حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سریال گیم آف ترونز را از تورنت دانلود نکنید

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | سریال

هفته پیش خبرهایی به گوش رسید مبنی بر اینکه قسمت اول فصل هشتم و نهایی سریال بازی تاج و تخت (گیم آور ترونز)، لو رفته و می‌شود آن را از طریق تورنت دانلود کرد. میزان اشتیاق دوست‌داران این سریال برای اطلاع از سرنوشت کاراکترهای محبوب این سریال آنقدر زیاد است که روزهای کم باقی مانده را نمی‌تواند منتظر بمانند و صبر پیشه کنند. خب اگر اینطور است که باید بگوییم سریال گیم آف ترونز را از تورنت دانلود نکنید! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اما مطابق هشداری که شرکت امنیتی کسپرسکی داده، شما باید این روزها خیلی بیشتر احتیاط کنید و هنگامی که اپیزودهای سریال محبوب از گیم آو ترونز گرفته تا Arrow و مردگان متحرک Walking Dead را از تورنت می‌گیرید، همواره با درجه‌ای از خطر امنیتی روبرو هستید.

فصل هشت گیم آف ترونز

فصل هشت گیم آف ترونز

مطابق گزارش این شرکت، در حالی که در یک سال گذشته هیچ اپیزود جدیدی از گیم آو ترونز پخش نشده، حجم محبوبیت این سریال آنقدر بالا بوده که تعداد قربانیان فایل‌های کاذب آلوده این سریال، به تنهایی ۱۷ درصد کل دانلودهای نافرجام و آلوده‌کننده را شامل می‌شده و در این یک سال ۲۰ هزار کامپیوتر به بدافزار آلوده شده‌اند. این بدافزارها کاربران را با ۳۳ مشکل امنیتی مختلف مواجه کرده‌اند.

در کل در یک سال پیش، طبق گزارش کسپرسکی، ۱۲۰ هزار نفر در پی دانلود تورنتی سریال‌ها، با مشکل امنیتی سیستم‌هایشان مواجه شده‌اند.

چطور سریال گیم آف ترونز را دانلود کنیم؟

مسلما ساده‌ترین و موثرترین آنها اشتراک پولی شبکه‌ها، شامل HBO است. اما غیر از این کسپرسکی توصیه کرده که کلیه فایل‌ها، شامل فایل‌های ویدئویی سریال‌ها را منابع معتبر و سایت تورنت خوب بگیرید و مواظب باشید که فایل‌هایی که می‌گیرید، حتما پسوندهای شناخته شده ویدئویی داشته باشند و فایل اجرایی یا .exe نباشند.

منتظر فصل هشت گیم آف ترونز هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

مقایسه دوربین گلکسی اس ۱۰ پلاس و هواوی p30 pro از کانال supersaf tv
https://youtu.be/fvD8Al5rN-g
واقعا اس ۱۰ برتر بود و قورت داد p30 pro رو
برتری p30 در شب انکار ناپذیرِ،ولی در باقی موارد و در نور روز برتری کامل با گلکسی اس ۱۰ پلاس بود
امیدوارم این ویدیو رو پوشش بدید چون یه مطلب هست ک اون موقع بگم بهتره

amir_galaxy

آقای ع.ط.ا.ی.ی اگه امکانش هست این ویدیو رو پوشش بدید

mbazzaz81

من چنتا تست سرعت دیدم هواوی بهتر بود
من خودم طرفدار سامسونگم ولی تعصبی عمل نمیکنم

Arrow

دوست عزیز تعصب رو کنار بذار ابن همه تبلیغ برای یه برند اخرش که چی بشه؟

Soheylz

من خودم طرفدار سامسونگم ولی اخه این چه ربطی به موضوع تاپیک داشت؟

amer

واقعا خنده دارتر از این فن های با شعور ندیدم.تیتر گزارش درباره نحوه دانلود سریال گیم اف ترونزهست بعدش اقایون درباره گوشی سامسونگ نظر میدن

Soheylz

تقریا 10 روز دیگه مونده تا پخش قسمت اولش.نمیدونم چرا بعضیا خودشونو میکشن تا زودتر ببینن.خب عزیز دلم تو که 2 سال صبر کردی 10روز دیگه هم روش.خودتونو عذاب میدید چرا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)