک فیلم سینمایی بلند خواهند بود! گزارش‌ها حاکی از آن است که نبرد نهایی این فصل بسیار هیجان انگیز و مرگبار خواهد بود چون فیلمبرداری آن بیش از یک ماه به طول انجامیده است. پس هواداران حق دارند که انتظارات بالایی از فصل هشتم سریال داشته باشند.

منتظر فصل هشتم گیم آف ترونز هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tanhavash3

کمه ک 😛من فک کردم قسمت های دو ساعته هم داره، قشنگ ریدن توش

Soheylz

برا همین 6 تا قسمت 2سال وقت گذاشتن؟تا ببینیم چی در میاد از آب…

amer

بهترین سریالی که تا 20سال دیگه چه از نظر صحنه های مهیج و چه از نظر داستان نویسی و چه رمانتیک و شخصیت های قهرمانی و کیفیت و انتخاب صحنه های طبیعی رقیب نخواهد داشت.
جثه دراگون بر اساس بوئینگ737انتخاب شده و قدرت و برد اتش دراگون بر اساس افسانه ها و سیر تکاملی جانداران افسانه ای انتخاب شده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)