حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس StudioBook S لپتاپ قدرتمند کاری تایوانی ها را ببینید | CES2019

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | CES 2019، ایسوس، لپ‌تاپ

در ترنجی خواندیم که اولترابوک ایسوس زنبوک اس (Asus Zenbook S) با ناچ بیرونی در نمایشگاه CES 2019 رسما معرفی شد. هر چه آن بزرگوار کمرباریک و جذاب بود، اینجا در ایسوس StudioBook S قرار است زمخت مهربانی را شاهد باشیم که لپتاپ قدرتمند کاری است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بیشتر با آن آشنا شویم.

ایسوس استودیو بوک اس

ایسوس استودیو بوک اس

اجازه بدهید با بخش جذاب ایسوس استودیو بوک اس (Studiobook S) برای خودم آغاز کنم. این لپتاپ قدرتمند ۱۷ اینچی بخش عددی کیبرد یا Numpad را ندارد و این با توجه به ابعاد نمایشگر و بدنه دستگاه کاملا سوال برانگیز است. حتما توجه دارید که بخش مورد علاقه من این تعجب نیست و تاچ‌پدی است می تواند مواردی را روی خود نمایش بدهد بخش جذاب داستان است. مثلا کیبرد عددیی لپتاپ ایسوس Studiobook S می تواند روی تاچ پد به نمایش درآید یا وقتی در مکالمه ویدیویی هستید مثلا میانبر میکروفون و این موارد را روی آن ببینید.

اما به سراغ سخت افزار این لپتاپ کاری قدرتمند برویم. لپتاپ ایسوس Studiobook S با انتخاب های چیپست شش هسته ای نسل هشت اینتل مدل i7-8750H به فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز یا چیپست شش هسته ای Xeon E-2716M با فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز که می تواند در مواقع نیاز به فرکانس ۴.۴ گیگاهرتز هم برسد، ارایه می شود.

حافظه رم ایسوس استودیو بوک اس تا ۶۴ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۴ ترابایت از نوع NVME خواهد بود. یک پورت USB C با پشتیبانی از Thunderbolt 3 و سه پورت USB A نسل ۳.۱ به همراه پورت HDMI و البته مموری‌خوان با سرعت ۳۵۰ مگابایت بر ثانیه را به عنوان دیگر مشخصات لپتاپ در نظر بگیرید.

ایسوس استودیو بوک اس

ایسوس استودیو بوک اس

نمایشگر ۱۷ اینچی ایسوس استودیو بوک اس (Studiobook s) نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد و رزلوشن آن مشخص نشده که کمتر از FHD انتظار نمی رود. به دلیل حاشیه های تصویر کم که حدودا ۵.۲ میلی متر است، این لپتاپ ۱۷ اینچی در قامت یک دستگاه ۱۵ اینچی احساس می شود. همچنین باتری بزرگ ۵۷ وات ساعتی نیز می تواند عمر باتری خوبی به دستگاه بدهد که البته عدد دقیق آن عنوان نشده است. در نهایت حسگر اثرانگشت نیز برای امنیت بیشتر در نظر گرفته شده است.

نظر شما چیست؟ ایسوس استودیو بوک اس (Studiobook s) را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

مشخصاتش تا اینجا که خوب بود

Ashiba

دستگاه با کلاسیه ولی نامپد یه چیز دیگست به نظر من
ممنون میشم اگه بگین جایگزین vivobook pro کی میاد به بازار

amer

4ترابایت حافظه.17اینچ ولی به اندازه قامت15اینچ.از هر نظر نگاه کنی اوکی هست حرف نداره.دمش گرم

amer

اقای عطایی وزن لپتاپ چقدره؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)